Spanske medier: Isco kan være færdig i Real Madrid

7 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge flere spanske medier kan Isco være på vej ud af Real Madrid efter et internt opgør med Santiago Solari.

Det kom som et chok for de fleste, da Isco var henvist til tribunerne til gårsdagens vigtige udekamp mod AS Roma, hvor den spanske midtbane-elegantier blev udeladt sammen med Kiko Casilla.

Baggrunden skal angiveligt være en straf for manglende respekt over for Santiago Solari i sidste uge og det kommer i kølvandet på det faktum, at Isco kun har været meget lidt benyttet af den argentinske træner. Radioprogrammet El Partidazo på Cadena COPE meddelte i går, at hensigten fra Solari i første omgang havde været slet ikke at udtage Isco til kampen, men at man havde valgt at tage ham med for ikke at lave unødig ballade.

Historien bliver indirekte bekræftet af flere spillere, heriblandt Marcelo, hvilket I kan læse i en nyhed senere i dag.

Spanske medier spekulerer nu kraftigt i, at Isco er færdig i Real Madrid senest til sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #2 af Fondo_Sur
Isco gør alt for at passe ind i en klub som Arsenal.

7 år 5 måneder siden #3 af Raul7-2880
Sææææælg!

Han har altid og vil altid være en dårlig version af Iniesta og uden slutprodukt.
Mon ik en klub som City vil give mange millioner for ham

7 år 5 måneder siden #4 af Bismo
Vi må desværre bare erkende, at Isco aldrig bliver bedre end det her. Han er endnu en spiller med et kæmpe potentiale, som forbliver uforløst pga. for dårlig indstilling og manglende drive/vindermentalitet. Dem har vi jo efterhånden haft nogle stykker af.

Sælg ham til City eller en anden PL klub.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 5 måneder siden #5 af Dios
Lad Isco blive verdens bedste fodboldspiller i City fra næste sæson. Vi har ikke planen for ham, og det lader til han heller ikke har en plan for sig selv.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 5 måneder siden #6 af nono
Savner virkelig den aggressive hårdtarbejdende Isco der blev en darling som Ancelottis 12 spiller, typisk centralt længere tilbage på midtbanen.

Han burde virkelig se sig selv i spejlet og indse, at det eneste der står mellem ham og en karriere som en af de bedste er, at han er forfaldet til diva-mentalitet uden den fight, offervilje og selvopofrelse som satte ham på holdkortet tidligere i sin Madrid karriere.

Solari var en fighter og en dygtig spiller som dog aldrig brokkede sig over at tage fat. Kan godt forstå hvis Solari savner lidt af sig selv i Iscos indstilling til tingene.

Han finder ikke lykken i City med mindre han ændrer det samme som han bare kunne ændre i Real Madrid. Guardiola er ikke kendt for at lade sine spillere slentre rundt på banen og hyggetræne i hverdagen.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved nono.

7 år 5 måneder siden #7 af BBB

nono skrev: Han finder ikke lykken i City med mindre han ændrer det samme som han bare kunne ændre i Real Madrid. Guardiola er ikke kendt for at lade sine spillere slentre rundt på banen og hyggetræne i hverdagen.

Jeg var ikke Iscos største fan (hej Dios!), men jeg nægter simpelthen at tro på, at Isco ikke vil løbe, hvis han ser andre gøre det samme. Der er kun én spiller, som Guardiola har ladet slentre rundt på banen, og det var ikke uden konflikter.

Hvis Isco ikke løber nok, så tror jeg mere på, at det er en attitude, der gennemsyrer (stam-)spillerne på førsteholdet. Hvis vi nu er bare en smule kritiske, hvilke spiller løber så hjertet ud for klubben? Nacho, Carvajal, Casemiro og Vazquez. Hvis vi kunne vælge fire spillere, som skulle brænde igennem hver gang, så ville ingen af os vel pege på lige netop de fire spillere.

Udover Vazquez er der ikke en eneste offensiv spiller, der virkelig kæmper.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 5 måneder siden #8 af Fondo_Sur

BBB skrev:

nono skrev: Han finder ikke lykken i City med mindre han ændrer det samme som han bare kunne ændre i Real Madrid. Guardiola er ikke kendt for at lade sine spillere slentre rundt på banen og hyggetræne i hverdagen.

Jeg var ikke Iscos største fan (hej Dios!), men jeg nægter simpelthen at tro på, at Isco ikke vil løbe, hvis han ser andre gøre det samme. Der er kun én spiller, som Guardiola har ladet slentre rundt på banen, og det var ikke uden konflikter.

Hvis Isco ikke løber nok, så tror jeg mere på, at det er en attitude, der gennemsyrer (stam-)spillerne på førsteholdet. Hvis vi nu er bare en smule kritiske, hvilke spiller løber så hjertet ud for klubben? Nacho, Carvajal, Casemiro og Vazquez. Hvis vi kunne vælge fire spillere, som skulle brænde igennem hver gang, så ville ingen af os vel pege på lige netop de fire spillere.

Det handler ikke om at Isco kæmper eller ej.

Han udstråler uambiøsitet. På og uden for banen. Han er i sine bedste år, men virker fuldstændig ligeglad. I sidste ende gør dette, at man ikke kan satse på ham som fodboldspiller, da niveauet simpelthen er for lavt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 5 måneder siden #9 af Real HWL
Det lader til at Isco fuldstændig har tabt sutten. Han trænger til en ny udfordring. Det sker jo engang imellem for en spiller. Man må da kunne afsætte ham allerede i januar. Fantastisk kort på hånden at have hvis han kan indgå i en handel.

7 år 5 måneder siden #10 af El Siete

Fondo_Sur skrev:

BBB skrev:

Det handler ikke om at Isco kæmper eller ej.

Han udstråler uambiøsitet. På og uden for banen. Han er i sine bedste år, men virker fuldstændig ligeglad. I sidste ende gør dette, at man ikke kan satse på ham som fodboldspiller, da niveauet simpelthen er for lavt.

Enig, men synes man kan sætte dette prædikat på mange spillere i truppen. Lallende og ugidelige, med en udstråling af ligegyldighed og afmagt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 5 måneder siden #11 af Jaken
Er det her ikke bare den samme gamle sang, som hver gang det går holdet dårligt? At en eller anden spiller skal hænges ud?

Alle har været dårlige. Alle har underpræsteret. Isco er jo ikke den eneste der fortjener at ryge på den baggrund. Se på Varane og Modric, vores 2 Ballon d’Or-kandidater (som i øvrigt burde være langt fra at vinde den), som efter min mening er de klareste eksempler (sammen med Bale og Asensio) på holdets deroute i år.

Isco passer ikke ind på holdet med den måde der spilles på nu (eller måske rettere sagt: den måde der ikke spilles på nu…). Hvem er det han skal lege med? Hvor er bevægeligheden omkring ham? Hvem skal han spille til og med?
Jo, han har været dårlig (i hvert fald efter Roma-kampen hvor han blev skadet og det hele begynde at krakelere for holdet). Det er ikke til at komme udenom. Men hvem har ikke det? Hvis vi vil skippe dem afsted i vinter-vinduet der har været dårlige, har vi ikke noget hold tilbage.

Og jeg kan godt forstå at Solari ikke har brug for ham når det er sådan der spilles, og også når man ser på den mentale og formmæssige forfatning, holdet er i. Isco er jo heller ikke en type, der går ind og redder et dårligt spillende hold, men han er en type, der kan gøre et godt hold endnu bedre (akkurat som han gjorde under de bedste perioder for Ancelotti og Zidane).

Han ville sikkert være forrygende i City eller Barcelona.

Lige nu handler det om at klubben træffer en beslutning om hvilken stil man gerne vil praktisere til næsten sæson, så hvilken træner der kan facilitere den, og så hvordan trup-sammensætningen skal være for at lykkes med det.

Og hvis man så beslutter sig for at gå efter noget mere fysisk, hurtigt og direkte spil, så send Isco afsted for alle parters bedste. Men lad være med at blive ved med at vurdere på baggrund af præstationen over den seneste måned eller close-ups af ansigtsudtryk.

Det er sgu så kaotisk og usammenhængende det hele. På og udenfor banen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, Dios, slb1995

7 år 5 måneder siden #12 af Ramos4
Jeg ved ikke om jeg synes han er doven eller ikke gider. Mit problem med Isco har længe været slutproduktet. Han laver masser af smarte finter med fodsålen og er faktisk rigtig god til at tilbyde sig. Problemet er, at der oftest intet kommer ud af det. Han varmer bolden alt for længe og hele forsvaret når at komme på plads. Han er en fancy boldflytter i mine øjne, og det er ærgerligt for talentet er til mere. Han lader simpelthen ikke til at kunne finde ud af, at slippe bolden når han skal. Lidt apropos Bale og dennes fodbold-IQ i øvrigt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Leveret af Kunena Forum