Spanske medier: Isco kan være færdig i Real Madrid

5 år 3 måneder siden #25 af Dios
@Gribben.

Jeg har altid synes det er for nemt og råbe op om problemet. Om det så er fodbold, eller generelle hverdagsproblemer, så er jeg ekstrem nørdet på det punkt, hvor jeg langt hellere vil se på hvad problemet skyldes kontra blot at påpege der er et problem, hvis du forstår? :)

Isco er da helt sikkert en humørspiller, og når jeg skriver, at jeg vil bygge holdet op omkring ham, så handler det nok mere om, at købe spillere som matcher ham, og lægge en taktik og opstilling som passer ham, og den form for fodbold han står for. Nuvel, så er det helt klart den form for fodbold der selv interesse mig mest, men ser man på det nuværende spillermateriale, så er vi jo også mere eller mindre derhenne af.
Vi taler jo egentlig kun om rigtig få, men store ændringer. Store, fordi spillerne samtidig skal indeholde en form for kvalitet, men stod det til mig, så ville jeg hente Kanté, Hazard og Mbappé.
Casemiro synes jeg egentlig ikke er god nok, og ham har jeg egentlig aldrig rigtig været fan af. Kanté derimod fylder mere centralt på banen IMO, men er også langt bedre på bolden, og heldigvis lader der til at være en konflikt imellem ham og Sarri, så måske er han stadig en mulighed.
Jeg vil sælge Modric, og spille med Isco i stedet for, så vores centrale midtbane ikke er så statisk. Isco kan både modtage bolden dybt og hjælpe Kroos med det opbyggende spil samtidig med han kan fungere som en mellemrumsspiller, som kan skabe det farlige overtal.
De 3 foran skulle være Hazard, Benzema og Mbappé. Der er fart, kreativitet og målfarlighed.
Det er relativt få ændringer til truppen, men til gengæld ville de spillere passe Isco til perfektion, men også Marcelo, Carvajal, Kroos og Benzema.

Alle spillere har jo dårlige kampe. Ronaldo havde jo næsten ikke andet de sidste par år i efterårssæsonen, hvor han først i forårssæsonen begyndte at blomstre.

Hvis du ser på hvordan spillerne individuelt har spillet under Zidane, så har det jo ikke været sprudlende, om end trofæskabet ser dejligt fyldt ud. Jeg vil dog alligevel vende det lidt til noget negativt, for uden vores dommerhjælp specielt imod Bayern, så var de titler simpelthen aldrig blevet vundet. Vi vinder sten sikkert 0-3 i Torino, men et meget diskutabelt straffe skal alligevel være afgørende for om vi går videre. Kæmpe målmandsdrop gjorde udfaldet sidste sæson i Chl fra semifinalerne og frem til finalen. Alt for mange spillere faldt igennem, men på mirakuløst vis, så stod vi alligevel med titlen igen igen.
Der er jo sat spørgsmålstegn ved samtlige spillere i truppen de sidste mange år, og i år ser vi jo egentlig hvor råddent det har været.

Jeg har en utrolig stor kærlighed for tekniske spillere. Jeg elsker Redondo og Hazard ligeså meget som jeg elsker Benzema og Gutí, så for mig handler det mest om spillertype :) Og nej haha :D Jeg er meget lidt kunstnerisk interesseret, og faktisk meget lidt kreativ som person. Og jeg har det fint med tal, og det indgår da også i mit arbejde :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Rogoshin, SeQueda

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #26 af Matamoro
Alt dit vås døde med Lopetegui.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Batmajn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #27 af BBB

Dios skrev: De 3 foran skulle være Hazard, Benzema og Mbappé. Der er fart, kreativitet og målfarlighed.


Hvor kommer målfarligheden med de spillere? Er det de spillere, som i snit skal score 2 mål per kamp for os? Hvor har du på nogen måde set potentialet til den del?

Hazard er ikke den store målscorer, og Benzema er heller ikke en målscorer, som jeg vil være afhængig af på mit hold. Så er der Mbappe. Han skal lave noget magisk, så vi kommer foran, hvorefter han skal køre kontrakniven ind i dem.
Længere tilbage på banen har vi så Isco, som er en fantastisk boldspiller, men som ikke kan spille en hurtig omstilling, og så går luften lidt af Mbappe ballonen, hvis bindeleddet ikke kan spille på samme måde som de tre forreste. Det ved du også godt, Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #28 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: De 3 foran skulle være Hazard, Benzema og Mbappé. Der er fart, kreativitet og målfarlighed.


Hvor kommer målfarligheden med de spillere? Er det de spillere, som i snit skal score 2 mål per kamp for os? Hvor har du på nogen måde set potentialet til den del?

Hazard er ikke den store målscorer, og Benzema er heller ikke en målscorer, som jeg vil være afhængig af på mit hold. Så er der Mbappe. Han skal lave noget magisk, så vi kommer foran, hvorefter han skal køre kontrakniven ind i dem.
Længere tilbage på banen har vi så Isco, som er en fantastisk boldspiller, men som ikke kan spille en hurtig omstilling, og så går luften lidt af Mbappe ballonen, hvis bindeleddet ikke kan spille på samme måde som de tre forreste. Det ved du også godt, Dios.


Jeg tror på, at hvis chancen bliver skabt, så bliver der også scoret nok mål. Der er intet hold eller forsvarspillere som kan dække 3-4 førstegangsafleveringer op i træk, og selvom ingen af dem scorer 2 mål i hver kamp, som du vil have, så skal man bare score 2 mål for at knække et hold, og ellers holde en god defensiv balance, hvor man ikke freder hele offensiven i at deltage i presspillet.
Alle 3 spillere har indtil videre scoret nok med mål i denne sæson. Benzema holder nogenlunde sit snit og scorer i hveranden kamp. Hazard har lige knap scoret ligeså mange mål som han har spillet kampe, og Mbappé har scoret flere mål end har har spillet kampe.
Hazard er den spiller i PL som scorer mest imod top 6 klubber. Mbappé har vist potentialet imod bedre og dårligere modstandere, og Benzema's præstationer har dog været meget svingende, men en helt ny udgave af Benzema med spillere som matcher ham bedre klæder ham.

Mbappé er en utrolig kontraspiller, men han er samtidig også fin til at gå med i opspillet, hvor han mange gange modsat Bale f.eks. spiller med 1-2. Det behøver jo ikke at være firkantet det hele :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #29 af BBB
Ingen af dem behøver at score 2 mål per kamp. Tilsammen skal de score 2 mål per kamp.

Mbappe nyder godt af at PSG får lov at køre kontramaskinen i Frankrig (det var det samme vi nød godt af tidligere). Han vil uden tvivl være en stor gevinst mod hold, som gerne vil have bolden. Det kan godt være, at Hazard scorer mod de store hold, men selvom han har et snit på 0,5 mål per kamp på klubplan (ja, det er halvt så meget som du lige gav ham kredit for*), så kan Hazard stadig ikke rette op på Benzema's statistik. Benzema har jo reelt scoret mere end vi er blevet vant til - jeg går ud fra, at det er derfor du ikke længere vil have ham ud - men han scorer altså stadig kun omkring 0,4 mål per kamp. Det passer også med hans snit over de sidste 10 kampe. Over de samme antal kampe har Marcelo scoret to mål, men han har kun deltaget i halvdelen af dem, så han har i øjeblikket samme snit som Benzema. Benzema's fire mål er kommet imod Plzen (2 kampe) og Celta Vigo.

*Mbappe scorer i øvrigt også mindre end du gav ham kredit for, men på ca. 0,9 mål per kamp, så må du alligevel godt få den.

Hvis den trio bliver målfarlig, så bliver det på trods af Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #30 af Dios

BBB skrev: Ingen af dem behøver at score 2 mål per kamp. Tilsammen skal de score 2 mål per kamp.

Mbappe nyder godt af at PSG får lov at køre kontramaskinen i Frankrig (det var det samme vi nød godt af tidligere). Han vil uden tvivl være en stor gevinst mod hold, som gerne vil have bolden. Det kan godt være, at Hazard scorer mod de store hold, men selvom han har et snit på 0,5 mål per kamp på klubplan (ja, det er halvt så meget som du lige gav ham kredit for*), så kan Hazard stadig ikke rette op på Benzema's statistik. Benzema har jo reelt scoret mere end vi er blevet vant til - jeg går ud fra, at det er derfor du ikke længere vil have ham ud - men han scorer altså stadig kun omkring 0,4 mål per kamp. Det passer også med hans snit over de sidste 10 kampe. Over de samme antal kampe har Marcelo scoret to mål, men han har kun deltaget i halvdelen af dem, så han har i øjeblikket samme snit som Benzema. Benzema's fire mål er kommet imod Plzen (2 kampe) og Celta Vigo.

*Mbappe scorer i øvrigt også mindre end du gav ham kredit for, men på ca. 0,9 mål per kamp, så må du alligevel godt få den.

Hvis den trio bliver målfarlig, så bliver det på trods af Benzema.


Og dog. Skal holdet ikke bare scorer 2 mål? Holdet uden Hazard og Mbappé, så har vi næsten scoret 2 mål i hver kamp på nuværende tidspunkt, selvom vi aldrig rigtig har fået gang i målscoringen. Dog hjælper det jo bare ikke rigtig, hvis vi lukker ligeså mange mål ind, som det næsten har været tilfældet.

Der er jo ingen som siger, at vi ikke må køre på omstillinger, eller spille direkte? Man kan jo godt kombinere tingene, så forstår ikke helt hvor du vil hen? :)

Hvor får du de statistikker fra? På Whoscored siger den noget helt andet? Hazard har scoret 7 mål og lavet 4 assist i 9 kampe. Nuvel, så står han som indskifter i 3 flere kampe, men dividere man minutterne ud, så hedder den 9,7 eller noget i den dur. Og det samme gør sig gældende med Mbappé, hvor den siger 11 mål og 4 assist i 7 kampe.

Benzema har også en helt anden rolle nu end førhen. han er blevet meget mere målsøgende, og han har jo allerede nogle mål, hvor han fuldstændig sætter sine direkte modstandere, og sørger for en scoring, fordi han søger målet selv, hvor han med Ronaldo ved sin side spillede bolden langtid før han kunne komme i de situationer.
Du kan ikke fordrage Benzema, og jeg elsker ham. Så er vi enige om, at vi er uenige. Dog skal vi lige blive enige om, at 1 mål i hveranden kamp er en rigtig god statistik.
Brugeren Real Madrid viste jo nogle fremragende statistikker, hvor Benzema jo var med på dem alle. Når man har et bedre scoringssnit end RVN, så er man måske ikke så dårlig, som du ønsker ham at være ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce