Optakt: Real Madrid - Girona, LaLiga, 24. spillerunde

7 år 5 måneder siden #13 af Ramos4
Det er simpelthen ikke det samme at følge vores rejse i CL når vi igen-igen-igen-igen ligger et halvt hundrede point efter i ligaen. Det er simpelthen ynkeligt. Èn ting er at vinde CL og så være en tæt 2'er i ligaen, men det her er jo endnu en pinlig sæson. Og så skal vi høre på at vi er århundredets bedste hold? Vor herre til hest.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, -#7-, Siempre fiel, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #14 af Siempre fiel
Altså flere af spillerne har genfundet en smule form på det seneste, men det jo den eneste ændring der er sket. Selvfølgelig vil vi over tid vinde flere kampe end vi gjorde i starten af sæsonen, men intet har jo på noget tidspunkt tydet på at vi ellers er forbedret under håbløse Solari. Men uden at ha fulgt specielt meget med herinde, så forestiller jeg mig at mange nærmest allerede har stået klar med livstidskontrakt til vores ligegyldige træner og forlængelser til halvdelen af holdet blot fordi vi har vundet et par kampe i streg. Idag blev vi så ydmyget for gud ved hvilken gang i denne sæson. Shit et katastrofehold vi er vidne til uge efter uge
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 5 måneder siden #15 af Zyconith
Kunne snart heller ikke genkende Ramos længere...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 5 måneder siden #16 af El Rojo
Dårlig beslutning af Ramos, men det ligner heller ingenting at give ham en gul på den der synes jeg.

Udskiftning af spillertrup eller ej - sådan et nederlag her handler om indstilling, jeg skammer mig virkelig over at de skal ind i overtiden før alvoren går op for dem. Og hvem kan forklare mig - eller bare give mig ÉN mulig forklaring på at man skulle holde Bale i klubben? Sælger han bare så mange trøjer i Wales eller hvad? Eller er der ingen der gider have ham? Jeg begriber det ikke. Det suger livet ud af mig hver gang jeg ser ham på den bane.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, -#7-, ElMadrid, Jonas, MadridistaPorVida, Evden, rmcf4ever, Ramos4

7 år 5 måneder siden #17 af Madrid1998
Attituden var jo hel gal gal i dag. Man kunne tydeligt se Girona var blevet undervurderet kraftigt. Derudover kunne man ikke se at holdet var bagud, der blev spillet som om man var foran med et par stykker. Under 16/17 sæsonen da der skulle jagtes et resultat, fik modstander holdet nærmest ikke luft, mens vi bombarderede deres felt. Virkelig skuffende.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 5 måneder siden #18 af -#7-
Real Madrid har nu tabt 7 kampe i ligaen allerede. Èn mere end Ath. Bilbao på 14. pladsen, som godt nok har en kamp i hånden, men stadig. Og to ligatitler på et årti, det er kraftedme elendigt når der kun er tre hold i ligaen som er værd at tale om. Jeg glæder mig så latterligt meget til sommer, hvor man forhåbentlig har indset alvoren. Hazard alene kan ikke gøre det, det er helt tydeligt.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, ElMadrid, Siempre fiel

7 år 5 måneder siden #19 af nono
Simpelthen så typisk en Real Madrid indsats i La Liga.

Det er som om vi er fast besluttede på IKKE at skabe spænding om topstriden. HVER gang Barcelona er inde i en dårlig stime sørger vi med det samme for at overgå dem. Jeg er så led og ked af Reals sløvhed og dumhed i ligaen. Vi fortjener sgu heller ikke bedre.... Kæft det er tandløst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

7 år 5 måneder siden #20 af mohbar

Siempre fiel skrev: Ja ALT er Marcelo og Courtois' skyld - hvis dog bare vi havde superstjernerne Navas og Reguilon på banen, så ville vi ha vundet 12-0 idag!!!

Nej, men derfor kan man stadig påpege et par enkelte spillere uden at resten er forskånet (Kroos er stadig alibispiller og måske for "mæt", Casemiro er ofte på skovtur, Benzema var nærmest helt anonym..).

Men Marcelo virker bare ikke helt som sig selv lige pt. og spiller decideret dårligt og Courtois virker slet ikke som en opgradering af målmandsposten.

Og ja, setuppet var generelt set arrogant og hovmodigt sat. Vi har brug for alle 3 point så vi bør kunne sætte op med bedst spillende hold.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 5 måneder siden #21 af Henke
Hvor er det præcist, at Courtois koster Real noget idag. SKAL man redde et straffespark? Ved 1-2 målet redder han flot i første omgang, og kan ikke nå reposten, hvor Marcelo står og sover. I flere omgange redder Courtois da os idag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Madrid1998, Jonas

7 år 5 måneder siden #22 af Kiwes
Det er bare så typisk Real Madrid som det kan blive!
Så snart det ikke hedder CL så gider vi bare ikke - fandme sørgeligt.
Medierne må gerne snart sætte lidt lys på Kroos, synes godt nok han er sluppet nemt uden om alt kritikken - manden bidrager jo med intet!. Marcelo spiller endnu engang en ringe kamp. Asensio viser også at Solari fortsat skal satse på Vinicius. Bale er en ligegyldig diskussion.

7 år 5 måneder siden #23 af henrikcomn
Super, endnu et mesterskab definitivt smidt væk.

Hvis Kroos og Bale ikke er fortid i klubben til sommer, vinder vi heller ikke mesterskabet næste år.

Fremragende indhop af Vinicius, der skaber mere end hele holdet på 20 minutter.

7 år 5 måneder siden #24 af Siempre fiel

ElMadrid skrev:

Siempre fiel skrev: Altså flere af spillerne har genfundet en smule form på det seneste, men det jo den eneste ændring der er sket. Selvfølgelig vil vi over tid vinde flere kampe end vi gjorde i starten af sæsonen, men intet har jo på noget tidspunkt tydet på at vi ellers er forbedret under håbløse Solari. Men uden at ha fulgt specielt meget med herinde, så forestiller jeg mig at mange nærmest allerede har stået klar med livstidskontrakt til vores ligegyldige træner og forlængelser til halvdelen af holdet blot fordi vi har vundet et par kampe i streg. Idag blev vi så ydmyget for gud ved hvilken gang i denne sæson. Shit et katastrofehold vi er vidne til uge efter uge

Altså er du ikke snart træt af at høre på sig selv hele tiden? Det er den samme sang hver gang vi taber. Sjovt nok, som du selv skriver i øvrigt, så hører man ikke meget fra dig når det går godt.

Vi har forstået dine pointer. Du behøver ikke at gentage dem efter hvert nederlag.

Når det er sagt så vinder vi ikke La Liga i år. Det er pinligt at vi skal blive ved med at tabe på egen bane. Og fandme til et hold der ikke har vundet i 10 kampe og kun har hentet sølle 2 point i 2019.

Og btw, det her sølle "Sjovt nok, som du selv skriver i øvrigt, så hører man ikke meget fra dig når det går godt" er jo næsten grinagtigt. Altså jeg har da været inde og læse en smule, men niveauet er simpelthen så lavt og pubertært - at sku høre folk falde i svime over et Real Madrid-hold fordi det magter at undgå at tabe enkelte kampe det er jo så stupidt at jeg ik engang har magtet debatten. Men held og lykke med den - det er så vidt jeg ka se lykkedes folk som dig at skræmme adskillige interessante debattører væk fra forummet med barnlige, personlige angreb så snart man er uenig. Men held og lykke med folkeskoleniveaudebatten

Leveret af Kunena Forum