Optakt: Real Madrid - Girona, LaLiga, 24. spillerunde
7 år 5 måneder siden #49
af -#7-
DC19
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Real Madrid - Girona, LaLiga, 24. spillerunde
Vi har jo allesammen vidst i lang tid at Bale er et fremmedlegeme på det her hold, både udenfor banen og på. At man så i klubbens ledelse åbenbart har troet at Bale kunne gå ind og blive en lederfigur, når manden ikke engang gider snakke spansk eller spise middag med resten af holdet, ja det er jo grinagtigt. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set mere frem til en afsked med en spiller end med Bale.
Det er den samme historie med de her britiske spillere igen og igen synes jeg, de har det bare svært med at integrere sig når de kommer til udlandet. Jadon Sancho er jo også en kæmpehistorie fordi han skiftede udenfor landets grænser og fik succes, noget man ellers ikke ser så tit, Hudson-Odoi kan så måske blive den næste. I Real Madrid har man haft McManaman og Beckham, som jeg kan huske har haft moderat succes. Og Beckham lærte vel heller aldrig for alvor spansk. Derfor håber jeg heller ikke at man kunne finde på at gå efter Harry Kane, som ganske vist er en dygtig spiller, men jeg tror man ville løbe ind i samme problemer med ham, som man har med Bale.
Det er den samme historie med de her britiske spillere igen og igen synes jeg, de har det bare svært med at integrere sig når de kommer til udlandet. Jadon Sancho er jo også en kæmpehistorie fordi han skiftede udenfor landets grænser og fik succes, noget man ellers ikke ser så tit, Hudson-Odoi kan så måske blive den næste. I Real Madrid har man haft McManaman og Beckham, som jeg kan huske har haft moderat succes. Og Beckham lærte vel heller aldrig for alvor spansk. Derfor håber jeg heller ikke at man kunne finde på at gå efter Harry Kane, som ganske vist er en dygtig spiller, men jeg tror man ville løbe ind i samme problemer med ham, som man har med Bale.
DC19
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved -#7-.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 5 måneder siden #50
af mohbar
Hehehe og Bale og Kroos må have gjort et eller anden siden de gik tidligt i send og alligevel var ligegyldige i kampen.
Besvaret af mohbar på emne Optakt: Real Madrid - Girona, LaLiga, 24. spillerunde
PMO skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Courtois udtalelser omkring Bale siger vel egentlig også det hele.
"I would say he has so much talent, but that it is such a shame that so often that talent is blocked from shining."
Det er alligevel noget af en udmelding. .
Courtois har altid været god for en skarp bemærkning om holdkammeratterne.
Going to bed late and eating late is indeed part of the Madrid way of life. But according to Courtois, Bale did not attend a dinner with his team mates recently because the event had been arranged too close to his regular bedtime of 11pm.
"The other night all the team had dinner, but Bale and Toni (Kroos) did not show up. They thought the dinner was too late. We met at 9.30pm and we started eating at 10:15pm, at midnight we were all having a coffee,” the Belgian keeper told HLN.
“We went to bed around 1am to train the next day at 11am. For me, I think it's a perfect amount of time to sleep. But Bale said: ‘I'm not going to join you guys, I'm going to bed at 11pm' and he didn’t show up."
en.as.com/en/2019/02/17/football/1550424158_081637.html
Tidligere sagde han også omkring situationen uden Ronaldo:
"If Ronaldo leaves and there is no real top attacker in his place, you know that it will be a difficult year," he said. "You take 50 goals away.
"You hope that Benzema or Bale will score more and partly they do that too
Han emmer da af klasse ham Courtois. Nogle gange er det bedre at holde sin kæft - i hans tilfælde åbenbart tit. En spiller som har været i klubben under 1 sæson, ikke har præsteret over niveau burde sætte sig ned og fokusere på at levere. Måske skulle resten af holdet ikke sidde og drikke koffein omkring midnat - sydeuropa eller ej. Sgu da klart de taber til Girona hvis de ikke kan overholde basale sengetider.
Hehehe og Bale og Kroos må have gjort et eller anden siden de gik tidligt i send og alligevel var ligegyldige i kampen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen