Optakt: Real Madrid - Barcelona, Copa del Rey, semifinale 2. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kimbo skrev: Og der så man værdien af en verdensklasse keeper.
Det er godt pillet, men endnu en gang må man bare ærgre sig over, at vi ikke får scoret på en stor chance.
Steen skrev:
mohbar skrev:
Steen skrev:
-#7- skrev: Det bliver spændende at se om det er den nye Robinho vi har købt, eller den nye Neymar.
Måske endda den nye Walcott.
Vent og se.
Vent og se på hvad? Du kan sige ''vent og se'' om samtlige unge spillere, jeg forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at sige det om Vinicius? Faktum er, at man har betalt mellem 335-450 millioner kroner for en spiller, som hverken er en dribbler eller en afslutter. Nu håber man så at han udvikler sig til en af delene, eller begge, men ingen af os kan vide, om dette nogensinde sker. Hvad er hans force? Jeg kan virkelig ikke se, hvad folk forventer han udvikler sig til, typemæssigt?
Trist at være fodboldfan hvis man har det sådan efter at have set den første time med Vini. Han har været fantastisk. Angrebsivrig, sætter tempo i bolden hver gang han modtager den, dejlige fodrulninger, variation i at gå højre og venstre om. Kun afslutningerne dumper han i. Reguilon er også en fornøjelse. I det hele taget en fornøjelse at se os spille Barca ned under tæppet, men jeg har en ubehagelig anelse om at Messi dukker op til 0-2 inden alt for længe.
Jeg fatter stadig ikke vi ikke fører denne kamp med 2-3 kasserDaniel skrev:
Kimbo skrev: Og der så man værdien af en verdensklasse keeper.
Det er godt pillet, men endnu en gang må man bare ærgre sig over, at vi ikke får scoret på en stor chance.
Real HWL skrev: Det er da pisse irriterede vi ikke får scoret på vores chancer. Vi burde have ført med mindst 2 på nuværende tidspunkt.
De er bare ikke bedre
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Men helt seriøst.
Hvor er det nosseløst i defensiven. Hvor er det latterligt. LATTERLIGT. At man ikke vinder. Savner kynismen under Zidane. Man havde jo jordet Barca i dag.
Det er sgu frustrerende, når Barca jo er langt langt fra niveauet fra nogle år siden.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu