Optakt: Real Madrid - Barcelona, Copa del Rey, semifinale 2. kamp
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Derudover er Real total overlegne og spiller deres bedste kamp i årevis! Skaber masser af chancer og står solidt defensivt. De 2 mål er bare klasse og svært at dæmme op for.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SaabyDK skrev:
Steen skrev:
mohbar skrev:
Steen skrev:
-#7- skrev: Det bliver spændende at se om det er den nye Robinho vi har købt, eller den nye Neymar.
Måske endda den nye Walcott.
Vent og se.
Vent og se på hvad? Du kan sige ''vent og se'' om samtlige unge spillere, jeg forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at sige det om Vinicius? Faktum er, at man har betalt mellem 335-450 millioner kroner for en spiller, som hverken er en dribbler eller en afslutter. Nu håber man så at han udvikler sig til en af delene, eller begge, men ingen af os kan vide, om dette nogensinde sker. Hvad er hans force? Jeg kan virkelig ikke se, hvad folk forventer han udvikler sig til, typemæssigt?
Du har ganske ret i, at man ikke kan kalde Vini for en afslutter, men det er da næsten pinagtigt, at du ikke vil anderkende ham som en dribler. Men måske det bare er din stædighed? Jeg mindes i hvert fald, at du fremhævede ham som en spiller, der absolut ingenting kunne i sin tid - hvilket vel allerede er blevet modbevist.
Han er ikke en dribbler. At man kan dribble lidt, gør ikke en til en dribbler. Neymar er en dribbler, Hazard er en dribbler, Robinho var en dribbler, etc. Rodrygo virker til at være en dribbler, men det gør Vinicius ikke. Hans førsteberøring kostede f.eks. 2 mål i dag.
Jeg kan ikke se, hvorfor jeg skulle være stædig omkring det? Jeg får intet ud af at have ret, ligesom jeg ikke taber noget, ved at tage fejl. Han var langt værre i Brasilien, der virkede han næsten til at falde over sine egne ben. På det punkt har han gjort det langt bedre her. Men igen, at der skal så lidt til, for at rose en spiller der kostede 350 millioner kroner, fatter jeg ikke.
Så nu spørger jeg dig, hvad er hans force(r)?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
"Hvis man er i tvivl om, hvorfor det ofte er dem der scorer mange mål, der er i betragtning til priser som Ballon d´Or, så er denne kampe jo et godt eksempel på det. Den evne er ofte undervurderet, når folk vil kritisere netop dét. Mål definerer både kampes forløb og udfald og det giver momentum og ilt til resten af holdet. "
Nøj vi mangler kynisme...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
At blive spillet ud af et sprudlende Barca mandskab er træls, at køre dem ud af brættet og tabe 0-3 er langt værre.Ramos4 skrev:
Kimbo skrev:
Kan umuligt blive værreRamos4 skrev: Glæder mig til weekenden! :D
- Sagde ingen.
Ah hva'. Vi har da tabt 6-2 før.
Det kan blive meget værre. Og jeg gider ikke se det her hold mere før der sker gevaldige udskiftninger i truppen og gerne også ledelsen. Kald mig medløber, men jeg tror jeg trækker stikket mht. kampe i TV de næste lad os sige...100 millioner år.
Det har du helt ret i, men jeg vil ikke klandre målmanden i den situation. Den er svær at komme ned til, for det lignede, at Ramos havde dækket af.Kratmus skrev:
Steen skrev: I øvrigt kan jeg ikke tro mine egne øjne, har Keylor Navas virkelig lukket tre mål ind?! Troede ellers han var garant for et rent bur. Det er i hvert fald hvad enkelte brugere har snakket om, ligesom man skulle forvente, at han havde reddet det straffespark.
Det skal lige siges, at jeg ikke mener, han var skyld i målene i dag.
Jeg vil mene, at Navas skulle have haft den første, hvis han er en klassemålmand.
Enig. Jeg misunder dem så meget på Ter StegenSteen skrev:
Det har du helt ret i, men jeg vil ikke klandre målmanden i den situation. Den er svær at komme ned til, for det lignede, at Ramos havde dækket af.Kratmus skrev:
Jeg vil mene, at Navas skulle have haft den første, hvis han er en klassemålmand.Steen skrev: I øvrigt kan jeg ikke tro mine egne øjne, har Keylor Navas virkelig lukket tre mål ind?! Troede ellers han var garant for et rent bur. Det er i hvert fald hvad enkelte brugere har snakket om, ligesom man skulle forvente, at han havde reddet det straffespark.
SaabyDK skrev:
Steen skrev:
mohbar skrev:
Steen skrev:
-#7- skrev: Det bliver spændende at se om det er den nye Robinho vi har købt, eller den nye Neymar.
Vent og se.
Vent og se på hvad? Du kan sige ''vent og se'' om samtlige unge spillere, jeg forstår ikke hvorfor folk bliver ved med at sige det om Vinicius? Faktum er, at man har betalt mellem 335-450 millioner kroner for en spiller, som hverken er en dribbler eller en afslutter. Nu håber man så at han udvikler sig til en af delene, eller begge, men ingen af os kan vide, om dette nogensinde sker. Hvad er hans force? Jeg kan virkelig ikke se, hvad folk forventer han udvikler sig til, typemæssigt?
Du har ganske ret i, at man ikke kan kalde Vini for en afslutter, men det er da næsten pinagtigt, at du ikke vil anderkende ham som en dribler. Men måske det bare er din stædighed? Jeg mindes i hvert fald, at du fremhævede ham som en spiller, der absolut ingenting kunne i sin tid - hvilket vel allerede er blevet modbevist.
Lad os andre nyde Vinicius, og så bare husk på at næste gang Steen kommer med sin analyse af en ung usleben diamant, så behøver man ikke lægge så meget i det han skriver :)
"Vini er ikke en dribler"... Wtf..
Hvis der er noget jeg misunder dem for mht. Ter Stegen, så er det hans spil med fødderne. Courtois og Keylor er begge forfærdelige på det punkt, og det gør helt ondt at se på, når de bare kyler bolden afsted. Kan de slet ikke trænes til at kunne bruge fødderne?Kimbo skrev:
Enig. Jeg misunder dem så meget på Ter StegenSteen skrev:
Jeg vil mene, at Navas skulle have haft den første, hvis han er en klassemålmand.Steen skrev: I øvrigt kan jeg ikke tro mine egne øjne, har Keylor Navas virkelig lukket tre mål ind?! Troede ellers han var garant for et rent bur. Det er i hvert fald hvad enkelte brugere har snakket om, ligesom man skulle forvente, at han havde reddet det straffespark.
Real HWL skrev:
SaabyDK skrev:
Steen skrev:
mohbar skrev:
Steen skrev:
Vent og se.
Lad os andre nyde Vinicius, og så bare husk på at næste gang Steen kommer med sin analyse af en ung usleben diamant, så behøver man ikke lægge så meget i det han skriver :)
Forhåbentligt nød du de 3-4 mål han kostede, som var skyld i, vi røg ud. Jeg gjorde i hvert fald ikke.
Men selvom jeg knuselsker vores brasilianske stortalent, og selvom han spillede en fin individuel kamp i dag, så står han også med en stor del af ansvaret for, at vi ikke nappede sejren i dag. De chancer han havde i dag, er nogle han SKAL score på. I hvert fald størstedelen af dem.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Daniel skrev: Vinicius' talent er indiskutabelt. Det er dumt overhovedet at diskutere det længere.
Men selvom jeg knuselsker vores brasilianske stortalent, og selvom han spillede en fin individuel kamp i dag, så står han også med en stor del af ansvaret for, at vi ikke nappede sejren i dag. De chancer han havde i dag, er nogle han SKAL score på. I hvert fald størstedelen af dem.
Fuldstændigt korrekt. Men hold op. Han skaber næsten alt offensivt. Leger rundt med Semedo og Pique i dag.