Mourinho kan få gensyn med flere spillere

7 år 4 måneder siden #49 af mohbar
Kom nu bare med Mourinho! Vi har i den grad brug for den træner type.

Han kommer tilbage for at fuldføre hvad han ikke fik afleveret

Han kan skabe resultater - se hans cv

Han har nos. til at stille krav overfor Perez - noget som stort set samtlige trænere efter ham ikke havde!

Han vil kunne fjerne den tøsede, divaagtige, klamme egocentrerede status rigtig mange af RM spillerne efterhånden har fået! Se på Bale, Isco! Se på Ramos der står i sin luksusbås og bliver filmet til en film mens han ser fornærmet ud! Med al respekt, men hvor vover han at nedlægge veto mid Conte, Icardi osv. når truppen i den grad har brug for at bliver rystet op!

Den anarkistiske attitude er overbevist om at Mourinho som en af de få vil kunne gøre op med.

Så velkommen til, Mou.!
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #50 af BBB

Sebberg skrev: Han floppede til sidst i Chelsea, og så endte han med at blive ansat i United på nogenlunde samme tidspunkt som et håndfuld andre promonente trænere (Pep, Klopp....).

Modsat Guardiola, så fik Mourinho altså ikke alle de spillere, som han bad om. Der var en mand over ham i systemet, som i en længere periode (også før Mourinho blev ansat) har vist, at han ikke evner at tiltrække spillere...
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Zyconith

7 år 4 måneder siden #51 af Dios
@Zyconith.

Tá det endelig ikke som en dårlig ting, men hvad er der med dig og portugisere? Jeg har spurgt før, men aldrig har jeg fået et svar. Du hyper samtlige portugisiske spillere, trænere og klubber.
Jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvorfor? :D Du er jo seriøst den eneste i hele verden, som ser potentiale i William Carvalho på et højere plan end han spiller nu. Kom så med det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, elle44

7 år 4 måneder siden #52 af Zyconith

Dios skrev: @Zyconith.

Tá det endelig ikke som en dårlig ting, men hvad er der med dig og portugisere? Jeg har spurgt før, men aldrig har jeg fået et svar. Du hyper samtlige portugisiske spillere, trænere og klubber.
Jeg bliver simpelthen nødt til at vide hvorfor? :D Du er jo seriøst den eneste i hele verden, som ser potentiale i William Carvalho på et højere plan end han spiller nu. Kom så med det :)

Jeg er bare fan af smuk fodbold. Og så er det så heldigt, at den iberiske halvø og Syd-Amerika leverer den bedste. Så simpelt er det.

Herudover ser jeg så meget portugisisk fodbold som muligt, og følger med så godt jeg nu kan på primært OJogo og ABola. Og Portugal er bare suværene og utroligt undervurdere leverandører af kvalitetsspillere, både portugisiske (herunder spillere med afstamning fra de tidligere kolonier), samt alle de spillere fra Sydamerika der bruger Portugal som et transitland.

Bas Dost og Militao som anbefalinger fra Liga ZON er da ikke portugisere?

Jeg opfatter William Carvalho som et mindst ligeså stort talent som Yaya Toure var og blandt top 10 i verden på sin position (Busquets, Casemiro, Kante, Ruben Neves, Matuidi, Fernandinho, Vidal, etc.). At Betis fik ham for 13 mio. euro var et røverkøb af dimensioner. William Carvalho og Lo Celso har jo været forrygende i denne sæson for Betis, og netop begge vist at de hører til på et andet niveau (ikke at Betis og La Liga ikke er verdensklasse).

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

7 år 4 måneder siden #53 af Real HWL

Zyconith skrev:

Dios skrev: @Zyconith.

Jeg er bare fan af smuk fodbold. Og så er det så heldigt, at den iberiske halvø og Syd-Amerika leverer den bedste. Så simpelt er det.

Herudover ser jeg så meget portugisisk fodbold som muligt, og følger med så godt jeg nu kan på primært OJogo og ABola. Og Portugal er bare suværene og utroligt undervurdere leverandører af kvalitetsspillere, både portugisiske (herunder spillere med afstamning fra de tidligere kolonier), samt alle de spillere fra Sydamerika der bruger Portugal som et transitland.

Bas Dost og Militao som anbefalinger fra Liga ZON er da ikke portugisere?

Jeg opfatter William Carvalho som et mindst ligeså stort talent som Yaya Toure var og blandt top 10 i verden på sin position (Busquets, Casemiro, Kante, Ruben Neves, Matuidi, Fernandinho, Vidal, etc.). At Betis fik ham for 13 mio. euro var et røverkøb af dimensioner. William Carvalho og Lo Celso har jo været forrygende i denne sæson for Betis, og netop begge vist at de hører til på et andet niveau (ikke at Betis og La Liga ikke er verdensklasse).

Hvis du er fan af smuk fodbold, hvordan kan du så ønske Mourinho som træner? Han står for præcis det modsatte.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

Leveret af Kunena Forum