Truppen mod Real Sociedad, LaLiga, 37. spillerunde
Benzema er tilbage i truppen efter have misset Real Madrids to seneste kampe.
Zinedine Zidane har i dag udtaget truppen til søndagens kamp mod Real Sociedad, hvor han har valgt at udelade flere prominente navne.
Således har Real Madrids franske træner valgt at se bort fra Gareth Bale nok en gang, hvilket mest af alt, for Zidane, handler om at vise waliseren, at han ikke regner med ham til næste sæson.
Endvidere har han heller ikke udtaget Raphaël Varane og Keylor Navas til morgendagens kamp, ligesom Sergio Reguilón og Sergio Ramos heller ikke er kampdygtige mod La Real.
Til gengæld er Karim Benzema igen med i Real Madrids trup, hvor også Marcos Llorente har fået en plads på yderste mandat grundet Zidanes andre fravalg.
Truppen mod Real Sociedad:
Målmænd: Courtois, Luca og Altube
Forsvar: Carvajal, Vallejo, Nacho og Marcelo
Midtbane: Kroos, Modric, Casemiro, Valverde, M. Llorente, Asensio, Brahim og Isco
Angreb: Mariano, Benzema, Lucas Vázquez og Vinicius Jr.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Courtois
Carvajal-Vallejo-Nacho-Marcelo
Valverde
Kroos-Asensio
Brahim-Benzema-Vinicius
Når nu Asensio gang på gang er håbløs ude på kanten, kunne jeg godt tænke mig at se ham i aktion mere centralt. Og så kunne det være spændende med vini og brahim på hver sin kant, der får man da noget ravage. Og Valverde spillede overraskende godt sidste weekend, hvis han kan holde det niveau, ser han faktisk spændende ud lige pludseligt.
nono skrev: Brahim Diaz er den ægte vare. Ud med Isco og Asensio - flere chancer/ plads til Vini og Brahim. Rodrygo til Valladolid og klimatisere sig til livet i Spanien under Ronaldos vinge.
Der ville også være fine perspektiver i en lejeaftale med Getafe for Rodrygo, hvis de holder deres nuværende 4. plads i LaLiga og skal ud og spille CL i næste sæson.
Mølbat skrev: Efter et hurtigt kig på live-opdateringen fra kampen er jeg sgu lykkelig for, at jeg ikke ser med. Zidane har kun taget 4 forsvarsspillere med, så selvfølgelig får en af dem et rødt kort.
Haha ja, det er selvfølgelig typisk. Det var ellers en flot redning af Vallejo, måske bør han overveje at overtage pladsen i målet? Courtois er i hvert fald ikke imponerende! Isco med længder ringeste mand på banen, hvor er det dog trist at se på.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Hahah bedømt på i dag er det en umulig opgave :D Hold nu op hvor er han elendigRamos4 skrev: Zidane vil genrejse Isco! Så ingen grund til panik.
Edit: Ja, jeg nævnte Isco to gange. Var det en fejl? Jep. Ændrer jeg det? Nej, for han er så pisseringe, at han bare skal væk.
Brylle skrev:
Hahah bedømt på i dag er det en umulig opgave :D Hold nu op hvor er han elendigRamos4 skrev: Zidane vil genrejse Isco! Så ingen grund til panik.
Zidane satser på Isco og en 31-årig, tydeligvis færdig Marcelo. Det bliver en vanvittig sæson vi går i møde.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024