Truppen mod Real Sociedad, LaLiga, 37. spillerunde
Ødegaard ,Rodrygo, Brahim, Odriozola, Valverde spiller når der skal roteres.
Jeg er sgu optimist i forhold til næste sæson
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Matamoro skrev: Følgende spillere har udspillet deres rolle på holdet: Asensio, Isco, Bale, Vallejo, Vazquez, Ceballos, Llorente, Mariano.De har været her længe nok til at kunne slå igennem hos de forskellige trænere der har været. Det er ikke sket og de må væk.
Modric, Kroos,Casemiro, Marcelo, Carvajal, Benzema, Varane skal udfordres af spillere fra højeste hylde.
Skal vi ikke lige passe på med at afskrive spillerne efter denne sæson. Der har været et kollektiv sammenbrud, som ikke nødvendigvis afspejler hver enkelte spillers potentiale.
Som jeg ser det er der kun to spillere - Marcelo og Modric - der over en længere periode har vist tegn på nedgang, da de begyndte at vise træthedstegn for to sæsoner siden. Tænker det især skyldes den manglende rotation. Særligt Modric' sæson sidste år var jo under al kritik. At han præsterede i et par CL kampe og gik langt med Kroatien, afspejlede jo på ingen måder hans rædderlige La Liga præstationer.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Mølbat skrev:
Real HWL skrev:
Mølbat skrev: Har lige set Brahim Díaz' mål. Sh*t, et golazo! Kender man Real Madrid ret, ender han dog sikkert med at blive lejet ud + en storspillende Ødegaard bliver nok solgt med en tilbagekøbsklausul, og så fortsætter Lucas Vázquez og Asensio på holdet efter sommeren. Det ville være typisk.
Jeg holder dog fast i, at jeg nægter at se endnu en ligakamp med Real Madrid, før Lucas Vázquez er fortid i klubben. Hvis det betyder, at jeg ikke kan se hele næste sæson, så må det være sådan.
Jeg forstår godt du er træt af Vázquez, det er jeg også. Men er det ikke lidt en drastisk beslutning at tag, at man ikke gider se sit hold spille pga en enkelt spiller? :)
Sådan kan det vel sagtens opfattes. Jeg ser dog mere Lucas Vázquez som et symbol på den middelmådighed og ligegyldighed, som præger Real Madrids førsteholdstrup. Der er alt for mange spillere, som ikke er dygtige nok, og IMO repræsenterer Lucas Vázquez mere end nogen anden disse. Han er en alt for begrænset spiller, der aldrig nogensinde burde have været fast mand på et af verdens bedste hold. Klubben har de sidste par år ikke gjort nok på transfermarkedet for at gøre Los Blancos' førstehold stærkt nok til at kunne kalde sig et verdensklassehold. At det kunne ende med, at en så begrænset spiller som Lucas Vázquez kunne blive fast mand i store dele af sæsonen, er i høj grad et udtryk for dette, og derfor nægter jeg at se endnu en ligakamp før han er væk.
Jeg synes også det er helt vildt at Lucas fortsat spiller i Real Madrid. I "gamle dage" var man ikke sene til at skippe Callejon afsted, da truppen simpelthen var for god til at han kunne komme på holdet, eller bænken for den sags skyld. Men nu er Lucas jo ikke længere væk end en skade eller et mindre formdyk, før han spiller 5-10 kampe i træk, og det er dybt kritisabelt, når han vel kun lige er knap og nap god nok til Betis, Girona, Levante og hold i den dur. Det siger meget om holdets forfatning.
Lucas skal da have tak for tro tjeneste, men det er udelukkende fordi han er en ægte klubmand og sikkert også en rigtig god fyr, at han fortsat spiller i Real Madrid. Og den slags typer kan såmænd være vigtige nok, men de må altså også godt kunne bidrage på banen.
DC19