Truppen mod Real Sociedad, LaLiga, 37. spillerunde
Kiwes skrev: Det eneste forklaring jeg kan komme på, hvorfor Zidane giver så meget spilletid til Isco må være at han er igang med at undersøge om han vil satse på ham til næste sæson. Ringe er han i hvert fald. Det irriterer mig også vild meget at Casemiro konstant skal spille 10'er i stedet for bare at stå plantet bagerst på midtbanen og give støtte til forsvaret. Han kunne virkelig lære noget at Busquets. Asensio viser heller ikke noget særligt. Diaz med en god kamp indtil videre.
Jeg er helt enig mht. Casemiro. Én af de ting, der gjorde at Zidane fik succes med Real Madrid i første omgang, var, at han insisterede på at bruge en reel 6'er på midtbanen. Én af grundene til, at han bestemt ikke har haft succes endnu efter sin tilbagekomst, er, at han stort set aldrig spiller med en 6'er længere. For Casemiro mener i hvert fald selv ikke, at han er 6'er, sådan som han løber rundt på banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: Ej det går simpelthen heller ikke med Courtois - det jo en kæmpe fejl placering! Helt seriøst, hvad har vi dog hentet dig for :s
Det jo helt vildt. Vi kan lige så godt spille uden målmand, selv straffesparket var han ved at formøble. Der er ingen selvtillid på det her hold bortset fra Brahim og Benzema.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det var dumt at lade Zidane overtage allerede. Nu har fans og måske endda også nogle spillere jo allerede mistet håbet inden næste sæson overhovedet er gået i gang. Vi skulle have ladet ham starte efter sæsonen og lade Solari køre færdig. Så kunne Zidane sidde og vurdere spillerne eksternt.
Jeg tror stadig ikke han har den fjerneste idé om hvordan vi skal spille. Ronaldo er long gone, men vi spiller stadig som om han er på holdet. Indlæg indlæg og lidt flere indlæg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Mølbat skrev: Var der ikke nogen eller nogle, som nærmest kørte en utrættelig kampagne i sidste sæson for at få udskiftet Keylor Navas? Jeg var faktisk enig i, at Navas måske ikke er en del af verdenseliten, når det kommer til keepere, men Thibaut Courtois er på ingen måde en bedre målmand. Det kunne man se i Chelsea, og det kan man se nu i Real Madrid. Verdenseliten af målmænd er IMO ter Stegen, Oblak, de Gea (på trods af en shaky sæson) og måske Neuer (er lidt usikker på hans niveau efter den lange skadespause). Lige under finder man målmænd som Ederson, Alisson, Navas og måske Courtois (Atlético Madrid-udgaven af belgieren) samt Lloris.
Han var god til VM vil jeg så sige. Jeg var stor fortaler i sommers, men når man ser i bakspejlet så var det selvfølgelig hjernedødt at lave basically 1 indkøb og det var på den nærmest eneste position vi ikke behøvede forstærkning. Jeg så det som et lille plus at få ham. Men havde jeg vidst dengang at vi ikke ville forstærke os andre steder, havde jeg da haft det anderledes.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
I stedet har vi Zidane, som mangler Ronaldo og insisterer på at benytte spillere som Marcelo og Isco. Og tror succesen kan opnås ved at kaste milliarder efter divaen Pogba....
Ramos4 skrev:
Mølbat skrev: Var der ikke nogen eller nogle, som nærmest kørte en utrættelig kampagne i sidste sæson for at få udskiftet Keylor Navas? Jeg var faktisk enig i, at Navas måske ikke er en del af verdenseliten, når det kommer til keepere, men Thibaut Courtois er på ingen måde en bedre målmand. Det kunne man se i Chelsea, og det kan man se nu i Real Madrid. Verdenseliten af målmænd er IMO ter Stegen, Oblak, de Gea (på trods af en shaky sæson) og måske Neuer (er lidt usikker på hans niveau efter den lange skadespause). Lige under finder man målmænd som Ederson, Alisson, Navas og måske Courtois (Atlético Madrid-udgaven af belgieren) samt Lloris.
Han var god til VM vil jeg så sige. Jeg var stor fortaler i sommers, men når man ser i bakspejlet så var det selvfølgelig hjernedødt at lave basically 1 indkøb og det var på den nærmest eneste position vi ikke behøvede forstærkning. Jeg så det som et lille plus at få ham. Men havde jeg vidst dengang at vi ikke ville forstærke os andre steder, havde jeg da haft det anderledes.
Siden hans lejeaftale med Atlético udløb, og han vendte tilbage til Chelsea, har jeg bare aldrig ment, at han rykkede sig, og blev bedre, som man forventede. Nogle spillere peaker i en rigtig ung alder, og så stopper de bare med at udvikle sig, og Courtois er for mig sådan et eksempel. Jeg tror desværre også, at Asensio kan vise sig at være endnu et eksempel på dette.
Mølbat skrev:
Ramos4 skrev:
Siden hans lejeaftale med Atlético udløb, og han vendte tilbage til Chelsea, har jeg bare aldrig ment, at han rykkede sig, og blev bedre, som man forventede. Nogle spillere peaker i en rigtig ung alder, og så stopper de bare med at udvikle sig, og Courtois er for mig sådan et eksempel. Jeg tror desværre også, at Asensio kan vise sig at være endnu et eksempel på dette.
Og Varane ser det ud til. Vi har heller ikke været heldige må man sige.
Btw. De Gea har også kontraktudløb i 2020, så det bør ikke være en umulighed at hente ham?
Edit: Hah, jeg googlede lige. De Gea har vundet U-21 EM to gange. Det vidste jeg slet ikke var muligt.