Pogba lægger pres på Manchester United

4 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Kampen om...

Kampen om Paul Pogbas underskrift er i fuld gang og nu lægger franskmanden angiveligt selv pres på over for Manchester United for at få sit ønskede skifte gennemført.

Spansk presse mener, at Pogba er enige med Real Madrid om betingelserne for et skifte, men at man fortsat mangler at forhandlet en aftale på plads med Manchester United.

Og tiden er ved at rinde ud for parterne, idet det engelske transfervindue lukker på torsdag kl. 18.00 og det har ifølge nogle medier fået Paul Pogba til at indgive den såkaldte Transfer Request, som vil tvinge den engelske klub til forhandlingsbordet, men det er en vej, som Real Madrid hidtil har været modstander af at gøre brug af.

Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #2 af nono
Send Modric den anden vej og få den handel lukket. Man er nødt til at løse Manchester Uniteds problem med, at de har for kort tid til at gå ud i markedet og finde en erstatning... Modric vil være et godt plaster på såret og bør samtidig nedbringe udgiften til Pogba en del.. Alternativt kunne man også veksle Bale og Modric direkte for Pogba. Det kunne næsten ligne en win-win for begge klubber.

Med Kroos, Pogba, Casemiro, Donny van de Beek, samt Isco (og Ceballos på udlån) er RM godt dækket ind centralt, uden vores skønne kroat. Tiden kunne godt være ind til at lade ham komme videre og nyde sine sidste år et andet sted...
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #3 af PMO

nono skrev: Send Modric den anden vej og få den handel lukket. Man er nødt til at løse Manchester Uniteds problem med, at de har for kort tid til at gå ud i markedet og finde en erstatning... Modric vil være et godt plaster på såret og bør samtidig nedbringe udgiften til Pogba en del.. Alternativt kunne man også veksle Bale og Modric direkte for Pogba. Det kunne næsten ligne en win-win for begge klubber.

Med Kroos, Pogba, Casemiro, Donny van de Beek, samt Isco (og Ceballos på udlån) er RM godt dækket ind centralt, uden vores skønne kroat. Tiden kunne godt være ind til at lade ham komme videre og nyde sine sidste år et andet sted...


Nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og være skråsikker, men mon ikke der er en enkelt eller to med tilknytning til Man U, som har set nogle af RMs kampe de sidste år. Hvis Man U har en person ansat, som anbefaler klubben Modric/Bale, så ville jeg nok skille mig af med den person ret hurtigt.

Formår RM at få indlemmet Modric og eller Bale i et evt Pogba køb, vil det være den største genialitet dette transfervindue.
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #4 af Mathiaska
Jeg har altid undret mig over hvordan dette fungerer i praksis.

Så Real Madrid har (eftersigende) forhandlet alt på plads med spilleren, før man overhovedet ved om man får et bud accepteret?
Jeg troede ikke man måtte forhandle med spillere uden klubbernes accept, som vel kommer gennem et “ja” eller “nej” til et bud?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #5 af nono

PMO skrev:

nono skrev: Send Modric den anden vej og få den handel lukket. Man er nødt til at løse Manchester Uniteds problem med, at de har for kort tid til at gå ud i markedet og finde en erstatning... Modric vil være et godt plaster på såret og bør samtidig nedbringe udgiften til Pogba en del.. Alternativt kunne man også veksle Bale og Modric direkte for Pogba. Det kunne næsten ligne en win-win for begge klubber.

Med Kroos, Pogba, Casemiro, Donny van de Beek, samt Isco (og Ceballos på udlån) er RM godt dækket ind centralt, uden vores skønne kroat. Tiden kunne godt være ind til at lade ham komme videre og nyde sine sidste år et andet sted...


Nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og være skråsikker, men mon ikke der er en enkelt eller to med tilknytning til Man U, som har set nogle af RMs kampe de sidste år. Hvis Man U har en person ansat, som anbefaler klubben Modric/Bale, så ville jeg nok skille mig af med den person ret hurtigt.

Formår RM at få indlemmet Modric og eller Bale i et evt Pogba køb, vil det være den største genialitet dette transfervindue.


Synes du forklejner Modric og Bale en hel del... Modric er altid pt., indehaver af Balon D'or og har de sidste 3-4 år været verdens klart bedste midtbane. Sandt at han havde en skidt sæson sidste år, men han var jo tildels undskyldt efter en stort set ikke eksisterende sommerferie og et helt hold omkring sig der ikke performede.

Ift., Bale er han jo fortsat blandt de måske 20 bedste spillere i verden, forudsat at han kan holde sig skadesfri. Jeg tror sagtens Bale kunne få enorm succes i den rette engelske klub hvor han kan sproget og kan blive ordentligt integreret. Grunden til at Bale ikke har flere bejlere er jo udelukkende, at han fastholder sine enorme lønkrav, trods det at han ligeledes kommer fra en skidt sæson, har været meget skadet og pt., sidder på tribunen under en træner som ikke han holde ham ud.. Med så dårligt et forhandlingsudgangspunkt er der naturligvis ikke en sportsdirektør i verden, der tilbyder ham samme løn som i Real Madrid.

Jeg er altså ikke enig i, at Manchester United ville se dumme ud i en handel der sender en Balon D'or vinder og Gareth Bale til Manchester for et humør-spillende problembarn, der ovenikøbet offentligt har ytret ønske om at komme væk...
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #6 af PMO

nono skrev:

PMO skrev:

nono skrev: Send Modric den anden vej og få den handel lukket. Man er nødt til at løse Manchester Uniteds problem med, at de har for kort tid til at gå ud i markedet og finde en erstatning... Modric vil være et godt plaster på såret og bør samtidig nedbringe udgiften til Pogba en del.. Alternativt kunne man også veksle Bale og Modric direkte for Pogba. Det kunne næsten ligne en win-win for begge klubber.

Med Kroos, Pogba, Casemiro, Donny van de Beek, samt Isco (og Ceballos på udlån) er RM godt dækket ind centralt, uden vores skønne kroat. Tiden kunne godt være ind til at lade ham komme videre og nyde sine sidste år et andet sted...


Nu skal jeg selvfølgelig ikke sidde og være skråsikker, men mon ikke der er en enkelt eller to med tilknytning til Man U, som har set nogle af RMs kampe de sidste år. Hvis Man U har en person ansat, som anbefaler klubben Modric/Bale, så ville jeg nok skille mig af med den person ret hurtigt.

Formår RM at få indlemmet Modric og eller Bale i et evt Pogba køb, vil det være den største genialitet dette transfervindue.


Synes du forklejner Modric og Bale en hel del... Modric er altid pt., indehaver af Balon D'or og har de sidste 3-4 år været verdens klart bedste midtbane. Sandt at han havde en skidt sæson sidste år, men han var jo tildels undskyldt efter en stort set ikke eksisterende sommerferie og et helt hold omkring sig der ikke performede.

Ift., Bale er han jo fortsat blandt de måske 20 bedste spillere i verden, forudsat at han kan holde sig skadesfri. Jeg tror sagtens Bale kunne få enorm succes i den rette engelske klub hvor han kan sproget og kan blive ordentligt integreret. Grunden til at Bale ikke har flere bejlere er jo udelukkende, at han fastholder sine enorme lønkrav, trods det at han ligeledes kommer fra en skidt sæson, har været meget skadet og pt., sidder på tribunen under en træner som ikke han holde ham ud.. Med så dårligt et forhandlingsudgangspunkt er der naturligvis ikke en sportsdirektør i verden, der tilbyder ham samme løn som i Real Madrid.

Jeg er altså ikke enig i, at Manchester United ville se dumme ud i en handel der sender en Balon D'or vinder og Gareth Bale til Manchester for et humør-spillende problembarn, der ovenikøbet offentligt har ytret ønske om at komme væk...


Hvis de er så gode spillere, hvad laver de så pt? Jeg er ligeglad med om Modric var god, hvis det er med den præmis, kunne man jo ligeså godt hente Figo og Zidane tilbage, for de var også gode.
Bale og Modric har ikke vist et niveau der berettiger dem til at spille på højeste niveau i +1 år. Man U er i en opbygningsfase og det sidste de har brug for, er flere løntunge spillere, som ikke præsterer.
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #7 af JimmyBroe
Du har ret i Bale igennem hvad der føles som 200 sæsoner ikke har præsteret kontinuerligt over en længere periode, grundet skader og en masse andet.

Men at Modric og resten af banden underpræsterede sidste sæson kan vi altså ikke bruge som argument for særlig meget. Ellers skulle vi jo skille os af med 80% af holdet.
Derimod får de nu den kommende sæson til at bevise at de ikke er “over the hill” men derimod at holdet har haft et kollektivt kollaps og nu er “on track”-for at blive ved de engelske gloser:D

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #8 af JimmyBroe
Hør lige her forum...

Efter ve’er, efter skæld -kald det hvad i vil. Efter ChL sejren sidste år, mistede vi meget pludseligt og uventede; den mest succesfulde træner klubben har set i dette årtusinde. Samtidig med at den mest afgørende spiller i historien, i kongeklubben, skifter væk fra Real Madrid. Derudover havde vi flere spillere med til et opslidende VM.
Efter dét fik vi en træner med et fuldstændig andet spilkoncept end spillerne har været vandt til osv. osv. Læg dertil at trænerne ikke har fået arbejdsro til at implementere deres ideer og koncepter over en længere periode. Dette har kun skabt yderligere forvirring i spillertruppen der efter hvad jeg allerede har nævnt hele tiden har skulle tage stilling til nye måder at gøre tingende på og generelt bare manglende arbejdsro.

Undskyld mig men med alt ovenstående in mente. Er det så, så pisse underligt at sæsonen har været så rædsom. Jeg ved godt at vi snakker Real Madrid og vi er indehaver af det største pres på spiller og træner. Men kom nu lidt for fanden. Giv spillerne en chance.
Fint vi havde en lorte sæson. Bum. Nu er det op til træner og spillertrup at bevise at spillerne er bedre end hvad de viste sidste sæson. Her medregnes preseason selvfølgelig, selvfølgelig ikke. Det er ikke anderledes end alle andre venskabskampe umuligt at vurderer et reelt niveau.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, baggins, BBB, Rogoshin
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #9 af BBB
"[...] det har ifølge nogle medier fået Paul Pogba til at indgive den såkaldte Transfer Request, som vil tvinge den engelske klub til forhandlingsbordet"

En transfer request tvinger altså ikke en klub til noget som helst.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #10 af Siempre fiel

JimmyBroe skrev: Hør lige her forum...

Efter ve’er, efter skæld -kald det hvad i vil. Efter ChL sejren sidste år, mistede vi meget pludseligt og uventede; den mest succesfulde træner klubben har set i dette årtusinde. Samtidig med at den mest afgørende spiller i historien, i kongeklubben, skifter væk fra Real Madrid. Derudover havde vi flere spillere med til et opslidende VM.
Efter dét fik vi en træner med et fuldstændig andet spilkoncept end spillerne har været vandt til osv. osv. Læg dertil at trænerne ikke har fået arbejdsro til at implementere deres ideer og koncepter over en længere periode. Dette har kun skabt yderligere forvirring i spillertruppen der efter hvad jeg allerede har nævnt hele tiden har skulle tage stilling til nye måder at gøre tingende på og generelt bare manglende arbejdsro.

Undskyld mig men med alt ovenstående in mente. Er det så, så pisse underligt at sæsonen har været så rædsom. Jeg ved godt at vi snakker Real Madrid og vi er indehaver af det største pres på spiller og træner. Men kom nu lidt for fanden. Giv spillerne en chance.
Fint vi havde en lorte sæson. Bum. Nu er det op til træner og spillertrup at bevise at spillerne er bedre end hvad de viste sidste sæson. Her medregnes preseason selvfølgelig, selvfølgelig ikke. Det er ikke anderledes end alle andre venskabskampe umuligt at vurderer et reelt niveau.


Du er med på at vi i de seneste TO sæsoner - vi taler 24 måneder har tabt to ligaer historisk og ydmygende stort. Vi er i 2 år blevet kørt rundt af alt fra Huesca til Barcelona der tørrer røv med os både ude og hjemme. Vi blev totalt ydmyget og til grin mod Ajax i CL og sæson efter sæson er vi ikke i nærheden af at dufte til et CdR-trofæ, da vi blir smidt ud på røv og albuer ligegyldigt om det er mod Sevilla, Leganes eller Cheryshev. Yes, så præsterede vi nogle fremragende aftener i CL i foråret for snart halvandet år siden, men topniveauet hos vores old boys-All Stars vidste vi jo nok stadig kunne tvinges ud af dem på daværende tidspunkt. Men at forklejne holdets tilstand til "vi havde en lortesæson og det var så dét" er jo nærmest demensfremkaldende på linje med vores sportslige ledelse. Seriøst, jeg imponeres af optimismen, men jeg kan ikke tro at du selv tror på at det bare har været et lille formdyk og vores aldrende spillere efter 2 års jammerligt spil pludselig springer ud med fornyet energi, sult og kvalitet - på trods af vi er gået tilbage til den samme idéforladte træner. Jeg er faktisk en anelse målløs over at denne holdning overhovedet findes derude.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, PMO
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #11 af Brylle

JimmyBroe skrev: Hør lige her forum...

Efter ve’er, efter skæld -kald det hvad i vil. Efter ChL sejren sidste år, mistede vi meget pludseligt og uventede; den mest succesfulde træner klubben har set i dette årtusinde. Samtidig med at den mest afgørende spiller i historien, i kongeklubben, skifter væk fra Real Madrid. Derudover havde vi flere spillere med til et opslidende VM.
Efter dét fik vi en træner med et fuldstændig andet spilkoncept end spillerne har været vandt til osv. osv. Læg dertil at trænerne ikke har fået arbejdsro til at implementere deres ideer og koncepter over en længere periode. Dette har kun skabt yderligere forvirring i spillertruppen der efter hvad jeg allerede har nævnt hele tiden har skulle tage stilling til nye måder at gøre tingende på og generelt bare manglende arbejdsro.

Undskyld mig men med alt ovenstående in mente. Er det så, så pisse underligt at sæsonen har været så rædsom. Jeg ved godt at vi snakker Real Madrid og vi er indehaver af det største pres på spiller og træner. Men kom nu lidt for fanden. Giv spillerne en chance.
Fint vi havde en lorte sæson. Bum. Nu er det op til træner og spillertrup at bevise at spillerne er bedre end hvad de viste sidste sæson. Her medregnes preseason selvfølgelig, selvfølgelig ikke. Det er ikke anderledes end alle andre venskabskampe umuligt at vurderer et reelt niveau.

Jeg synes at du har ret i rigtig meget af det du skriver her, Jimmy. Det er svært at præstere med ny træner, uden den største stjerne og med rigtig meget slid på nogle spillere.

Problemet for mig er dog at man har reageret meget passivt på problemerne og så har Zidane indtil nu ikke vist andet end at han er gode venner med de gamle drenge. Det kan godt være at der bliver sagt, at pre-season er ligegyldigt, men det er jo ikke for sjov man spiller kampene. Det burde være muligt at se ideer i spillet, forbedringer fra sidste sæson (burde være easy) og spillere med ild i øjnene fordi de vil være klar til at rette op på sidste sæsons katastrofe. Desværre ser vi intet af det førnævnte og i stedet holdes der fast på noget som virkede i Zidanes sidste periode selvom det er tydeligt at flere af spillerne er mætte og ufokuserede. Ligeledes har vi tydeligvis hentet en træner som smider flere kæmpe talenter ud af klubben eller på græs andre steder selvom de i den grad har noget at byde på. Florentino og resten af ledelsen skal selvfølgelig også kritiseres for dette, men personligt har jeg det sådan at når man smider en spiller som Llorente direkte over til den lokale rival, så kandiderer det til den største omgang idioti jeg nogensinde har set. Ligeledes viser Ceballos ret ofte at han er berettiget en plads i truppen og måske endda tæt på startopstillingen, men i stedet ryger han på lån i Arsenal. Kæmpe gevinst for dem i øvrigt og det gør han til en langt bedre fodboldspiller, men hvis Pogba og Donny van de Beek glipper, så står vi med en række spillere der ikke har fået det til at virke det sidste års tid og uden en reel spiller til at true deres positioner.

Det er meget generelt at der på de centrale pladser ikke er konkurrence og at Zidanes homies egentlig kan gøre hvad de vil uden at der er konsekvenser. Lige nu har vi ingen spillere der kan gå ind og spille på Kroos'' position selvom han ikke har spillet en god kamp i over et år og samtidig ligner en mand der bare vil hæve sin løn og så hygge sig lidt. Det er jo et problem at man ikke kan vise sådan en spiller at der også er en bænk og evt en tribune hvis ikke viljen er der. Ligeledes er vi nede i noget Valverde hvis Casemiro ikke gider blive på sin 6'er position, og det er i min verden ikke en trussel for Casemiro på nuværende tidspunkt.

Sådan kan man egentlig fortsætte. For mig er det et problem at de rigtig gode indkøb, vi har lavet i Mendy, Militao, Jovic, Rodrygo, Kubo og Vinicius alle på en gang er i fare for at blive fiaskoer alene af den grund, at Zidane ikke gider ændre på noget der ikke virker længere, og så står vi med 6 spillere som alle burde være i konkurrence om pladserne, men som potentielt bare skal sidde og kigge på mens deres talent spildes. Det er pt sådan at indkøb der ikke sprænger banken faktisk er ligegyldige, for de få minutter man så får, kunne man lige så godt give til skraldespillere da det alligevel bliver med maks 10 minutter igen og helst når kampen er afgjort til en af siderne.

Jeg kunne finde mange flere problemer, men det er allerede blevet ret langt. I bund og grund synes jeg det er helt på sin plads at folk brokker sig. Selvfølgelig er det torskedumt når Siempre Fiel fortæller at intet har virket i den periode hvor vi vandt CL 3 gangei træk, men store dele af kritikken herinde synes jeg er helt berettiget. Også den ret hårde del. Det er ikke sjovt at følge med for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, JesperThomsen
Emnet er blevet låst.
4 år 7 måneder siden #12 af Dios
Jeg har simpelthen stadig ikke forstået det. Jeg er helt med på kritikken af Kroos og Modric hele sidste sæson, men hvor kommer den der med, at Zidane er urokkelig på den centrale midtbane fra? Vi har en Pogba som offentligt siger han vil væk. Vi har en træner som siger vi er interesseret i ham, så kortene ligger rimelig lige for. Ham vil vi selvfølgelig meget gerne tilknytte holdet. Derudover kommer Donny og Ajax på banen, og offentlig siger, at Real Madrid vil have ham.

Her kommer det jeg ikke forstår. Hvordan hulen kommer folk så frem til, at Zidane absolut vil holde på vores trio som faste startere, som bare kan slå røven i sædet og nyde en god omgang popcorn, fordi konkurrencen ikke er der? Er det salget af Llorente, og udlejningen af Ceballos som bare slår klik, og får folk til at gå i selvsving, eller hvordan? Det viser da tegn på det stik modsatte, og selvom handlerne skulle gå i vasken i sidste time, som der kan være 1000 grunde til, så viser det stadig ikke en stædig Zidane, som bare vil behage sine gamle venner.
Det viser, at Zidane ikke har stor tiltro til Llorente og Ceballos, og han stadig har tiltro til Casemiro, Valverde, Kroos, Modric og Isco. Det viser også, at Zidane netop vil have store forandringer på den centrale midtbane, hvor han vil tilfører midtbanen langt mere dynamik, power og løbevilje. Er det ikke netop det langt de fleste har efterspurgt? Spillere med de kvaliteter, så det hele ikke bliver statisk. Man udlejer Ceballos, fordi han ikke har de kvaliteter Pogba og Donny har, hvor han besidder de kvaliteter Kroos og Modric har, så det giver fantastisk god mening, at udleje ham, og se hvor god han egentlig er, så han forhåbentlig kan udfylde Modric rolle indenfor relativ kort tid. Arsenal er den perfekte destination for ham.

Det er her hvor kæden for alvor hopper af for mig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Dios.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum
Annonce