Pogba lægger pres på Manchester United

6 år 11 måneder siden #25 af Thomaskjensen
Jeg kritisere de seneste 2 år, hvem fanden kan kritisere når vi vinder LaLiga og Cl :)
Emnet er blevet låst.
6 år 11 måneder siden #26 af Jbner

BBB skrev:

Thomaskjensen skrev: @JBNER, Kan du ikke læse eller?
Javist trækker vi PSG med Neymar skadet, Bayern uden Robbon og Ribery, samt Juventus på et par dårlige dage, ja og så trækker vi IKKE Barca, City eller AM. OK OK, sorry bro jeg er helt ude at cykle her, JA måske.

Hvor gode var City den sæson? De var lige ved at ryge ud til Basel i 1/8-finalen.

Atletico og Barcelona blev begge slået ud af det næstbedste hold i Italien. En knockout turneringen handler om at vinde alle de runder, og det formåede Barcelona ikke. Atletico formåede ikke engang at kvalificere sig til knockout fasen. Real Madrid slog heller ikke Vejle på vejen mod Champions League-triumfen. Var vi så stadig heldige?

Robben var i øvrigt med i den første kamp, hvor han dog tidligt blev skadet. Ribery var med i begge kampe, men han blev lukket ned. Det er måske derfor, at du ikke husker ham.

Hov hov! Ingen grund til at kritisere Danmarks bedste hold ;)
Emnet er blevet låst.
6 år 11 måneder siden #27 af Thomaskjensen
Var der ikke OB :) <3 <3
Emnet er blevet låst.
6 år 11 måneder siden #28 af Dios
Surprise, at Brylle igen er med i en debat, hvor en bruger bliver bannet. Det er altid dejligt og følge lidt med i hans aktivitet, hvor debatterne altid bliver kørt ud på et sidespor. Man må give Fifa spilleren, at han forstår den danske model med, at provokere for bagefter at trække i land og hive offerkortet. Folk på landet må vel holde sammen, så bliv endelig ved med det gode arbejde!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Dios.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
6 år 11 måneder siden #29 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Pogba lægger pres på Manchester United

Dios skrev: Surprise, at Brylle igen er med i en debat, hvor en bruger bliver bannet. Det er altid dejligt og følge lidt med i hans aktivitet, hvor debatterne altid bliver kørt ud på et sidespor. Man må give Fifa spilleren, at han forstår den danske model med, at provokere for bagefter at trække i land og hive offerkortet. Folk på landet må vel holde sammen, så bliv endelig ved med det gode arbejde!

Vås. Jeg skriver pænt, holder mig til emnet og er måske en smule udfordrende. Det accepterer jeg også at andre er, men at kalde folk for retarderet og alt muligt andet er ikke i orden. Jeg holder mig til reglementet og det ændrer din hetz mod mig ikke på. Det er mit sidste svar på disse underlige ting.
Derudover er jeg ikke FIFA-spiller.

Har du et problem, så virker pb aldeles fremragende. Jeg kommer i hvert fald ikke til at kaste sådan med mudder offentligt.

EDIT: Dette er svar til Dios' nedenstående kommentar. Jeg bliver nødt til at besvare når der smides med løgne, men jeg gør det selvfølgelig i samme kommentar som sidst, så jeg ikke bidrager yderligere til hans spam.

1) Jeg smider intet offerkort. Jeg fortæller hvad der er sket, for du har tydeligvis ikke forstået det. Du har beskyldt mig for ting selv når jeg ikke har været en del af en debat overhovedet og andre er blevet banned. Så havde du alligevel trang til at komme med en kommentar rettet mod mig. Jeg ved ikke om du har et personligt had eller hvad det er, men jeg kender dig ikke, så det er i hvert fald ikke gengældt.
2) Jeg erindrer ikke at have kaldt dig for idiot?

Jeg tror at problemet er din evne til at fortolke. Det er selvfølgelig ærgerligt.

At jeg mener at en enkelt gentagende besked fra en bruger er "torskedum" betyder ikke at jeg mener at personen er det. I stedet håber jeg at han vil forklare mig hvorfor det ikke er torskedumt og så kan vi have en dialog ud fra det. Det synes jeg er fabelagtigt og det er derfor jeg kan lide Madridista.dk. Ramos, BBB, Fondo_Sur, Jimmy, Daniel og mange mange flere giver altid respektfulde svar tilbage og også selvom der nogle gange er en kæk kommentar grænsende til det lidt provokerende. Det gør mig absolut intet, for det ender altid med at man har en god diskussion alligevel og hvor man ikke behøver blive så personlig som du lige er blevet selvom det intet havde med dig at gøre, udover at du så din chance til at fortsætte din hetz mod mig.

Igen er min pb åben hvis du har et behov for noget. Så kan vi sikkert finde en fredelig måde at håndtere dine frustrationer. I hvert fald kan jeg få et indblik i hvordan jeg dog er kommet ind i hovedet på dig i så voldsom grad.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Brylle.
Emnet er blevet låst.
6 år 11 måneder siden #30 af Dios
@Brylle.

Og der blev offer-kortet så smidt. Det er simpelthen så forudsigeligt efterhånden. Sidst jeg tjekket var torskedumt ikke et ord som hører under, at skrive pænt.
Du holder dig nemlig altid til emnet. Ligesom da du kaldte mig for en idiot, men der skrev du jo også pænt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
6 år 11 måneder siden #31 af Administrationen
Jeg tænker I lukker den ned her.
Siempre har før været langt over stregen og hans indlæg i denne tråd står for sig selv som fuldkommen uværdigt for enhver debat.

Brylle, du bedes tænke over din adfærd i forhold til, hvor debatter med dig ender.

Dios, du kan kontakte os, hvis du har spørgsmål i forhold til retningslinjerne herinde.

Videre.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum