Pogba lægger pres på Manchester United
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Brylle skrev: Selvfølgelig er det torskedumt når Siempre Fiel fortæller at intet har virket i den periode hvor vi vandt CL 3 gangei træk
Nu er jeg selvfølgelig helt med på at du både elsker at forsøge at nedgøre mine holdninger og har umådelig svært ved at læse og forstå. Men må alligevel sige at det er imponerende at ha SÅ svært ved dét med at forstå - derfor må jeg lige venligt bede dig om at henlede min opmærksomhed på hvor jeg har skrevet dét du henviser til - for med mindre min Madridista-profil er blevet hacket, så tænker jeg at det er pure opspind fra din side - men det er jo også så populært nu om dage
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Dog er der endnu ikke købt hverken Pogba eller "Donny", så det er en lidt akademisk diskution. Og uden gerne begge disse indkøb bliver den kommende seassong endnu en katastrofe, jeg mener ikke det er nok at handle Beek og en anden breddespiller, der skal ind en af de bedste i verden både i midten (gerne 2) og så på højre kanten.
Kigger vi lidt frem i tiden er der stadig mange spillere der skal erstattes, men vi har ikke råd til at fortsætte vores spil som i dag.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
2017/2018 vi taber LaLiga på 3 pladsen med 17 point op til Barca!!!
2018/2019 vi taber LaLiga på 3 pladsen med 19 point op til Barca!!!
Så noget er der sq da helt galt i hovedet på folk om man kan sige at der var 2 gode år?
Vi er desideret heldige i lodtrækningen 18/19 hvor vi får PSG, Juventus, Bayern og Liverpool, javist er det ikke dårlige hold, men vi slap for Barca, City, Atletico Madrid der alle havde most os.
Personligt trodde jeg at ZZ skulle ryge efter 2017/2018, men han blev reddet af hand double, og så "valgte" han at stoppe mens legen var god.
Thomaskjensen skrev: Næsten enig med dig Siempre fie, de seneste 2 årene har været en lang periode for mig som fan.
2017/2018 vi taber LaLiga på 3 pladsen med 17 point op til Barca!!!
2018/2019 vi taber LaLiga på 3 pladsen med 19 point op til Barca!!!
Så noget er der sq da helt galt i hovedet på folk om man kan sige at der var 2 gode år?
Vi er desideret heldige i lodtrækningen 18/19 hvor vi får PSG, Juventus, Bayern og Liverpool, javist er det ikke dårlige hold, men vi slap for Barca, City, Atletico Madrid der alle havde most os.
Personligt trodde jeg at ZZ skulle ryge efter 2017/2018, men han blev reddet af hand double, og så "valgte" han at stoppe mens legen var god.
Heldige med at trække de franske mestre, de italienske mestre og de tyske mestre? Den påstand har jeg godt nok ikke hørt før, om hvad der vel var en af de sværeste knockoutlodtrækninger i Champions Leagues historie
- Brylle
- Gæst
-
Jeg elsker det, brormand :DSiempre fiel skrev:
Brylle skrev: Selvfølgelig er det torskedumt når Siempre Fiel fortæller at intet har virket i den periode hvor vi vandt CL 3 gangei træk
Nu er jeg selvfølgelig helt med på at du både elsker at forsøge at nedgøre mine holdninger og har umådelig svært ved at læse og forstå. Men må alligevel sige at det er imponerende at ha SÅ svært ved dét med at forstå - derfor må jeg lige venligt bede dig om at henlede min opmærksomhed på hvor jeg har skrevet dét du henviser til - for med mindre min Madridista-profil er blevet hacket, så tænker jeg at det er pure opspind fra din side - men det er jo også så populært nu om dage
Du skriver det et par gange om ugen at midtbanen har sejlet i flere sæsoner. Orker ikke finde eksemper, men det er sgu fakta. Beklager, men du må ud og finde din hacker.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Du skriver det et par gange om ugen at midtbanen har sejlet i flere sæsoner. Orker ikke finde eksemper, men det er sgu fakta. Beklager, men du må ud og finde din hacker.
"brormand" - fedt, så ved man at man snakker med en rigtig gymnasiegangster!! Nej, du "orker" ikke rigtigt - især fordi jeg ikke på noget tidspunkt har skrevet det du siger - jeg har været meget kritisk, men at du er SÅ retarderet at du ikke magter at forstå simple ting og derfor omskriver ting så vildt, det ville være morsomt hvis ikke fordi det var så træls at man nærmest opgiver at debattere her længere når der findes typer som dig der er blevet tabt på gulvet som lille og hvor det ikke har hjulpet at gå i specialklasse - men tak for snakken - og god fornøjelse som forummets retarderede brormand
- Brylle
- Gæst
-
"Retarderet", "tabt på gulvet som lille", "gået i specialklasse", retarderede brormand".Siempre fiel skrev:
Brylle skrev:
"brormand" - fedt, så ved man at man snakker med en rigtig gymnasiegangster!! Nej, du "orker" ikke rigtigt - især fordi jeg ikke på noget tidspunkt har skrevet det du siger - jeg har været meget kritisk, men at du er SÅ retarderet at du ikke magter at forstå simple ting og derfor omskriver ting så vildt, det ville være morsomt hvis ikke fordi det var så træls at man nærmest opgiver at debattere her længere når der findes typer som dig der er blevet tabt på gulvet som lille og hvor det ikke har hjulpet at gå i specialklasse - men tak for snakken - og god fornøjelse som forummets retarderede brormand
Thats the spirit, brother
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Javist trækker vi PSG med Neymar skadet, Bayern uden Robbon og Ribery, samt Juventus på et par dårlige dage, ja og så trækker vi IKKE Barca, City eller AM. OK OK, sorry bro jeg er helt ude at cykle her, JA måske.
Men det ændre fandeme ikke på at dette er de eneste 6 gode kampe ud af alle i foråret, vi taber med 17 point til barca (skriger 17 point), ja og det var sq da også lige på grænsen at vi ikke kom videre i CL, I LaLiga blev vi den seassong SMADRET af Barca og AM, men fint nok for dig?
Undskyld, det var ikke hvad du svarede på, men har vi ikke fyrede trænere tidligere for ikke at vinde CL :) og er CL ikke bare en stakkels trøst over 13 kampe hvor LaLiga er 38 kampe vi lider i...
Eneste grund til at ZZ ikke blev fyret var at han vandt det umulige ved et tilfælde mellem Ramos og Salah, CL 2 år i streg. Havde han ikke sagt op síg var det ud, RM kan ikke tabe til Barca men næsten 20 point 2 år i streg. Kig bare på hvor mange der nu gider at komme og se kampene i LaLiga, der er næsten tomt på stadium numere.....
Thomaskjensen skrev: @JBNER, Kan du ikke læse eller?
Javist trækker vi PSG med Neymar skadet, Bayern uden Robbon og Ribery, samt Juventus på et par dårlige dage, ja og så trækker vi IKKE Barca, City eller AM. OK OK, sorry bro jeg er helt ude at cykle her, JA måske.
Men det ændre fandeme ikke på at dette er de eneste 6 gode kampe ud af alle i foråret, vi taber med 17 point til barca (skriger 17 point), ja og det var sq da også lige på grænsen at vi ikke kom videre i CL, I LaLiga blev vi den seassong SMADRET af Barca og AM, men fint nok for dig?
Undskyld, det var ikke hvad du svarede på, men har vi ikke fyrede trænere tidligere for ikke at vinde CL :) og er CL ikke bare en stakkels trøst over 13 kampe hvor LaLiga er 38 kampe vi lider i...
Eneste grund til at ZZ ikke blev fyret var at han vandt det umulige ved et tilfælde mellem Ramos og Salah, CL 2 år i streg. Havde han ikke sagt op síg var det ud, RM kan ikke tabe til Barca men næsten 20 point 2 år i streg. Kig bare på hvor mange der nu gider at komme og se kampene i LaLiga, der er næsten tomt på stadium numere.....
Jeg læser ganske glimrende.
Vi trak PSG, og Neymar blev skadet. Det var godt for os. Bayern var ikke uden Ribery og Robben. Ribery spillede 90 minutter i begge opgør, og Robben 90 minutter i det ene. Og Juventus på et par dårlige dage. Det er jeg ikke enig i. Juventus spillede godt i begge kampe, men Ronaldo ødelagde dem i første kamp. I anden kamp var de fremragende, og slog os næsten ud.
Jeg kommenterede ikke på hvordan det gik i ligaen. Selvfølgelig har det ikke været tilfredsstillende de sidste to år. Det eneste jeg kommenterede på var den måde du talte sejren i CL ned på. Modstanderne var på ingen måde lette, og nogle vi var heldige med. Hvordan ved du at vi var blevet most af hold som Barca, City og Atletico? Hvorfor skulle de være bedre end de hold vi trak? Barcelona røg ud til Roma! Hvorfor skulle de have most os? Og Atletico? De gik ikke engang videre fra gruppen. Og Manchester City blev blæst ud af Liverpool i kvartfinalen. Intet tyder på at de tre hold ville have most os. Det var alt jeg kommenterede på.
Vores præstation i ligaen har været forfærdelig de sidste to år, og jeg vil ikke sige at de sidste to år har været gode år for Real Madrid. Men i Champions League havde vi en god sæson, hvor vi vandt på trods af en af de sværeste lodtrækninger nogensinde, og det skal man fandme ikke glemme.
3 Champions League i streg med Zinedine Zidane som træner. Sådan en legacy sker ikke tilfældigt. Find dig i det.
Så kan du kritisere holdets nuværende situation så meget du vil. Det er noget andet.
Thomaskjensen skrev: @JBNER, Kan du ikke læse eller?
Hvor gode var City den sæson? De var lige ved at ryge ud til Basel i 1/8-finalen.
Atletico og Barcelona blev begge slået ud af det næstbedste hold i Italien. En knockout turneringen handler om at vinde alle de runder, og det formåede Barcelona ikke. Atletico formåede ikke engang at kvalificere sig til knockout fasen. Real Madrid slog heller ikke Vejle på vejen mod Champions League-triumfen. Var vi så stadig heldige?
Robben var i øvrigt med i den første kamp, hvor han dog tidligt blev skadet. Ribery var med i begge kampe, men han blev lukket ned. Det er måske derfor, at du ikke husker ham.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg ville ikke være ubehøvlet, men du svarede bare på dele af mit indlæg og nu svare du på resten, og vi er jo ganske enige, og jeg provokerende, det beklager jeg.
Jeg tror at Barca har et problem med hold som de ikke respektere, med god grund, Roma, PSG, Liverpool og det skulle aldrig ske mog RM eller en anden stor klub.
Og det bringer mig til en anden point, hvordan er det slutte de seneste 3 år mellem RM og Barca i alle kampe, fandeme ikke OK :(