AS: Real Madrid-fans vil ikke have Neymar

4 år 7 måneder siden #1 af Jbner
...

Den spanske avis har afholdt en afstemning på deres hjemmeside, hvor Real Madrid-fans blev spurgt om de ønsker Neymar til klubben.

Ud af de 137.000 deltagere i afstemningen, sagde 59,7 % at de ikke ønsker Neymar til klubben. De sidste 40,3 % sagde at de gerne vil have Neymar til klubben.

PSG-stjernen har gjort det klart at han ikke ønsker at fortsætte i Frankrig, og han har længe været rygtet tilbage til Barcelona, hvor Messi især presser på for at få sin gamle ven tilbage.

PSG er dog ikke interesserede i at sælge til Barcelona, og her komme Real Madrid ind i billedet. De to klubber har et godt forhold, og det har længe været en drøm for Florentino Perez at signe Neymar.

Men det behager ikke alle Real Madrid-fans at man jagter en tidligere Barcelona-stjerne. Mange frygter måske den ballade han medbringer på og udenfor banen, og andre er måske bare ikke interesserede i at se en spiller, der har spillet så stor en rolle i Barcelona, i den hvide trøje.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af mohbar
Det må være barca fans der forsøger at påvirke afstemningen haha

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #3 af JesperA
Det tror jeg nu ikke nødvendigvis. Jeg ville også have stemt klokkeklart nej, og jeg tror han er en spiller mange har det noget splittet omkring. En spiller til den pris, med den attitude, personlighed, illoyalitet, samt hans lønkrav, og læg dertil skadesproblemer, alder og fortid i Barca (som han stadig flirter med)...

Det eneste der taler for, er, at det ville pisse Barcelona helt af, men det er alt for dyrt. Jeg ser hellere at de selv sprænger banken for at få de sidste par gode år ud af ham, for han kommer til at tage en masse problemer med sig, og Barca kommer til at skulle skille sig af med en del kvalitetsspillere her og nu for at få råd, eller gå med livrem og seler på transfermarkedet de næste år, hvilket ikke ligefrem harmonerer med tanken om at man inden for få år skal forberede sig på livet uden Messi....

Det kan godt være Mbappe er en mere kompliceret handel, og en anelse dyrere, samt må vente et år. Men Neymar er 7 år ældre end Mbappe, og får pt. over det dobbelte i løn. Og så er Real måske ovenikøbet hans førsteprioritet, og ikke en Plan B.... Min holdning ville muligvis være en anden hvis Neymar virkelig viste at han ville til Real, men det virker helt tydeligt at han spiller på to heste og undlader at sige noget fordi han holder sine muligheder åbne
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins, ElMadrid, Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #4 af Frederik04
Helt enig med JesperA!!
. Vil virkelig heller ikke have neymar til klubben. Han skaber problemer udenfor banen og han er ofte skadet og ALT for dyr. Tror desværre vi må vente en sæson mere og så købe Mbappe og Pogba næste år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #5 af Dios
JesperA skrev:

Det eneste der taler for, er, at det ville pisse Barcelona helt af, men det er alt for dyrt.


Arh hva? Det taler gevaldigt for, at Neymar uden tvivl er den eneste i verden som kommer i nærheden af Ronaldo og Messi. Dertil er Mbappé stadig flere niveauer under. Neymar kommer med hele pakken, og lad os være ærlige, så er det eneste negative ved Neymar i Barcelona, at han smuttede på den måde han gjorde. Ellers opførte han sig eksemplarisk, selvom hans spil på banen altid kan diskuteres.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #6 af JesperA

Dios skrev: JesperA skrev:

Det eneste der taler for, er, at det ville pisse Barcelona helt af, men det er alt for dyrt.


Arh hva? Det taler gevaldigt for, at Neymar uden tvivl er den eneste i verden som kommer i nærheden af Ronaldo og Messi. Dertil er Mbappé stadig flere niveauer under. Neymar kommer med hele pakken, og lad os være ærlige, så er det eneste negative ved Neymar i Barcelona, at han smuttede på den måde han gjorde. Ellers opførte han sig eksemplarisk, selvom hans spil på banen altid kan diskuteres.

Han ventede til få dage efter sin loyalitetsklausul blev udløst i Barca, og trykkede så straks på knappen for at blive stjernen et andet sted, fordi han ikke kunne tåle at være i skyggen af Messi længere. Jeg tror sågar han sagsøgte Barca for det... Med det samme han oplever modgang i Frankrig vil han væk, og er komplet illoyal over for sin arbejdsgiver. Han har bl.a. for nyligt udtalt at det største øjeblik i hans karriere var, da han med Barca slog netop PSG ud af CL... Det er vanvittigt sagt til et pressemøde i PSG-tøj, foran klubbens fans.. Altså vil han tilbage til den klub han lige har smækket med døren i. Og da han var yngre udtalte han til alt og alle at Real var hans store drøm.

Ja selvfølgelig er han en fremragende fodboldspiller, men han er 27, bliver en af de dyreste nogensinde, med højeste lønning, og Real er plan B hvis han ikke lykkes med at komme til Barca, det synes jeg virker ret tydeligt på hans ageren.

I øvrigt har han været meget skadet, især til de store kampe i CL og slutrunder de senere år. Hvordan kan du overhovedet være sikker på han er den bedste efter CR og Messi længere? Han spiller på et hold der kunne starte hver kamp bagud med 3 mål, og formentlig stadigvæk vinde mesterskabet.... De gange jeg har set ham på det seneste har det mest været cirkusbold
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #7 af Bismo
Indtil nu har min holdning været, at vi for alt i verden ikke må lade denne primadonna og hans entourage ødelægge harmonien i vores trup. Men efterhånden må jeg indrømme, at tanken om et angreb bestående af Neymar, Hazard og Benz (erstattes muligvis af Mbappe om nogle år) virker ekstremt tiltalende! Det er svært at afvise tanken, især hvis PSG er desperate efter et salg, hvilket meget jo tyder på.

Husk endelig på, at Neymars divanykker først kom frem i PSG. Mon ikke en klub af Madrids kaliber (ligesom Barca gjorde det i sin tid) kan banke noget ydmyghed og sund fornuft ind i ham?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #8 af BBB

Bismo skrev: Husk endelig på, at Neymars divanykker først kom frem i PSG. Mon ikke en klub af Madrids kaliber (ligesom Barca gjorde det i sin tid) kan banke noget ydmyghed og sund fornuft ind i ham?


Var det ikke netop hans divanykker, der sendte ham til PSG?

Jeg tager gerne to trofæløse sæsoner, hvis det betyder at Barca tager Neymar, får en kæmpe gæld, alt for mange angribere til at holde dem alle glade, en dårligere version af Alba, skyhøje lønudgifter og vi samtidig beholder muligheden for at hente Mbappé. Jeg ved ikke, om det mest optimale vil være, at Neymar ryger til Barcelona, eller om han bliver i PSG. Det mindst optimale vil dog være, at vi får ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #9 af PMO

BBB skrev:

Bismo skrev: Husk endelig på, at Neymars divanykker først kom frem i PSG. Mon ikke en klub af Madrids kaliber (ligesom Barca gjorde det i sin tid) kan banke noget ydmyghed og sund fornuft ind i ham?


Var det ikke netop hans divanykker, der sendte ham til PSG?

Jeg tager gerne to trofæløse sæsoner, hvis det betyder at Barca tager Neymar, får en kæmpe gæld, alt for mange angribere til at holde dem alle glade, en dårligere version af Alba, skyhøje lønudgifter og vi samtidig beholder muligheden for at hente Mbappé. Jeg ved ikke, om det mest optimale vil være, at Neymar ryger til Barcelona, eller om han bliver i PSG. Det mindst optimale vil dog være, at vi får ham.


Gæld får de ikke ved at hente Neymar tilbage. Desuden har RM ikke “råd” til trofæløse sæsoner. Sidste sæson var en decideret skændsel. To mere og RM er en spansk Man U. Det handler også om at vise et sportsligt projekt og hvorfor skulle Mbappé blive tiltrukket af et hold som intet vinder.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Jelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #10 af Elto92
Jeg frygter meget at vi allerede har handlet færdigt i dette transfervindue. Kan i ikke se at aviserne ikke længere kan Squeeze saft ud af pogba og Real Madrid sagaen da det engelske vindue jo er lukket og nu prøver man desperat at finde det nye sommer hit at skrive om. Det intet andet end skriverier og Psg og Neymar bliver venner om ikke særlig længe og så er den ged barberet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #11 af Madrid1998

Elto92 skrev: Jeg frygter meget at vi allerede har handlet færdigt i dette transfervindue. Kan i ikke se at aviserne ikke længere kan Squeeze saft ud af pogba og Real Madrid sagaen da det engelske vindue jo er lukket og nu prøver man desperat at finde det nye sommer hit at skrive om. Det intet andet end skriverier og Psg og Neymar bliver venner om ikke særlig længe og så er den ged barberet.

Direktøren i Psg har netop bekræftet, at der forhandles med en anden klub omkring Neymar? Så en stor løgn er det nok ikke. Om det er med Real Madrid eller Barcelona er nok en anden sag.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Madrid1998.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #12 af Dios
@JesperA.

Jeg er røv hamrende ligeglad med alle de negative vinkler du finder. Du siger ordret, at det eneste der taler for et køb af ham er, at man kan pisse Barca af.

Det er jo bare langtfra sandheden, at du så ikke vil have ham er jo noget helt andet. Nu er det en rimelig subjektiv vurdering, men betyder det så, at Mbappé heller ikke er en af de bedste i verden, fordi han spiller i Psg? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce