AS: Real Madrid-fans vil ikke have Neymar

4 måneder 9 timer siden #37 af Ramos4
Hazard tjener vel ikke nær det samme som Ronaldo gjorde, så vi har noget råderum i lønbudgetter i forvejen må man gå ud fra?

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 8 timer siden #38 af BBB

Ramos4 skrev: Hazard tjener vel ikke nær det samme som Ronaldo gjorde, så vi har noget råderum i lønbudgetter i forvejen må man gå ud fra?

Ca. 10 mio. mindre, så vi har selvfølgelig råd til at betale ham, men han vil stadig få ca. 3 gange så meget som den 3. højest lønnede spiller i truppen. Selvom vi har råd til det, så skal han naturligvis ikke have det.

Nu hater folk på Bale, men tænk hvis Neymar får en Kaka-lignende dalen i form. Overvej lige hvor gerne man så vil have manden væk. Så smutter han under ingen omstændigheder :-D Kaka havde i det mindste en ordentlig personlighed udadtil, selvom han fik malket sin kontrakt godt og grundigt.

4 måneder 8 timer siden #39 af Dios
@BBB.

Jeg tror ikke på, at Neymar ikke er villig til at gå ned, så den dør ligesom der før vi ser hvad Real eller Barca gør, hvis det kommer så langt? :)

Det ville jeg ikke. Faktisk ville jeg nok ikke engang gå efter Mbappé før han har kontraktudløb. Jeg er stadig ikke overbevist om, at Mbappé vil fungere skide godt i Spanien og i Real Madrid. Jeg ser lidt det samme i ham, som jeg gjorde med Bale tilbage i 13. Det er bare ikke naturlige præmisser, men ligegyldig snak nu.
Synes din snak bliver for politisk. Der er sgu for meget regneark over det. Vinder vi Chl og mesterskabet 3-4 gange de næste 3 år, så er det jo et kæmpe aktiv for holdet og klubbens økonomi uagtet om Vinicius og Rodrygo slår igennem eller ej. Jeg er med på, at økonomien skal passe, men det er trods alt vores sportslige succes som skaber fundamentet for klubben. Nogle gange er det bare nødvendigt og satse, og de sidste 3-4 år har vi gået på rov for at finde de bedste talenter, men nu mangler der simpelthen bare kvalitet her og nu, da ledelsen bare ikke har været gode nok til at sætte den rigtige plan sammen.

Det gør vi. Oftest er der jo altid kontakt, men ligesom med Rivaldo tilbage i 2002, så er kontakten et helt andet sted. Det er dog sjældent man skal rulle rundt på den måde. Vi kan dog hurtigt blive enige om, at det er forfærdeligt uanset hvem der gør det. Pointen er bare, at den side havde Ronaldo altså de mange første år i klubben.

Som sagt, så behøver man ikke at stille en svag defensiv midtbane med den trio i front. Den kan jo ligeså godt hedde: Casemiro, Valverde og Donny. Jeg siger ikke det kommer til at ske, eller chancen er stor for det sker, men jeg tror helt sikkert, at Zidane vil overveje at slagte Kroos, Modric og Isco hvis det skaber bedre organisation og kreativ frihed for de 3 forreste.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 måneder 7 timer siden #40 af Dios

Den frække kunne jo være, at man spillede 3-5-2 med Valverde, Casemiro/Kroos/Modric/Donny på den centrale midtbane, så vi dermed har noget styrke og power inde centralt. Det er netop det Neymar tilfører holdet, da vi ikke har brug for vores centrale midtbane bliver svækket med at spille en decideret 10'er derinde, da Neymar kommer med hele pakken offensivt.

Noget af det første jeg skrev herinde. Vores opstilling til aftens kamp ser jo overdrevet defensiv ud, hvor Benzema og Hazard er fuldstændig overladt til sig selv. Det bliver godt nok spændende og se, for med kun de 2 som offensive spillere, så skal der immervæk være mange indøvet løbemønstre for at få et ordenligt flow i angrebsspillet.
Smækker man derimod Modric på bænken og erstatter ham med Neymar, så er det bare en helt anden snak. Er med på, at Neymar overhovedet ikke er attraktiv, hvis man ikke vægter hans spil på banen højst, men er du dum, hvor vil det bare på papiret se langt mere attraktivt og offensivt ud. Så overvej at se det ske på banen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 måneder 6 timer siden #41 af nono
Er Zidane ved at køre en formation i stilling hvor der ikke er plads til både Hazard og Neymar, mens man er ved at købe Neymar?

Fatter ikke hans dispositioner for tiden...

Spil nu 4-4-3 med Militao som højreback, Fylde på midten med Donny og Casemiro med enten Kroos eller Modric og så fuld offensiv forrest med Hazard, Neymar og Benzema/Jovic.

Med Militao og Donny (istedet for Carvajal og Kroos) skal den defensiv nok holde bedre vand..
Sidste redigering: 4 måneder 6 timer siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

4 måneder 6 timer siden #42 af Kiwes
Det i hvertfald tydeligt at en central midtbane der hedder Modric, Valverde og Casemiro ikke er løsningen. Det alt for statisk og defensivt. Der var engang jeg så noget potentiale i Valverde - det ser jeg ikke længere.
Flot mål af Marcelo.
Sidste redigering: 4 måneder 6 timer siden ved Kiwes.

4 måneder 6 timer siden #43 af BBB

nono skrev: Spil nu 4-4-3 med Militao som højreback, Fylde på midten med Donny og Casemiro med enten Kroos eller Modric og så fuld offensiv forrest med Hazard, Neymar og Benzema/Jovic.

Uanset hvad man mener om Neymar, så vil 4-4-3 være en suveræn opstilling, men jeg tror desværre kun vi må have 11 på banen ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, andreashn

4 måneder 6 timer siden #44 af nono

BBB skrev:

nono skrev: Spil nu 4-4-3 med Militao som højreback, Fylde på midten med Donny og Casemiro med enten Kroos eller Modric og så fuld offensiv forrest med Hazard, Neymar og Benzema/Jovic.

Uanset hvad man mener om Neymar, så vil 4-4-3 være en suveræn opstilling, men jeg tror desværre kun vi må have 11 på banen ;-)

Haha, slåfejl! Men håber at indlægget gav mening trods alt!

3 måneder 4 uger siden #45 af BBB
Hvis Barca får Neymar for 80 mio. euro + Coutinho, så virker det som et røverkøb.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, JesperThomsen

3 måneder 4 uger siden #46 af JesperThomsen

BBB skrev: Hvis Barca får Neymar for 80 mio. euro + Coutinho, så virker det som et røverkøb.

Det kunne være lidt sjov hvis PSG trak sig fra handlen i 11. time som et “fuck dig” til Barcelona! Meeen så heldige er vi nok ikke ..

3 måneder 3 uger siden #47 af BBB
PSG har åbenbart bedt om 90 mio euro + Rakitic + Coutinho.

3 måneder 3 uger siden #48 af JimmyBroe
Det lyder mere realistisk. Og læner sig meget godt op af 130-160 mio euro, plus Coutinho som er mit bud på en slutpris.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.