AS: Real Madrid-fans vil ikke have Neymar

5 dage 13 timer siden #49 af fiatten
Det er fandeme også overlegent at have Griezmann, Neymar, Suarez og Messi..

Fandeme overlegent hvis messi bliver skadet og Neymar kommer ind i stedet for. Haha :-D
Et bredt angreb. Wow

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 12 timer siden #50 af BBB

JimmyBroe skrev: Det lyder mere realistisk. Og læner sig meget godt op af 130-160 mio euro, plus Coutinho som er mit bud på en slutpris.

Værdisætter du Rakitic til 40-70 mio. euro? :-D
40 er en ok pris at købe ham for, men 70 for en 31-årig midtbanespiller, som de udadtil ikke har sat nok pris på, er lidt højt. Tænk hvis han ikke var blevet undervurderet, så skulle prisen have været 100 mio. :-D

5 dage 12 timer siden #51 af JimmyBroe

BBB skrev:

JimmyBroe skrev: Det lyder mere realistisk. Og læner sig meget godt op af 130-160 mio euro, plus Coutinho som er mit bud på en slutpris.

40 er en ok pris at købe ham for, men 70 for en 31-årig midtbanespiller, som de udadtil ikke har sat nok pris på, er lidt højt. Tænk hvis han ikke var blevet undervurderet, så skulle prisen have været 100 mio. :-D

Jeg tænker 40-50 mio. euro ikke er urealistisk hvis de skulle ud og sælge Rakitic. 70 ville være tosset, men det skrev jeg blot fordi jeg i en tidligere tråd havde nævnt de tal:) Det jeg prøver at sige er: Hvad sagde jeg agtig. Jeg går efter skulderklap hér, ikke spørgsmål :D

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

5 dage 11 timer siden #52 af BBB

JimmyBroe skrev:

BBB skrev:

Jeg tænker 40-50 mio. euro ikke er urealistisk hvis de skulle ud og sælge Rakitic. 70 ville være tosset, men det skrev jeg blot fordi jeg i en tidligere tråd havde nævnt de tal:) Det jeg prøver at sige er: Hvad sagde jeg agtig. Jeg går efter skulderklap hér, ikke spørgsmål :D

Du er både dygtig og har god indsigt i spilleres markedsværdi, Jimmy! Jeg vil gerne være mere ligesom dig, men jeg sætter grænsen ved Falster.

5 dage 11 timer siden #53 af JimmyBroe

BBB skrev:

JimmyBroe skrev:

BBB skrev:

Du er både dygtig og har god indsigt i spilleres markedsværdi, Jimmy! Jeg vil gerne være mere ligesom dig, men jeg sætter grænsen ved Falster.

Lad os mødes ved Bakkebølle strand så. #hilJimmy

5 dage 11 timer siden #54 af BBB
Jeg har karantæne. Øst for Rødovre så har du en aftale.
Sidste redigering: 5 dage 11 timer siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

5 dage 4 timer siden #55 af JimmyBroe
Spændene læsning om da vi kunne ha hentet Neymar for 13 år siden.

en.as.com/en/2019/08/14/football/1565804237_910262.html

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.