Truppen mod Villarreal, 3. spillerunde, LaLiga

4 år 7 måneder siden #109 af Ramos4

Matamoro skrev: Zidane minder meget om Mourinho. De opbygger ikke spillere, tværtimod nedbryder de dem. Isco, James, Asensio var unge og talentfulde under Zidane. Der har ingen udvikling været. Llorente, Ceballos, Ødegaard, Reguilon har gjort klogt i at søge væk. Det er bare spørgsmål om tid inden det samme sker for Vinicius, Rodrygo og Brahim.


Jeg er ikke helt enig. Mourinho kan godt lide at slagte et par hellige køer for at vise sin magt. Det gør Zidane slet ikke. Tværtimod.

Mourinho kan være hård mod unge spillere, men omvendt har spillere som Khedira, Özil, Higuain og Di Maria vel aldrig været bedre end under ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #110 af Jbner

Ramos4 skrev:

Matamoro skrev: Zidane minder meget om Mourinho. De opbygger ikke spillere, tværtimod nedbryder de dem. Isco, James, Asensio var unge og talentfulde under Zidane. Der har ingen udvikling været. Llorente, Ceballos, Ødegaard, Reguilon har gjort klogt i at søge væk. Det er bare spørgsmål om tid inden det samme sker for Vinicius, Rodrygo og Brahim.


Jeg er ikke helt enig. Mourinho kan godt lide at slagte et par hellige køer for at vise sin magt. Det gør Zidane slet ikke. Tværtimod.

Mourinho kan være hård mod unge spillere, men omvendt har spillere som Khedira, Özil, Higuain og Di Maria vel aldrig været bedre end under ham.


Di Maria var bedre under Carlo efter min mening. Og Higuain synes jeg var bedre i Napoli. Men de to andre var nok bedst under Mourinho.

Jeg magter dog ikke at vi får ham som træner igen. Alle skandalerne omkring ham er ikke til at holde ud igen. Manden prikkede for helvede Tito i øjet! Og så synes jeg også at hans to seneste perioder som træner i Man United og Chelsea har vist at han ikke helt har evnerne længere. De to hold har ikke været kedeligere end under ham i mange mange år. Og det håber jeg ikke vi får til Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #111 af Ramos4
Det skulle være på en aftale om at han kun er her 1 eller 2 år max. Men det vil Mou jo nok ikke gå med til.

Problemet er bare, at lige meget om vi får Poch eller Allegri eller Alexander Zorninger, så har Perez alt for meget magt. Hvis vi skal ruske op i truppen og luge ud, så skal præsidenten simpelthen stå bag træneren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #112 af doven

Matamoro skrev: Zidane minder meget om Mourinho. De opbygger ikke spillere, tværtimod nedbryder de dem. Isco, James, Asensio var unge og talentfulde under Zidane. Der har ingen udvikling været. Llorente, Ceballos, Ødegaard, Reguilon har gjort klogt i at søge væk. Det er bare spørgsmål om tid inden det samme sker for Vinicius, Rodrygo og Brahim.

Synes ikke rigtigt du kan bruge de navne du nævner som argument for din observation. Ceballos og Llorente har været lidt spildt talent under Zidane, ja, men jeg synes ikke man kan sige Zidane har nedbrudt Isco, James og specielt ikke Asensio. Isco var ikke noget særligt under Ancelotti og begyndte først at vise sit enorme talent efter Zidane trådte til og spillede flere glimrende kampe som 10'eren i vores diamant-midtbane. Faktisk vil jeg gå så langt som at sige at Zidane har været den eneste af vores trænere der har kunnet få Isco til at spille som en verdensklasse spiller. Det kunne selv Lopetegui ikke formå hos os til trods for at han gjorde det både hos Spaniens A- og U21-landshold.
James varmede godt nok bænken meget ofte under Zidane, og det kan man selvfølgelig godt bebrejde ham for, men efter min mening var der simpelthen ikke plads til i start 11'eren, for han var ikke bedre end hverken Modric, Kroos eller Casemiro og var på lige fod med Isco, som Zidane så valgte at satse på istedet.
Asensio giver efter min mening overhovedet ingen mening at nævne i den her sammenhæng, for han har spillet én dårlig sæson i sin tid i Real Madrid, og det er den eneste sæson Zidane ikke har været her. Under Zidane sprudlede han og lignede jo en af fremtidens store stjerner. For Vinicius, Rodrygo, Brahim og Kubo er det alt for tidligt at konkludere om de kommer til at falde igennem, men hvis talentet er stort nok til Real Madrid, så skal de nok bryde igennem her uanset om træneren hedder Zidane, Mourinho eller et tredje navn.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #113 af Macon
Tror nu nok, han er blevet ældre, prikke en mand i øjet kan man ikke undskylde, men der var bare så meget krig mellem trænere , stab og spillerne dengang.

Sidste periode i chelsea var dårlig, men hvem kan få vendt skuden i Man U? de står endnu være end os.

Når vi nu står og er ude af champions league i 1/8 finalen og mesterskabet er væk, er der kun en mulighed, det er mourinho, vel også den eneste som, endelig har fået lov til at styre køb og salg.

Tror næppe pochettino eller hvem det så skal være, vil få lov til det, måske klopp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #114 af Matamoro
Hverken Isco, James eller Asensio har realiseret deres potentiale. Jeg tror det hænger sammen med at Zidane aldrig rigtig har prioriteret udvikling af spillere. Det er også svært når man ikke har et fast koncept som en spiller kan udvikle sig indenfor. Der er ingen kontinuitet hos Zidane. Hele tiden forskellige opstillinger. Der er aldrig et perspektiv der rækker udover den næste kamp. På det punkt minder han om Mourinho. Begge er meget kortsigtede. Det passer måske meget fint til en Galactico-klub hvor spillerne er fuldt udviklede verdensstjerner. Sandheden er bare at disse dage er ovre. Vi har slet ikke de finansielle muskler til bare at vælge spillere fra øverste hylde. Det ved man i klubben og har derfor startet en proces der handler om at hente unge talenter. Det startede med Isco man hentede som 21 årig. Dertil kan man nævne James, Ødegaard, Asensio, Ceballos, Morata, Vinicius, Rodrygo, osv. Problemet er bare at det kræver en træner som supplerer sit kortsigtede fokus på resultater med et mere langsigtet fokus på udvikling.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #115 af Matamoro
Af de trænere vi har haft siden Mourinho, er det efter min mening Solari som har vist mest mod til at gå egne veje. Han bænkede Marcelo og Isco da de ikke præsterede. Casemiro og Kroos var også på vej ud i kulden hos Solari. Bale smed han uden tøven over i venstresiden og droppede ham til en 18 årig knægt da han ikke leverede.

Det er også under Solari man tydeligst har set et koncept med moderne presfodbold. Selvom vi tabte sammenlagt mod Barca i de to Copa del Rey kampe i foråret, så spillede Real Madrid nogle af de bedste Clasicos i årevis mod Barca. Det er meget længe siden at Real Madrid spillemæssigt har domineret Barca som de gjorde i de to kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #116 af Monour

Matamoro skrev: Af de trænere vi har haft siden Mourinho, er det efter min mening Solari som har vist mest mod til at gå egne veje. Han bænkede Marcelo og Isco da de ikke præsterede. Casemiro og Kroos var også på vej ud i kulden hos Solari. Bale smed han uden tøven over i venstresiden og droppede ham til en 18 årig knægt da han ikke leverede.

Det er også under Solari man tydeligst har set et koncept med moderne presfodbold. Selvom vi tabte sammenlagt mod Barca i de to Copa del Rey kampe i foråret, så spillede Real Madrid nogle af de bedste Clasicos i årevis mod Barca. Det er meget længe siden at Real Madrid spillemæssigt har domineret Barca som de gjorde i de to kampe.

Jeg er enig med dig
Og jeg er bange for at vi har hyret Solari på et forkert tidspunkt at det bliver svært at vælge ham igen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce