Truppen mod Villarreal, 3. spillerunde, LaLiga

6 år 9 måneder siden #37 af -#7-
Ryger Zidane ud, så er der vel reelt kun Mourinho eller Max Allegri som er interessante på markedet.

Alternativet er et sats af dimensioner i Raúl eller/og Guti.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #38 af Kiwes
ja okay sygt nok mål.
Kald mig bare negativ, men vi skal nok lave endnu et kæmpe koks i forsvaret der koster mål :)

6 år 9 måneder siden #39 af longwind
Smukt mål. Spillerne kan jo godt (når de beslutter sig for at lave andet end indlæg)

6 år 9 måneder siden #40 af Ramos4
Præcis, vi skal simpelthen turde at spille gennem midten.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #41 af ChrillRM14
Okay, det var flot...

Stærkt!

Og lidt mere af det. I ka’ jo godt!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

6 år 9 måneder siden #42 af JesperThomsen
Det er så stærkt at der kun er én dag tilbage i transfervinduet.. jeg glæder mig allerede til næste sommer!

6 år 9 måneder siden #43 af longwind

Kiwes skrev: ja okay sygt nok mål.
Kald mig bare negativ, men vi skal nok lave endnu et kæmpe koks i forsvaret der koster mål :)

79' minut ;) Lige nok tid tilbage til, at man kan få håbet om en remontada knust

6 år 9 måneder siden #44 af Mølbat
Vores backer har været fremragende i dag. 1-1 i pausen er til at leve med. Hver gang Lucas Vázquez rører bolden, dør jeg dog en smule indeni. Undskyld mit sprogbrug, men han er så f*****g dårlig. Jeg er ligeglad om halvdelen af truppen er skadet. Få ham nu væk. Forær ham væk, hvis det er det, der skal til.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn

6 år 9 måneder siden #45 af Ramos4
Mendy tegner rigtigt lovende. Dejligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 9 måneder siden #46 af elle44
Så fik vi set at Jovic også kan være med, flot aktion. Mendy har været god defensivt. Casemiro har være fuldstændig vanvittig idag, han tager alt ansvar på den midtbane, eftersom han er alene der idag. Han har vundet mange bolde, driblet flere gange. Jeg ved godt det ikke er hans rolle, men ingen andre gør det jo.

Er helt uforstående over at Benzema ikke sidder langt dybere i banen, hvis han gjorde det var casemiro jo ikke nødt til at lege 10’er 6’er og 8’er på én gang.

6 år 9 måneder siden #47 af Kiwes

longwind skrev:

Kiwes skrev: ja okay sygt nok mål.

79' minut ;) Lige nok tid tilbage til, at man kan få håbet om en remontada knust

Amen helt ærligt - jeg hader forsvarsspillere der laver sådanne fejl som Ramos, og vi laver dem hele tiden.
Jeg er en kæmpe beundre af det Simeone har gjort ved Atl's forsvar - de laver sjældent fejl. Jeg vil sågar hellere have deres defensiv end Liverpools offensiv.

6 år 9 måneder siden #48 af Ramos4

elle44 skrev: Så fik vi set at Jovic også kan være med, flot aktion. Mendy har været god defensivt. Casemiro har være fuldstændig vanvittig idag, han tager alt ansvar på den midtbane, eftersom han er alene der idag. Han har vundet mange bolde, driblet flere gange. Jeg ved godt det ikke er hans rolle, men ingen andre gør det jo.

Er helt uforstående over at Benzema ikke sidder langt dybere i banen, hvis han gjorde det var casemiro jo ikke nødt til at lege 10’er 6’er og 8’er på én gang.

Men er det ikke bare Kroos der er mr. alibi? Og desuden ikke besidder evnerne til at drible.

Leveret af Kunena Forum