Truppen mod Villarreal, 3. spillerunde, LaLiga

4 år 6 måneder siden #13 af Matamoro
Zidane skal fyres. Det kan kun gå for langsomt. Sikke en nitte. Det er fuldstændig ligegyldigt om Madrid vinder i aften eller ej. Det handler om at skabe et hold der kan vinde titler. Real Madrid kommer ikke til en eneste pokal, ikke engang Trofeo Bernabeu, hvis Vazquez skal være en del af startopstillingen.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #14 af Thomaskjensen
Jeg har altid talt for ZZ-Top og kommer gøre det længe da jeg ikke rigtig syntes det er ret tid at lave en forandring, og jeg ser ikke hvem der kan komme ind og vende det før efter 10 måneder.
Jeg vil have n træner der har en klar plan, og den plan skal ikke være Pogba eller ingen, og vi skal ikke forære bort spillere bare fordi træneren ikke tror på dem (Bale/James).

En træner skal have 100% kontrol over hvem han skal spille, men det må være andre der levere den type af spillere som han siger han mangler.

16 år med RM som min klub, jeg håber på endnu en storhedstid de kommende 16 år, og derefter 16 år til.
Jo mere jeg tænker på det, jo mere skuffet bliver jeg over ZZ, men 10 måneder, det skal han have.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #15 af Al-Andaluzz
Hej, nogle gode råd til, hvor man se streame kampen, hvis man ikke har Strive?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #16 af Kiwes
Flot Ramos din kæmpe hat - det så typisk ham! Vores forsvar er så evig elendig. Man vinder bare ikke nået når man laver disse fejl konstant.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #17 af Al-Andaluzz
Så tag dog et gult kort, når du smider den væk der. Jesus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #18 af ChrillRM14
Man savner virkelig, at holdet måske i virkeligheden er orienteret mod det stabile og strulturerede, og så byggede det offensive ovenpå. Det virker så ideløst og kompromisløst og har været det i såååå mange år.

Kom så!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #19 af Ramos4
Det er tydeligt at spillerne elsker at Zidane skifter formation hele tiden. Det passer dem perfekt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #20 af nono
Jeg slukker for TV'et hvis de ikke snart lykkes med bare én aflevering. Kæft det er jammerligt.. Der er superliga hold der spiller mere underholdende, flydende fodbold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #21 af Mølbat
Det er skønt at se, at Casemiro igen synes, at han skal spille 10'er i en kamp, hvor man kun har to centrale midtbanespillere med, og derfor virkelig har brug for, at han bliver tilbage for at skabe noget tryghed i defensiven... Især når den anden midtbanemand hedder Toni Kroos - en spiller der sjældent gider at løbe med hjem.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #22 af Ramos4
Det er ikke det at man bliver presset tilbage af Villarreal på udebane. Det kan ske for enhver. Det jammerlige er, at man forsvarer fuldstændig kaotisk og kun får reddet situationerne på held og mirakler. Ingen sammenhæng eller idé - heller ikke offensivt.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: for/får

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #23 af Cristiano7
Kampen kan ses på TV2Sport

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #24 af mohbar
Nøj hvor spiller vi bare kedeligt og udeforladt.

Og igen: håber virkelig at Mourinho kommer tilbage for der skal virkelig ske en innovation på det her hold. Og det magter ZZ slet ikke...satser på pivringe Vázquez..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce