Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 4. spillerunde

4 år 6 måneder siden #13 af Sahinovic

elle44 skrev:

Sahinovic skrev: Med Hazard istedet for Vinicius og Bale istedet for Vazquez, så begynder det da umiddelbart at ligne noget.

Jeg elsker Isco, men James må fremadrettet meget gerne starte også istedet for Modrić.


Spørgsmålet er om d kan holde den samme intensitet på presspillet så? Det er i hvert fald det der fungerer idag.


Jeg håber da, at når kampen er blevet spillet færdig at Zidane netop vil fremhæve presspillet, og at der deraf skal bygges videre på det. For det har som du selv siger været fremragende idag, og jeg har nærmest fejret de gange vi har erobret bolden på baggrund af et godt presspil som om der blevet scoret et mål.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #14 af Steen

Sahinovic skrev: Med Hazard istedet for Vinicius og Bale istedet for Vazquez, så begynder det da umiddelbart at ligne noget.

Jeg elsker Isco, men James må fremadrettet meget gerne starte også istedet for Modrić.


Helt enig. Kroos-Modric konstellationen er død, og James har alt det, vi mangler fra en midtbanespiller. Hazard, Benzema/Jovic, James og Bale lyder giftigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #15 af Zyconith
Hvorfor løber Benz stadig rundt med den forbinding?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #16 af Dios
Endelig er det en fornøjelse og se Real Madrid spille igen. Ja ja, så er det Levante, men jeg var 100% ikke den eneste som så kampen idag som en udfordring. Vi spiller som Real Madrid skal spille, og vi spiller dem fuldstændig ud af brættet.

Benzema er fuldstændig vanvittig uden Ronaldo, og det jeg hadet aller mest ved ham er præcis det modsatte af hvad James gjorde idag. Spil chancen større, og så kunne jeg sidde og klappe i mine små hænder over vores 2. mål. Lad os håbe dette er starten på det nye Real Madrid mandskab. Der er langt mere intensitet, vilje og løb uden bold, selvom der skulle et mål til for at gøre det langt mere frit og flydende.

Fremragende første halvleg. Vi skal have den storsejr, og Vinicius må meget gerne komme på tavlen. Lad os få Militao, Mendy og Rodrygo på banen på et tidspunkt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #17 af Ramos4
Bale er ikke lige så god i presspillet, det er klart et problem, for hvordan holder man ham på bænken med hans mål? Men kan man rotere mellem Lucas og Bale alt efter kampen, så ser det da rimelig positivt ud. Vinicius er tydeligt også bedre tilpas i venstre, så han må agere backup for Hazard. Benzema bliver ved med at imponere, så han skal bare blive ved og forhåbentlig aldrig udtages til noget landshold.

James spiller flot i dag, det er dejligt at se. Marcelo kæmper mere end sidste sæson, måske fordi han ved Mendy står klar. Carvajal er endelig ved at vågne op.

Midtbanen ser selvfølgelig tynd ud, måske vi allerede skal ud og gøre noget i januar. Vi har en bred trup med fin gardering derudover, så hvis de rent faktisk kæmper for tingene og presspillet fungerer, så er der da håb for en sæson der ellers har set sort ud.

Zidane laver stadig ting fra tid til anden man ikke helt fatter, men ros skal han trods alt have for sin ro og evne til at holde spillerne glade. Han formår at holde truppen rolige i en ellers turbulent tid. Hvor meget af den turbulens så er hans egen (og ledelsens) skyld, det skal være usagt.

Nu glæder jeg mig til at se Hazard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #18 af Higuain99
Hvor er jeg træt af vi ikke kan holde et rent bur..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #19 af Kiwes
3 minutter spillet og pludselig er kampen åben igen. Vi er alt for nemme at score mod - og jeg kan med sikkerhed sige at det ikke er det sidste mål vi lukker ind i denne kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #20 af elle44
Vinicius... så ram dog målet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #21 af Kiwes
Hazard for Casemiro - ja det skal nk blive sjovt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #22 af mohbar
Ja jeg er vild med James spiller typen.. Men den detalje til Hazard.. Sygt overblik.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #23 af Steen
Haha, Hazard har kun været på banen i 10 sekunder, og burde allerede have haft sin første assist, hvis det ikke var fordi, at manden han skabte chancen til, hed Vinicius
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #24 af Ramos4
Okaaaay VAR tager lang tid. Det er jo absurd. Kom nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce