Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 4. spillerunde

6 år 10 måneder siden #25 af nono
James er jo årets store galactico-indløb. Han giver jo hele holdet en ny dimension
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, elle44, mohbar, Jonas, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #26 af elle44

Ramos4 skrev: Okaaaay VAR tager lang tid. Det er jo absurd. Kom nu.

Så ringe. Courtois kunne jo se den var offside, hvorfor skal de så bruge 5 minutter i VAR rummet?

6 år 10 måneder siden #27 af Ramos4
Vi træner stadig ikke forsvarsspil. Tager Casemiro ud. Carvajal er tilbage til sit gamle jeg.

Alt som det plejer, sløjf optimismen ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 10 måneder siden #28 af Kiwes
Jeg kan ikke se resten - jeg slukker. Vidste det ville ske da Casemiro røg ud. Zidane din æggeskal!
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

6 år 10 måneder siden #29 af mohbar
Både Ramos og Casemiro ud mod et hold vi før har haft udfoedeinger med er jo heller ikke ok. Hazard burde jo være skiftet ind istedet for Vini..

6 år 10 måneder siden #30 af -#7-
Målene pisser bare ind på det her hold, og så skifter man de to defensive styrmænd ud. Taktisk masterclass af Zidane.

Courtois tager fortsat ingenting udover det ordinære og Vinicius ligner ikke en som nogensinde har forsøgt en afslutning.

Suk..

DC19

6 år 10 måneder siden #31 af Cristiano7
Hvorfor får Vinicus lov til at blive på banen så længe? Manden er middelmådig og ikke Real Madrids fremtid, men på et andet midterhold.

Jeg er vild med James. Arbejder hårdt og viser en kæmpe vilje på banen
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Raul7-2880, mohbar

6 år 10 måneder siden #32 af mohbar

-#7- skrev: Målene pisser bare ind på det her hold, og så skifter man de to defensive styrmænd ud. Taktisk masterclass af Zidane.

Courtois tager fortsat ingenting udover det ordinære og Vinicius ligner ikke en som nogensinde har forsøgt en afslutning.

Suk..

Der kom så lige en redning der reddede os..

6 år 10 måneder siden #33 af Ramos4
Det er helt vildt. Man bliver simpelthen ikke mestre hvis man ikke kan forsvare.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

6 år 10 måneder siden #34 af -#7-

mohbar skrev:

-#7- skrev: Målene pisser bare ind på det her hold, og så skifter man de to defensive styrmænd ud. Taktisk masterclass af Zidane.

Suk..

Der kom så lige en redning der reddede os..

Som sad lige på ham, altså en af de ordinære. Jeg så jo gerne at Courtois også tog nogle af de lidt mere "umulige" bolde, som Navas og Casillas ofte gjorde, og som åbenbart er nødvendigt når vi spiller uden forsvar.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

6 år 10 måneder siden #35 af Real HWL
Kæmpe HaHa oplevelse efter 1. halvleg. Og alligevel ender det med man sidder med en bitter smag i munden. Utroligt!

6 år 10 måneder siden #36 af Kiwes
Det dur sku ikke med Vinicius. Sidste sæson var jeg imponeret over ham og var sikker på at han blev bedre til at ramme målet. Hvad er en angriber uden mål? Han skal lejes ud - 100%. Og enig med Courtois - han er ingen klasse målmand, reder meget sjældent de rigtig svære bolde.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum