Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 4. spillerunde
mohbar skrev:
-#7- skrev: Målene pisser bare ind på det her hold, og så skifter man de to defensive styrmænd ud. Taktisk masterclass af Zidane.
Courtois tager fortsat ingenting udover det ordinære og Vinicius ligner ikke en som nogensinde har forsøgt en afslutning.
Suk..
Der kom så lige en redning der reddede os..
Det så godt ud på tv, men det er vel i realiteten en redning som målmænd bør lave 9/10 gange.
Courtois har været meget middelmådig, og hvis han ikke forbedrer sig, bør man være på udkig efter en ny målmand efter sæsonen. Det kunne jo have været Lunin, men så smart som denne klub er, så vælger man at udleje ham til Valladolid, som allerede har en førstemålmand. Deres træner har været ude at sige, at Lunin kun kommer til at spille i Copa Del Rey. Det bliver så andet år i træk, hvor man udlejer ham, og han ikke får spilletid. Vanvittigt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
I øvrigt så vidste vi alle sammen at Case maks kunne spille 60 min, da han lige er kommet tilbage fra landsholdet og forventes igen at spille mod PSG.
Fatter ikke at vi altid skal kritisere bare for at kritisere.
Holdet mangler selvtillid og det kommer forhåbentligt med flere sejre.
I øvrigt en klasse kamp af James og Benz. Det samme kan man ikke sige om Lucas der blev ved med at miste bolden de sidste 20 min.
ElMadrid skrev: Det er hellere ikke nemt at være Zidane. Han får kritik for ikke at stille op med Militao. Når han skifter ham ind fordi han SKAL have nogle minutter inden PSG kampen, så får han også kritik for det.
I øvrigt så vidste vi alle sammen at Case maks kunne spille 60 min, da han lige er kommet tilbage fra landsholdet og forventes igen at spille mod PSG.
I øvrigt en klasse kamp af James og Benz. Det samme kan man ikke sige om Lucas der blev ved med at miste bolden de sidste 20 min.
Hvad med Militao for Casemiro og Hazard for Vini - bare en tanke? Det sku ikke så svært.
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det er så svært for Ramos at agere rigtigt i defensive aktioner. Hold kæft, hvor er det bare pinligt, at han bare skal koste et mål i hver kamp efterhånden. Van Dijk skal der gå et år før, at der er nogen der dribler forbi ham. Med Ramos går der et kvarter af hver kamp, hvor spillerne bare lunter forbi ham, så let som ingenting.
Vi havde så meget brug for en overlegen sejr, og hvad der startede fantastisk sluttede med buh råben fra tilskuernes side af igen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Kiwes skrev:
ElMadrid skrev: Det er hellere ikke nemt at være Zidane. Han får kritik for ikke at stille op med Militao. Når han skifter ham ind fordi han SKAL have nogle minutter inden PSG kampen, så får han også kritik for det.
Hvad med Militao for Casemiro og Hazard for Vini - bare en tanke? Det sku ikke så svært.
Dårlig idé synes jeg. Militao skal jo ikke spille midtbane på onsdag. Skal du give ham nogle minutter, skal det være på samme plads som han forventes at spille.
Det er jo netop det som folk kritisere Zidane for. At de unge spillere bliver spillet forskellige pladser i forskellige kampe.
Men tak fordi du understreger min pointe :D
Det er også det samme med Vini. Hvor mange har herinde ikke skreget for at Zidane ikke giver spilletid nok til de unge talenter. Nu hvor Vini får en hel kamp, så er man utilfreds med det.
Jeg siger ikke at Zidane er fejlfri, men så galt er det da heller ikke. Havde vi bare forsvaret os lidt bedre, havde det slet ikke været nødvendigt med denne diskussion.
Dios skrev: Forfærdelig 2. halvleg. Hold da kæft hvor er jeg skuffet. Deres målmand stod en brændkamp, og vores gør hvad han skal, men absolut ikke mere end det. Hold kæft jeg savner Casillas.
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det er så svært for Ramos at agere rigtigt i defensive aktioner. Hold kæft, hvor er det bare pinligt, at han bare skal koste et mål i hver kamp efterhånden. Van Dijk skal der gå et år før, at der er nogen der dribler forbi ham. Med Ramos går der et kvarter af hver kamp, hvor spillerne bare lunter forbi ham, så let som ingenting.
Vi havde så meget brug for en overlegen sejr, og hvad der startede fantastisk sluttede med buh råben fra tilskuernes side af igen.
Hvilket mål var Ramos' skyld?
Jeg tror i øvrigt mest af alt han er blevet 33,5 og der er dér den trykker. Hans fart er på Hierros niveau efterhånden. Måske han skal omstille sit spil lidt, men jeg ser trods alt mest hans fejl som alderen der trykker frem for at han er ukoncentreret o.lign. Hvis man SKAL se det positive i det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er ikke nemt at være Zidane og kudos til ham for at agere roligt udadtil. Men altså lad os nu lige kigge ham an i sømmene en gang. Isco render stadig rundt i klubben selvom han har været elendig i flere år. James er startet sæsonen med gejst, assist og højt pres. Ham sked Zidane et stykke hele pre-season og kunne være havnet i freaking Atletico. Zidane ville have Pogba og åbenbart kun Pogba. Nu står vi med en midtbane der er tyndere end nogensinde.
At skifte Ramos og Casemiro + skifte system lige efter en 1-3 scoring er da et sats af de større.
Det er jo kritik i 2 forskellige retninger, og det er jo ikke de samme personer, der kritiserer ham for at stille op med Militao, som kritiserer ham for ikke at stille op med ham.
For at vende lidt tilbage til tråden..
Hazard viste lovende takter, men han synes også til tider egoistisk. Jeg forstår godt, at han gerne vil vise noget i sin første kamp, men der var op til flere situationer, hvor hans egoisme eller manglende overblik/aflevering har kostet chancer. Til gengæld er det noget, der er relativt nemt at forbedre.. Vinicius' afslutninger derimod kræver vist lidt mere arbejde.
James kæmper virkelig for det. Jeg ville ønske, at samtlige spillere viste samme engagement som ham og Lucas. I modsætning til Lucas har han også evner, og han slår nogle giftige bolde med det venstreben. Han indgår godt i kombinationerne, og han viser overblik især ved hans assist. Isco har i min optik længe været overvurderet og James det modsatte. Et salg af Isco ville kunne frigøre nogle midler, og hans markedsværdi er formentlig stadig overvurderet ift. hvor lidt han synes at bidrage med.
Benz viser også lovende takter!
Jeg synes, at Courtois burde have reddet deres andet mål. Navas var helt sikkert kommet tættere på den, og sikkert også reddet den! Jeg ønsker Courtois det bedste, og håber at han også snart får tur i den.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Ramos4 skrev:
Dios skrev: Forfærdelig 2. halvleg. Hold da kæft hvor er jeg skuffet. Deres målmand stod en brændkamp, og vores gør hvad han skal, men absolut ikke mere end det. Hold kæft jeg savner Casillas.
Hvilket mål var Ramos' skyld?
Det første mål? Levante spilleren kan kun spille den ind til en af sine medspillere hvis situationen skal blive farlig, og det er Ramos’ mand, men fordi han snorksover så kommer han slet ikke tæt nok på.
Komisk forsvarsspil, men på dette punkt er Ramos aldrig blevet ældre.
Florentino Pérez
Ramos har fri i midtugen så han kunne sagtens have spillet kampen færdig. Militao kunne have ligget på midtbanen, hvis Casemiro skulle ud. At spille med Kroos som eneste defensive midtbane og ellers James, det er hovedrystende.
Edit: Havde Levante nu gjort det til 3-3, som de var tæt på, så gad jeg godt se folk forsvare Zidane. Dét ville være modigt. At forsvare ham i en kamp, hvor vi vandt på svine held i sidste ende, det er lidt vagt.