Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, LaLiga, 7. spillerunde

3 år 8 måneder siden #37 af Bismo
Gode indskiftninger. Hvor har Modric været savnet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #38 af Zyconith
Var jeg den eneste der troede at Benz skulle til at drible tre Atletico spillere ved baglinjen?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, elle44

3 år 8 måneder siden #39 af Ramos4
Modric ser godt ud. Lidt irriterende at alle skal røre bolden før vi må gå i angreb, men okay.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 år 8 måneder siden #40 af Higuain99
Bliver godt at få Modric tilbage. Dejligt vi har fået styr på forsvaret, men angrebet er godt ideforladt pt.

3 år 8 måneder siden #41 af Lars1991
Synes ikke det var så dårligt. Det trods alt den anden sværeste kamp i sæsonen. Og det en ret lige kamp, hvor Oblak udemærker sig med 2 fremragende redninger(Kroos langskud og Benzema's hovedstød) og Bale skyder vores største chance over. Courtois havde ikke meget at lave i den anden ende, selvom Atletico self blev farlige et par gange.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 8 måneder siden #42 af Madridista02
Fin kompakt indsats. Offensivt halter det dog. Hazard skulle være taget ud før. Fy for pokker hvor spillede han dårligt. Mistede bolden alt for meget, og så tog han al farten ud af spillet hver gang han fik den. Skuffende.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Cristiano7

3 år 8 måneder siden #43 af Kiwes
Atl. Madrid er ikke en nem modstander at bryde op, men Hazard er købt netop fordi det er hans spidskompetence. Når man ikke vinder bare én duel mod sin direkte modspiller så fortjener man ikke en dyt mere end 1. Nu skal du fandme til at komme igang Hazard ellers kan du fint tage plads på bænken!
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Kiwes.

3 år 8 måneder siden #44 af Real HWL
Fin intensitet og fighter vilje igen idag. Lidt ærgerligt offensiven ikke fungere bedre, men generelt en rigtig god holdindsats. Uafgjort er ikke verdens undergang.

3 år 8 måneder siden #45 af Ramos4
Vi ligger nr. 1 og har overstået Villarreal, Sevilla og Atletico ude.

Men offensiven er stadig lidt idéforladt og det er meget med indlæg.

Ovenpå sommeren og PSG-kampen er det dog helt vildt at tingene har skiftet retning så markant. Hvis holdet står sammen som den seneste uge, så kan vi sagtens vinde mesterskabet hvertfald.

Hazard er helt vild - han gik jo rundt hele kampen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

3 år 8 måneder siden #46 af El Rojo
Sikke en negativitet der hersker herinde, det er lidt chokerende synes jeg. Jeg er selvfølgelig enig i det negative der bliver fremhævet - Hazard er et langt stykke fra topform og vi skaber ikke nok her til aften. Men - det burde da ikke overskygge alt det positive.
  • Vi har holdt nullet tre kampe i træk, det kan jeg ikke huske hvornår vi sidst gjorde
  • Vi har Casemiro som er så godt som uovervindelig - må være minimum top3 på 6'eren i verden
  • Bale spiller fodbold og er en reel trussel, det havde jeg aldrig regnet med skulle komme til at ske igen
  • Vi har overstået tre svære udebaner som Ramos4 skriver
  • Vi ligger nummer et og har ikke tabt endnu
  • Alle ved at Hazard kommer igang og han bliver modbydeligt god
  • Vi dominerer et top8 hold i verden på udebane
  • Modric er tilbage

Skide fedt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

3 år 8 måneder siden #47 af Haeder
Fremragende kamp, især af Varane og Ramos, der så at de har en seriøs trussel til start-11eren i Militao og virkeligt steppede op! Egentlig en superkamp over hele linjen. Nacho kæmpede og viste, hvor solid han er. Carvajal lukkede fint af, men man savner de skarpe offensive indgreb, der gjorde ham til verdens bedste HB forrige år. Kroos og Valverde er en duo jeg sagtens kunne vænne mig til. Deres spillestil komplimenterer hinanden fremragende. Kroos som spil- og tempostyrende general mens Valverde med sine voldsomme drives og duelspil var en kæmpe torn i øjet for Atléticos midtbane. Casemiro komplimenterer Ramos og Varane perfekt og hans positionsevner er sublime. Bale er verdens sejeste mand. At man kan gå fra at være så uønsket og forhadt af træneren, fansene og klubben til nu at være offensivens absolut vigtigste våben på 3 måneder er mig en gåde. Hans utrættelige løb for at støtte Carvajal stod i stor konstant til Hazard som er en omvandrende joke pt. Det er jo tydeligt for enhver at han er direkte overvægtig. Tempoet går i stå med ham på bolden, han deltager ikke i defensiven i dag, kom frem til absolut ingenting og burde generelt se indad og bede Zidane om at bænke ham til han får styr på det mentale og fysiske. Benzema gør hvad han kan og viser klasse i ny og næ. Dog kunne det ønskes at det var i netop en kamp som denne at han virkelig træder i karakter og gør forskellen. Men man kan jo ikke få det hele.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-Madrid, El Rojo, Matamoro

3 år 8 måneder siden #48 af Ramos4
Jeg bliver altså nødt til at nævne Bale igen igen. Uden at køre for meget i samme spor. Han er malplaceret i den højreside. Han kæmper mere end længe og han gør bestemt hvad han kan, men altså...det virker ikke harmonisk eller som noget der flyder. Han går forbi sin mand et par gange, men så er han jo lost. Han skal enten slå den ind med højre eller venstre yderside. Det bliver aldrig rigtigt godt.

Nogen bliver ved med at sige, at han er vores farligste våben og at han prøver meget og han er god. Men på bundlinjen står at han har scoret i én kamp ud af nu 8, hvor han har spillet 7 af dem som jeg lige ser det. Så kan man forsøge nok så meget.

Vi har en masse venstrekanter og ingen højrekanter. Det må meget gerne blive adresseret snart - det er også kun to-tre-fire år for sent.

Leveret af Kunena Forum
Annonce