Bedømmelse af truppen mod Atlético

6 år 10 måneder siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (42 brugere)

3.1 Courtois
3.4 Carvajal
3.2 Nacho
3.6 Ramos
3.0 Varane
4.0 Casemiro
2.9 Federico Valverde
2.5 James Rodríguez
3.1 Modrić
3.9 Toni Kroos
2.8 Bale
2.2 Benzema
1.5 Eden Hazard
3.0 Zinedine Zidane
Hele holdet 3.0
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2 af BBB
Hey Dios, kan du huske dengang jeg foreslog, at vi ikke smed 100 mio euro på en mand med et år tilbage på kontrakten, men du mente det ene år var de 100 mio euro værd?

Han må godt nok være god i CL knockoutkampe ;-)

6 år 10 måneder siden #3 af ZizouMo
Jeg er glad for, at transfervinduet først åbner om 3 måneder, for ellers var halvdelen af holdet allerede blevet solgt og Zidane var blevet udskiftet. 267 liga minutter har Hazard spillet og der allerede nogle som tvivler på hans kvaliteter. Zidane, Modric osv havde også en dårlig første sæson i klubben, dem er jeg glade for at have beholdt.

Og 100 mio euro for Hazard er en fantastisk pris. Transfermarkt vurdere ham til 150 mio euro.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

6 år 10 måneder siden #4 af Fondo_Sur
100 mio € var semi-dyrt, men nogle gange må man betale ekstra for at få noget på plads. Selvom jeg også var lidt imod det, da jeg aldrig rigtigt har været begejstret for Hazard, så er det fint nok. Han skal nok finde en god stime på et tidspunkt og hive nogle sejre hjem til klubben.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

6 år 10 måneder siden #5 af Real HWL
Vildt nok der er nogen der tvivler på Hazards kvaliteter. Har folk hørt om tilvænningsperiode? Hvor man lige skal lære en ny kultur, nye holdkammerater, ny taktik osv at kende... Folk tror bare det er robotter vi har med at gøre. Du har kostet 100mill euro afgør lige El Darbi! Sådan hænger verden ikke sammen.

6 år 10 måneder siden #6 af YunisTaker
Jeg er ikke den største fan af Hazard, og ønsket ham ikke til klubben på noget tidspunkt, men det var tydeligt for en hver at se, at der trængte til nyt blod i offensiven. Nu faldt valget på Hazard og Jovic (samt Rodrygo er ankommet), og jeg er sikker på alle nok skal få en godkendt sæson. Som en anden skrev, så fik Zidane og Modric fx også en dårlig start i tiden som Real Madrid spiller, men det gik okay for dem, så lad os håbe det samme sker med Hazard og Jovic.

Real Madrid fik ikke scoret i går, men de holdte clean sheet for tredje kamp i træk. Det kan jeg ikke huske hvornår sidst er sket. Så lidt positivt er der at tage med fra kampen.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved YunisTaker.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 10 måneder siden #7 af Madridista02
Jeg er med på, at Hazard skal vænne sig til sit nye hold og sine nye holdkammerater. Helt naturligt og forståeligt, at der er en tilvænningsperiode. Men jeg synes det er fuldstændig til grin, at han ankommer til verdens største klub og eftersigende har taget 11kilo på! Det er mangel på respekt for Real Madrid og alle kæmpe forventninger der er til ham. Jeg kan slet ikke forstå det, hvad han tænker på. Det er at skide på Real Madrid. I kampen mod ATM, så jeg ham ikke sprinte én eneste gang. Det gik forbandet langsomt hver gang han fik bolden.
Når det er sagt, så håber og tror jeg han ender med at blive en succes for os. Kunne godt forstille mig han fik en god kamp i Champions League i næste uge

Jeg savner Pepe :(

6 år 10 måneder siden #8 af Dios

BBB skrev: Hey Dios, kan du huske dengang jeg foreslog, at vi ikke smed 100 mio euro på en mand med et år tilbage på kontrakten, men du mente det ene år var de 100 mio euro værd?

Han må godt nok være god i CL knockoutkampe ;-)

Haha, du har ret. De 4 kampe har gjort ham til det største flop i historien.
Der er nok idioter i verden, men please la vær med at være endnu en i statistikken :D

Nu så jeg af gode årsager ikke kampen, men ro på :) Du ved jeg plejer at få ret med hensyn til spillere. Hazard er kommet dårlig fra start, men inden sæsonen er omme, så vil du være kritisk overfor man ikke kastede over det dobbelte for ham noget før.
Og en sidste ting, så kan vi hurtigt blive enige om, at Hazard på ingen måde ville spille sin kontrakt ud med Chelsea for at forlade dem gratis. Det gør de største spillere med respekt for deres klub bare ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Vinícius

6 år 10 måneder siden #9 af El Siete

Madridista02 skrev: Jeg er med på, at Hazard skal vænne sig til sit nye hold og sine nye holdkammerater. Helt naturligt og forståeligt, at der er en tilvænningsperiode. Men jeg synes det er fuldstændig til grin, at han ankommer til verdens største klub og eftersigende har taget 11kilo på! Det er mangel på respekt for Real Madrid og alle kæmpe forventninger der er til ham. Jeg kan slet ikke forstå det, hvad han tænker på. Det er at skide på Real Madrid. I kampen mod ATM, så jeg ham ikke sprinte én eneste gang. Det gik forbandet langsomt hver gang han fik bolden.
Når det er sagt, så håber og tror jeg han ender med at blive en succes for os. Kunne godt forstille mig han fik en god kamp i Champions League i næste uge

Nej, nej jeg har læst dybt inde på en reddit-tråd at han har taget 20 kg på. Og jeg er rasende. Rasende!
Eller også er han bare ikke i form, med nye holdkammerater, nyt land, kultur, sprog osv, og fansenes urealistiske forventninger ikke stemmer overens med virkligheden.

Som noget yderst kontroversielt vil jeg tillade mig at bakke 100% op om en spiller og tro på at han indfrier forventningerne i de kommende måneder. Som nævnt tidligere, Modric blev kåret til årets værste køb, og han forbedrede sig vist en smule.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Vinícius

6 år 10 måneder siden #10 af Vinícius

El Siete skrev: Som noget yderst kontroversielt vil jeg tillade mig at bakke 100% op om en spiller og tro på at han indfrier forventningerne i de kommende måneder.

Du jo ikke normal!!! ;)

Spøg til side, jeg synes måske, at han nedgøres liiiige lovlig meget. Nok havde han nogle boldtab, men han var da med i meget af det, der blev farligt. En sprint op ad venstre side havde han da også, hvor han dribler sin direkte modspiller og slår den indover og får et hjørne ud af det...

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 10 måneder siden #11 af Madridista02
Jeg tror stadig 100procent på ham, og jeg er bag ham, men derfor må man stadig godt kritisere ham. Det er dybt useriøst og en skændsel, at han ankommer til første træningssession, og ser sådan ud. Der er ingen grund til, at du laver sjov med det jeg skriver, for faktum er, at det er uacceptabelt. Du signer ikke med en så stor klub, tager på ferie og æder dig fed. Jeg kan slet ikke forstå det. Men jeg tror stadig på ham, jeg tror på han bliver en stor succes for os. Ligesom jeg stadig tror på Jovic og alle andre nye spillere. Det betyder ikke man ikke må kritisere spillere der spiller dårligt. Og igår spillede Hazard direkte forfærdeligt!

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

6 år 10 måneder siden #12 af Dios
Om man tror på ham eller ej, så er det dybt problematisk og kritisk, at han kommer sådan tilbage til Real Madrid. Det er simpelthen så uprofessionelt, og selvom jeg ikke tror han har taget 8 eller 11kg på som rygterne går på, så var det tydeligt og se han slet ikke var i form. Det er bare uacceptabelt, og det skuffede mig ihvertfald rigtig meget.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Leveret af Kunena Forum