Bedømmelse af truppen mod Atlético

6 år 10 måneder siden #25 af Sahinovic

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Ovenstående er jo bare ikke godt nok, der skal være flere spillere der tilbyder sig i given situation. Bale kunne eksempelvis bruge sin hurtighed og løbe mod forreste stolpe, men ham kan man jo ikke engang finde på billedet.

Jeg ved ikke, hvordan du og Dios sætter en taktik op, men jeg har aldrig hørt, at en højre kant forventes at løbe med venstre stolpe, når der ligger en angriber i midten. Jeg fatter ikke, hvorfor Bale skal have skylden for, at Hazard spiller dårligt.

Cristiano har eksempelvis taget disse løb før, blot hvor han starter fra venstre kanten og løber mod højre stolpe, hvilket giver god mening da der oftest er meget plads at finde der, og at han samtidigt bliver svær at stoppe da han kommer i fuld fart. Forventningen var nok ikke at han tager disse type løb, men han ser muligheden og griber den. Jeg har før fremhævet hvor dårlig Bale er til at lave disse løb i feltet, og nu var pointen også, at det bare ikke er godt nok at han overhovedet ikke er i nærheden af feltet når så stor en chance opstår, for hvem skulle ellers være der? Benzema skulle nok have været den der søger mod forreste stolpe, men suser den forbi ham, er der ingen til at følge op efterfølgende.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #26 af Sahinovic

BBB skrev:

Doc.juego skrev: Omvendt så nej, han får fandme helller ikke lige meget hjælp i alle kampe. Fx ovenstående billede jeg ville heller ikke mene at Bale decideret skal løbe fra højre wing til venstre stolpe, men han er jo slet ikke i billede, og man kan vel godt forvente at han fx søger kanten af feltet, eller bagerste stolpe mens benzema tager forste ? Evt. Med et løb fra kroos eller valverde ?
Men der er kun 2 på den sidste 1/3 af banen, ikke god nok hjælp fra holdkammerater.

Jeg er enig i store dele af dit indlæg, men at kalde det stillbillede for den sidste tredjedel af banen virker lidt skævt. Vi kan ikke engang se hele feltet, som da burde være absolut minimum.

Der var ingen medspillere i nærheden af feltet, og jeg kan også lige tilføje at de fleste enten valgte ikke at løbe med eller luntede mod feltet.

Florentino Pérez

6 år 10 måneder siden #27 af Sebberg
Nu så jeg ikke denne situation i kampen, men hele jeres diskussion handler altså lige så meget om vores midtbane.

Helt korrekt, at Bale bør søge ind i feltet, men vi har altså også en af Europas mest statiske midtbaner.

Spilsystemer varierer, men når vi spiller med Kroos, Modric, Casemiro/Valverde, så har vi ingen der investerer i det løb, som Pogba, Van De Beek, David Silva, James, Isco, Arthur osv. gør.

Den er absurd flad, og det kunne man leve med, når man havde en portugiser med 50 mål i støvlerne, men vi har brug for at Hazard stepper op nu.

6 år 10 måneder siden #28 af Lars1991
Nu synes jeg også folk glemmer at Hazard faktisk var rigtig god imod Sevilla - så han har altså vist noget indtil videre.

6 år 10 måneder siden #29 af Matamoro
Var han god mod Sevilla? Til hvad?

6 år 10 måneder siden #30 af madrid2000

Matamoro skrev: Var han god mod Sevilla? Til hvad?

Han var ikke lige så elendig som mod Athletico, men rigtig god? LOL

Jeg er dog fuld ud overbevist om, at han nok skal slå igennem.

6 år 10 måneder siden #31 af Lars1991
Husker flere episoder hvor han fik spillet os ud af pres på grund af hans teknik, vendninger og eksplovitet. Derudover var han åbenbart også den spiller med flest bolderobringer på holdet læste jeg en skrive?

Leveret af Kunena Forum