Truppen mod Club Brugge
Kiwes skrev:
elle44 skrev:
Kiwes skrev: Elendigt, uforberedt, useriøst, trænerfyrende indsats! Ta jer fucking sammen.[/
Sikke noget vrøvl. Uheldigt resultat, men en totaldominerende indsats. Med længder bedre end noget vi så i sidste sæson og i starten af den her sæson.
Tror brugge spillerne har krampe fra nu af og til jul.
Der er absolut intet uheldigt over resultatet idag, det kan jeg love dig for!
Tror du skal tage en dyb indånding, inden du lover mig noget. Har stor respekt for det comeback de leverede idag, viste meget mere vilje end jeg har set i lang tid. Og så spiller vi endda i undertal 65 min af kampen (Lucas), samt uden målmand i 45.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
mohbar skrev: Normalt bør man sige at træneren skal have en chance mere, og den holdning ville jeg nok have taget overfor Loppen, Solari mfl. De fik ikke så lang tid, selvom de trods alt forsøgte at få ryddet op og kørt et eller andet koncept ind.
Men her vi altså en mand der kender samtlige spillere og har haft sin gang med dem i flere år. Og stadig famler han i blinde efter et koncept, kører et sandt rotationshelvede, og viser tydeligt at han har klare favoritter og klare "sorteper" i truppen.
Håber sandelig at hovmod står for fald og at han meget snart bliver fyret. Det er ikke real Madrid værdigt, det der!
Måske lige lovligt offensivt at fyrer Zidane, selvom vi ligger nr. 1 i ligaen og stadigvæk kun har spillet 2 cl kampe, når Papa Perez sandsynligvis har ligget på knæ og tigget Zidane om at komme tilbage.
elle44 skrev:
Kiwes skrev:
elle44 skrev:
Kiwes skrev: Elendigt, uforberedt, useriøst, trænerfyrende indsats! Ta jer fucking sammen.[/
Sikke noget vrøvl. Uheldigt resultat, men en totaldominerende indsats. Med længder bedre end noget vi så i sidste sæson og i starten af den her sæson.
Tror du skal tage en dyb indånding, inden du lover mig noget. Har stor respekt for det comeback de leverede idag, viste meget mere vilje end jeg har set i lang tid. Og så spiller vi endda i undertal 65 min af kampen (Lucas), samt uden målmand i 45.
Hvis du er tilfreds med aftens indsats passer dit ambitionsniveau perfekt til det nuværende Real Madrid hold.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
elle44 skrev:
Kiwes skrev:
elle44 skrev:
Jeg har ikke lyst til at se et Real Madrid spille halvhjertet i 75min og så leverer et comeback de sidste 15min.
Hellere se et hold der er toptændt, klar og ikke undervurderer Club Brugge fra STARTEN AF. :-) Vi er Real Madrid og ikke Arsenal eller Manchester United.. men vi er godt på vej...
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Kiwes skrev:
elle44 skrev:
Kiwes skrev:
elle44 skrev:
Hvis du er tilfreds med aftens indsats passer dit ambitionsniveau perfekt til det nuværende Real Madrid hold.
Jeg er da ikke tilfreds, men man kan jo se en gigantisk forbedring i intensiteten siden starten af sæsonen. Mange af spillerne som var HELT væk, spiller jo lige pludseligt fodbold igen (Marcelo, Kroos, Carvajal). Vi har 27 skud mod mål, 72% boldbesiddelse og 14 hjørnespark, det vidner om et tungt pres hele kampen. Havde den her kamp være spillet for to uger siden, var vi aldrig kommet tilbage, så havde spillerne gået og kigget ned i græsset og havde haft ondt af dem selv.
Som vi spiller lige nu, er det det bedste vi har set os spille, siden Champions league finalen mod Liverpool, og det er da frygteligt tragisk, men det er nu en gang realiteten.
El Siete skrev: Indstillingen i anden halvleg fejler jo ikke noget, problemet er at de igen, igen kommer ind til kampen som om de allerede har vundet, og det ser man jo på tydeligt Zidanes udtagelser og opstilling. Det hele hænger i så tynd en tråd at hver kamp bare er en finale. Fight røven ud af bukserne fra første sekund. Hver kamp.
Jeg er ikke enig. Vi skaber rigeligt i første halvleg også, vi kan bare stadig ikke ramme målet.
Der er enkeltspillere der er helt ude at skide, men jeg synes ikke holdet som helhed var forkert sat op eller var lade fra starten af.
Jeg forstår i øvrigt heller ikke hvem det er folk vil have Zidane til at starte med. James havde fået et knubs til træning og vi ved jo alle at Bale er skrøbeligere end glas. Hvem skulle have startet? Ude af form, elendige Isco? Vinicius kom ind og var jo som han plejer, forkerte beslutninger hele tiden.
Jeg vil medgive at Rodrygo burde være i truppen - eventuelt i stedet for Vinicius. Men derudover ved jeg ikke hvad Zidane skulle have stillet med i dag?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
elle44 skrev:
Kiwes skrev:
elle44 skrev:
Det var snarer takket være dommeren og et mål der var tydeligt offside. Ellers er jeg sikkerpå vi havde hentet 0 point iaften.
mohbar skrev:
elle44 skrev:
Kiwes skrev:
elle44 skrev:
Det var snarer takket være dommeren og et mål der var tydeligt offside. Ellers er jeg sikkerpå vi havde hentet 0 point iaften.
Ah hold nu op altså. De viser jo for fanden et billede med en VAR linje mellem Ramos og forsvarspilleren der viser den ikke er offside.
Bismo skrev: Jeg fatter ikke hvorfor Zidane roterer så meget allerede nu - og da især ikke, når spillerne ikke helt er sammenspillet endnu. Hvis en spiller gør en god figur, burde kan belønnes. Her tænker jeg især på Rodrygo.
Modsat bør Lucas sendes langt væk.
Det kan være at vurderingen er at alle vores muskelskader kommer som følge af overbelastninger. Når det kommer til skaderne så forestiller jeg mig Real som en ren cykelrytter i 90'erne. Resten (af de europæiske tophold) må simpelthen være dopet. Ellers kan jeg ikke få det til at give mening.
Ramos4 skrev:
El Siete skrev: Indstillingen i anden halvleg fejler jo ikke noget, problemet er at de igen, igen kommer ind til kampen som om de allerede har vundet, og det ser man jo på tydeligt Zidanes udtagelser og opstilling. Det hele hænger i så tynd en tråd at hver kamp bare er en finale. Fight røven ud af bukserne fra første sekund. Hver kamp.
Jeg er ikke enig. Vi skaber rigeligt i første halvleg også, vi kan bare stadig ikke ramme målet.
Der er enkeltspillere der er helt ude at skide, men jeg synes ikke holdet som helhed var forkert sat op eller var lade fra starten af.
Jeg forstår i øvrigt heller ikke hvem det er folk vil have Zidane til at starte med. James havde fået et knubs til træning og vi ved jo alle at Bale er skrøbeligere end glas. Hvem skulle have startet? Ude af form, elendige Isco? Vinicius kom ind og var jo som han plejer, forkerte beslutninger hele tiden.
Jeg vil medgive at Rodrygo burde være i truppen - eventuelt i stedet for Vinicius. Men derudover ved jeg ikke hvad Zidane skulle have stillet med i dag?
Læg mærke til første mål hvor både Carvajal og Ramos slipper deres mand og begge laller tilbage og appellerer for offside. Det skriger til himlen af spillere der ikke forstår alvoren. De begyndte jo så at forstå det i første halvleg, men indstillingen var klart forandret efter pausen og Brugge fik jo knap et ben til jorden resten af kampen.
Der er ikke mange andre spillere, nej, det vil jeg give dig, men hav nu i det mindste Bale og Rodrygo med og start med Bale over Vasquez. Kan Modric spille lige efter en skade, kan Marcelo vel også erstatte Nacho.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Varane har jeg vitterligt mistet alt håb til, men de 2 værste er vel Ramos og Casemiro. De er så vanvittig dygtige når de koncentrere sig om deres defensive pligter, men det gør de bare sjældent, og igen idag fejler de begge big time nede i det forsvar. At det så er dem der går op og scorer er lidt samme historie med Bale, som kommer ind og scorer 2 mål i en Chl finale. Man glemmer sgu lidt hvor meget de fuckede op før målene.
Det er bare ikke godt nok, og forhåbentlig spiller Varane ikke før Militao har slået sig selv af holdet, men der skal immervæk strammes op omkring dem Zidane!
En blanding af Hazard og Vinicius ville gøre underværker lige pt. Den ene prøver for lidt og den anden for meget. Fælles er, at de er elendige.
Er tom for ord. Den her kamp skulle bare vindes overbevisende, eller i det mindste skulle de bare hive den remontada, som for alvor kunne give tro på tingene.
Zidane slipper ikke, for hvergang vi skal satse så går det galt offensivt. Hvem fanden beder vores spillere stå 4-5 mand på linje oppe i angrebet når vi har bolden? Det minder jo om FM tilbage i start 0'erne, hvor man bare kunne smide 4 på stribe oppe foran så målene kom væltene. Det er så amatøragtigt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.