Optakt: Es una final, Hazard
Er vild med Vinicius gå på mod, men så kommer der en gut som Rodrygo og bare virker overmoden i sit spil. Det er stadig langtfra godt nok, men tager man tingene i betragtning, så er det en fornøjelse og se ham spille.
Men hold nu op hvor gør det bare ondt og se min absolut yndling Ramos rende rundt og sejle. Han fægter efterhånden mere med armene end han forsvarer, og et langt træk er efterhånden nok til at komme forbi ham.
Derudover, så er der vel snart god grund til hvorfor Zidane så lyset i Valverde. Han fortsætter med at imponere, og det er slet ikke til diskussion længere. Han er fast mand, og de andre skal nu til at spille sig på holdet.
Og endelig ser Courtois skarp ud. Er ikke vild med hans reposter, men i det mindste kommer der nu returbolde fra hans side af.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
longwind skrev:
Petroleum skrev: Hvorfor har Benzema altid den forbinding om højre hånd?
Den skal jo også kunne bruges når han kommer hjem i aften.
Han kom vist til skade med den i en kamp i januar måned.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Petroleum skrev: Eftersom det ser ud til at Marcelo har mistet sine offensive genistreger, så er han altså ikke mange bønner hver for holdet :( desværre
Helt enig - han har intet at gøre i start 11'eren, ind med Mendy.
Kiwes skrev:
Petroleum skrev: Eftersom det ser ud til at Marcelo har mistet sine offensive genistreger, så er han altså ikke mange bønner hver for holdet :( desværre
Helt enig - han har intet at gøre i start 11'eren, ind med Mendy.
ind med
Valverde viser også lovende takter.
Banen virker underlig må jeg sige. Mange fejl.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1) der kan snart ikke være nogen tvivl om hvilken brasilianer vi skal satse på fremadrettet. Kæft en spiller han kan blive Rodrygo
2) Valverde kan virkelig noget på den midtbane med hans drive, gennembrudsstyrke, og løbe villighed.