Optakt: Es una final, Hazard

2 år 8 måneder siden #25 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Es una final, Hazard
Godt nok mangler der 20-25% over det hele, men hold nu op hvor er det forløsende og se vores trio oppe foran kombinere i aften. Nuvel, så har de alle været elendige foran mål, men chancerne bliver skabt, og de bliver ved med at blive skabt. Når løbene omkring Benzema kommer, så bliver der skabt den ene farlige chance efter den anden. Hazard mangler stadig en helt del. Specielt hans touch gør, at han mister et skridt eller to, men det går helt sikkert den rigtige vej med ham.
Er vild med Vinicius gå på mod, men så kommer der en gut som Rodrygo og bare virker overmoden i sit spil. Det er stadig langtfra godt nok, men tager man tingene i betragtning, så er det en fornøjelse og se ham spille.

Men hold nu op hvor gør det bare ondt og se min absolut yndling Ramos rende rundt og sejle. Han fægter efterhånden mere med armene end han forsvarer, og et langt træk er efterhånden nok til at komme forbi ham.

Derudover, så er der vel snart god grund til hvorfor Zidane så lyset i Valverde. Han fortsætter med at imponere, og det er slet ikke til diskussion længere. Han er fast mand, og de andre skal nu til at spille sig på holdet.
Og endelig ser Courtois skarp ud. Er ikke vild med hans reposter, men i det mindste kommer der nu returbolde fra hans side af.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #26 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: Es una final, Hazard

longwind skrev:

Petroleum skrev: Hvorfor har Benzema altid den forbinding om højre hånd?

Den skal jo også kunne bruges når han kommer hjem i aften.

Han kom vist til skade med den i en kamp i januar måned.

2 år 8 måneder siden #27 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Es una final, Hazard
Wow, jeg havde simpelthen glemt at de spillede her til aften, jeg plejer ellers altid at huske det. Jeg må virkelig være traumatiseret efter weekendens kamp. Men kan se herinde, at det ikke just er en mindre traumatiserende oplevelse i aften.

2 år 8 måneder siden #28 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Es una final, Hazard
Hvis min mormor startede med at træne op nu, ville hun være i form før Hazard. Hold da kæft det tager sin tid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 8 måneder siden #29 af Petroleum
Eftersom det ser ud til at Marcelo har mistet sine offensive genistreger, så er han altså ikke mange bønner hver for holdet :( desværre

2 år 8 måneder siden #30 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Es una final, Hazard

Petroleum skrev: Eftersom det ser ud til at Marcelo har mistet sine offensive genistreger, så er han altså ikke mange bønner hver for holdet :( desværre

Helt enig - han har intet at gøre i start 11'eren, ind med Mendy.

2 år 8 måneder siden #31 af longwind
Besvaret af longwind på emne Optakt: Es una final, Hazard

Kiwes skrev:

Petroleum skrev: Eftersom det ser ud til at Marcelo har mistet sine offensive genistreger, så er han altså ikke mange bønner hver for holdet :( desværre

Helt enig - han har intet at gøre i start 11'eren, ind med Mendy.

ind med Mendy Reguilon

2 år 8 måneder siden #32 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: Es una final, Hazard
Rodrygo skal starte over Vinicius any time. Og så skal Mendy selvfølgelig bare spille når han er klar.

Valverde viser også lovende takter.

Banen virker underlig må jeg sige. Mange fejl.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 8 måneder siden #33 af Madridista02
Hvor er det sindssygt at Hazard ikke skyder selv. Av av av en mand uden selvtillid. Vigtigt mål, men hvor håber jeg Hazard scorer et mål eller to. Han ligner en der trænger.

2 år 8 måneder siden #34 af Higuain99
To lovende takter i aften:

1) der kan snart ikke være nogen tvivl om hvilken brasilianer vi skal satse på fremadrettet. Kæft en spiller han kan blive Rodrygo

2) Valverde kan virkelig noget på den midtbane med hans drive, gennembrudsstyrke, og løbe villighed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Cristiano7

2 år 8 måneder siden #35 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Es una final, Hazard
Ej EJ Hazard det bare for ringe! Han ligger på 2 i min bog indtil videre.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Kiwes.

2 år 8 måneder siden #36 af longwind
Besvaret af longwind på emne Optakt: Es una final, Hazard
Det er smertefuldt at se på

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.