Optakt: Es una final, Hazard

2 år 9 måneder siden #61 af Fondo_Sur
Synes at Benzema gør det svært for Hazard. Benzema skal løbe dybt og komme til forreste stolpe, når Hazard har den i en god situation. Hazard får dermed ikke plads til at skære ind i banen og få en god vinkel til at afslutte.

En angriber skal ofte bare ikke agere som en playmaker.

En kompliceret omgang bold, hvor Real Madrid vinder efter et afrettet skud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #62 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Es una final, Hazard
Efter hver kamp bliver jeg mere og mere sikker på at jeg ikke ønsker Zidane i klubben næste sæson. Udover mandskabspleje kan han absolutet intet i mine øjne. Jeg vil gerne se ham i en mindre klub - det tror jeg overhovedet ikke han vil kunne håndtere.
Vi går jo nok videre fra gruppen, men jeg ser os som kæmpe underdog uanset hvem vi trækker.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Kiwes.

2 år 9 måneder siden #63 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Es una final, Hazard
Nu siger jeg det, da ingen andre gør. Om Hazard mangler selvtillid kan jeg ikke udtale mig om, men Hazard viser erfaringen og hvorfor han er verdensklasse ved målet. Han ved udmærket, at han er kommet for tæt på bolden, og mister et skridt. Han kan ikke få nok power i skuddet, og hans placering ift. bolden, så vil han lave en Vinicius og ramme den på hælen.
Om det er med vilje han vil spille Kroos i stedet for Benzema tror jeg ikke, og heldigt ser det ud, men han spiller en chance større, fordi han godt selv ved, at han ikke kan få det træf på bolden som han vil. Elendigt touch gør udfaldet.

At han ikke scorer i kampen er elendigt, men knalder han ikke hårdt til den og lidt højere end normalt, så tror jeg Gala spilleren ville kunne parere den på stregen. Det skal dog ikke hedde, at der kun skal komme et mål ud af den situation.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

2 år 9 måneder siden #64 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Es una final, Hazard

Kiwes skrev: Efter hver kamp bliver jeg mere og mere sikker på at jeg ikke ønsker Zidane i klubben næste sæson. Udover mandskabspleje kan han absolutet intet i mine øjne. Jeg vil gerne se ham i en mindre klub - det tror jeg overhovedet ikke han vil kunne håndtere.
Vi går jo nok videre fra gruppen, men jeg ser os som kæmpe underdogs uanset hvem vi trækker.

Vi bør ansætte ham som assistenttræner. Meget kan man sige om vores spil, men stort set samtlige af de spillere der var uretfærdigt ringe sidste sæson, har løftet deres spil i en eller anden grad siden hans ankomst... bortset fra Isco.
Kroos, Casemiro og Carvajal (20 gange bedre end ved sæsonstart) er vel de bedste eksempler, mens også Marcelo (han kostede mål hver kamp sidste sæson), og Varane også har løftet niveauet. Bevares der skulle ikke meget til, men det vil jeg nu alligevel give Zidane kredit for.

At vi så spiller uretfærdigt dårligt som hold 75% af tiden, er jo bare tragisk.

2 år 9 måneder siden #65 af madrid2000

Dios skrev: Nu siger jeg det, da ingen andre gør. Om Hazard mangler selvtillid kan jeg ikke udtale mig om, men Hazard viser erfaringen og hvorfor han er verdensklasse ved målet. Han ved udmærket, at han er kommet for tæt på bolden, og mister et skridt. Han kan ikke få nok power i skuddet, og hans placering ift. bolden, så vil han lave en Vinicius og ramme den på hælen.
Om det er med vilje han vil spille Kroos i stedet for Benzema tror jeg ikke, og heldigt ser det ud, men han spiller en chance større, fordi han godt selv ved, at han ikke kan få det træf på bolden som han vil. Elendigt touch gør udfaldet.

At han ikke scorer i kampen er elendigt, men knalder han ikke hårdt til den og lidt højere end normalt, så tror jeg Gala spilleren ville kunne parere den på stregen. Det skal dog ikke hedde, at der kun skal komme et mål ud af den situation.

Man kan fortolke det på mange måder. En af dem er, at han altid har været svag foran målet, og ikke stoler på sig selv, specielt i øjeblikket, hvor det slet ikke kører for ham. Afleveringen var helt sikkert ment til Benzema, men landede tilfældigvis til Kroos.

Da han smækker den på overlæggeren skal han da stille og role sparke i det lang hjørne. Flat og sikkert. Spilleren i målet ville ikke have haft en chance.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Fondo_Sur

2 år 9 måneder siden #66 af Sahinovic

Dios skrev: Nu siger jeg det, da ingen andre gør. Om Hazard mangler selvtillid kan jeg ikke udtale mig om, men Hazard viser erfaringen og hvorfor han er verdensklasse ved målet. Han ved udmærket, at han er kommet for tæt på bolden, og mister et skridt. Han kan ikke få nok power i skuddet, og hans placering ift. bolden, så vil han lave en Vinicius og ramme den på hælen.

Han spiller en fin kamp idag, men det vil folk jo bare ikke se.

Han er med i nærmest alt der er farligt idag, og man har ikke set nok til Hazard hvis man ikke ved, at han foretrækker at spille bolden videre fremfor at skyde selv. Hvor er det komisk, at han skal kritiseres for at spille den videre i stedet for at skyde selv. Som du selv kommer ind på, så er manden jo ikke dum, han har et verdensklasse instinkt, og ved hvornår han skal afslutte eller spiller den videre, og han gjorde det helt rigtige ved at spille den videre.

Han er med når det er farligt, og han er god i kombinationsspillet og det er langt vigtigere end at komme på måltavlen i aften, men åbenbart ikke for alle. Han kunne have kommet frem til flere chancer, hvis bare Benzema havde været bedre idag.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 9 måneder siden #67 af Fondo_Sur
Det er bedre end ingenting, at Hazard kender sine begrænsninger. Han er trods alt en klog spiller. Det fik han en heldig assist for.

En verdensklasse spiller havde dog scoret to med så store chancer.

2 år 9 måneder siden #68 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Optakt: Es una final, Hazard
Noget jeg virkelig savner i Real, som man er vanvittig god til i Barca. Så er det at man spiller en chance større. Så jeg kan slet ikke forstå den kritik af Hazard når det er det han gør. Samspillet mellem ham og Benzema var fint idag, på sigt skal det nok blive rigtig godt. Og stor ros til Rodrygo der spiller en rigtig fornuftig kamp. Han træffer kun gode beslutninger, udfordre når han skal, ellers så bare det sikre. Ham er jeg allerede vild med. Forstår heller ikke de brugere der kritisere Jovic. Han laver et kanon indhop. Han gør præcis det han har fået besked på. Ind og brug din fysik og sug en masse bolde til dig. Alt i alt en godkendt kamp.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

2 år 9 måneder siden #69 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Optakt: Es una final, Hazard
Hazard spillede sin bedste kamp for Real Madrid. Han skal nok blive bedre, men han kommer aldrig til at bære Real Madrid. Enten satser vi på udvikling af de talenter vi har eller også er vi tvunget til at købe Mbappe, hvis vi skal vinde noget.
Det er overflødigt at sige at Zidane ikke er manden der kan sikre udvikling. Men hvis han får Mbappe kan han godt blive en vindende træner igen.

2 år 9 måneder siden #70 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Optakt: Es una final, Hazard

Real HWL skrev: Noget jeg virkelig savner i Real, som man er vanvittig god til i Barca. Så er det at man spiller en chance større. Så jeg kan slet ikke forstå den kritik af Hazard når det er det han gør. Samspillet mellem ham og Benzema var fint idag, på sigt skal det nok blive rigtig godt. Og stor ros til Rodrygo der spiller en rigtig fornuftig kamp. Han træffer kun gode beslutninger, udfordre når han skal, ellers så bare det sikre. Ham er jeg allerede vild med. Forstår heller ikke de brugere der kritisere Jovic. Han laver et kanon indhop. Han gør præcis det han har fået besked på. Ind og brug din fysik og sug en masse bolde til dig. Alt i alt en godkendt kamp.

Problemet er jo ikke at man kritisere at han spiller chancen større, men at når man egentlig har chancerne, så forspilder man dem. Hvem er ikke glad for at Benzema og ham finder godt sammen? ikke nogen, men der hvor min kritik er, at det simpelthen ikke er godt nok at vi skal misbruge så mange chancer (igen) i aften. Jeg har valgt at give ham og Benz et 1 tal. Simpelthen fordi det var ved at koste os meget dyrt.

Det kan ikke være rigtigt at vi hver kamp efterhånden skal bruge 10 chancer bare for at score et mål. Det er bekymrende at vi nu har spillet 3 kampe i CHL og vores angribere ikke har scoret ét eneste mål. Vini fik jo hug, af samme mennesker som forsvarer Hazard i dag, for at misbruge sine chancer (og andet). Prøv at gense highlights fra kampen og man vil simpelthen tabe sutten af al de chancer vores angribere misbrugere.

Havde det været en modstander med lidt bedre kvalitet, så var vi, højst sandsynligt, blevet straffet i dag.

2 år 9 måneder siden #71 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Optakt: Es una final, Hazard

Sahinovic skrev:

Han spiller en fin kamp idag, men det vil folk jo bare ikke se.

Han er med i nærmest alt der er farligt idag, og man har ikke set nok til Hazard hvis man ikke ved, at han foretrækker at spille bolden videre fremfor at skyde selv. Hvor er det komisk, at han skal kritiseres for at spille den videre i stedet for at skyde selv. Som du selv kommer ind på, så er manden jo ikke dum, han har et verdensklasse instinkt, og ved hvornår han skal afslutte eller spiller den videre, og han gjorde det helt rigtige ved at spille den videre.

Han er med når det er farligt, og han er god i kombinationsspillet og det er langt vigtigere end at komme på måltavlen i aften, men åbenbart ikke for alle. Han kunne have kommet frem til flere chancer, hvis bare Benzema havde været bedre idag.

Jeg fristes til at stille dig et (ledende) spørgsmål: Hvis Gala havde scoret mål i de sidste 10 min, ville kombinationsspillet havde givet os point?

Folk kritisere jo ikke kombinationsspillet, men de manglende mål. Altså hvis man ikke kan kritisere en spiller, der har et helt frit mål og brænder i så vigtig en kamp, hvornår må man så kritisere ham i dine øjne?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 9 måneder siden #72 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Optakt: Es una final, Hazard

ElMadrid skrev:

Real HWL skrev: Noget jeg virkelig savner i Real, som man er vanvittig god til i Barca. Så er det at man spiller en chance større. Så jeg kan slet ikke forstå den kritik af Hazard når det er det han gør. Samspillet mellem ham og Benzema var fint idag, på sigt skal det nok blive rigtig godt. Og stor ros til Rodrygo der spiller en rigtig fornuftig kamp. Han træffer kun gode beslutninger, udfordre når han skal, ellers så bare det sikre. Ham er jeg allerede vild med. Forstår heller ikke de brugere der kritisere Jovic. Han laver et kanon indhop. Han gør præcis det han har fået besked på. Ind og brug din fysik og sug en masse bolde til dig. Alt i alt en godkendt kamp.

Problemet er jo ikke at man kritisere at han spiller chancen større, men at når man egentlig har chancerne, så forspilder man dem. Hvem er ikke glad for at Benzema og ham finder godt sammen? ikke nogen, men der hvor min kritik er, at det simpelthen ikke er godt nok at vi skal misbruge så mange chancer (igen) i aften. Jeg har valgt at give ham og Benz et 1 tal. Simpelthen fordi det var ved at koste os meget dyrt.

Det kan ikke være rigtigt at vi hver kamp efterhånden skal bruge 10 chancer bare for at score et mål. Det er bekymrende at vi nu har spillet 3 kampe i CHL og vores angribere ikke har scoret ét eneste mål. Vini fik jo hug, af samme mennesker som forsvarer Hazard i dag, for at misbruge sine chancer (og andet). Prøv at gense highlights fra kampen og man vil simpelthen tabe sutten af al de chancer vores angribere misbrugere.

Havde det været en modstander med lidt bedre kvalitet, så var vi, højst sandsynligt, blevet straffet i dag.

Jeg er helt enig i at vi misbruger alt for mange chancer, og det er møg frustrerende at se på. Men vi skaber også mange chancer, hvilket er positivt og gør det lidt sjovere at se på. Jeg ved ikke hvem der ikke ønsker at Benz og Hazard ikke får et godt samarbejde. Men det er i hvertfald ikke noget der bliver værdsat. Tror kun jeg har læst et indlæg fra Dios der nævner det i kampen fra igår. Jeg har givet både Benz og Hazard et 3 tal fordi jeg syntes de arbejder og kombinere godt i angrebet. Syntes ikke Benz skal straffes for at Hazard brænder en kæmpe chance. spillet op til chancen er jo vanvittig godt. Havde Hazard scoret på sin chance igår havde Benz fået en assist, så var der sikkert en del brugere der havde givet Benz en 3er istedet for en 2er.

Men ja vi havde sikkert tabt hvis modstanderen havde været bedre. Vi er stadigvæk ikke der hvor vi burde være. Det kan der være mange grunde til. Men en af grundene er vi har voldsomt mange skader hele tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.