Truppen mod Leganés, LaLiga, 11. spillerunde

1 måned 2 uger siden #25 af nono
Casemiro er virkelig i topform. Tacklingerne sidder lige i skabet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #26 af Brylle

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev: Endnu et bevis på at VAR ikke kan bruges til det store. Hvorfor siger de noget i hans øre der? Hvor er VAR henne de 99 andre gange en keeper går før tid?

Det er da ikke VARs skyld at dommerne ikke gider følge reglerne hver gang? Den skal du jo lægge over på dommerne.

Og så er det jo for underligt at sige, at det ikke kan bruges til det store, da vi i hver kamp kan se afgørende kendelser blive kigget igennem og muligvis blive omstødt, hvilket skaber en mere retfærdig kamp.

Hva'? Dommerne dømmer det jo aldrig, men det er da hamrende uretfærdigt at VAR så går ind og overruler i denne 1 situation ud af 100.

Så du Mallorca-kampen? Der var VAR på og alligevel blev vi snydt for et par straffe og fik dømt frispark ved rene tacklinger på bolden osv.

Og det er jo præcis det jeg skriver. Det er ikke implementeringen af VAR som er problemet, men det faktum at dommerne ikke følger reglerne.

1 måned 2 uger siden #27 af Fondo_Sur
Rodrygo > Hazard

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

1 måned 2 uger siden #28 af Realex
Nu vil jeg for én gang skyld gerne se en fuld koncentreret og professionel 2. halvleg.

Hold buret rent, scor et par mål mere, og kør den stille og rolig hjem. Kan ikke huske, hvornår det sidst er sket.

Flot kamp indtil videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Sahinovic, Ramos4

1 måned 2 uger siden #29 af Ramos4

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev: Endnu et bevis på at VAR ikke kan bruges til det store. Hvorfor siger de noget i hans øre der? Hvor er VAR henne de 99 andre gange en keeper går før tid?

Det er da ikke VARs skyld at dommerne ikke gider følge reglerne hver gang? Den skal du jo lægge over på dommerne.

Og så er det jo for underligt at sige, at det ikke kan bruges til det store, da vi i hver kamp kan se afgørende kendelser blive kigget igennem og muligvis blive omstødt, hvilket skaber en mere retfærdig kamp.

Hva'? Dommerne dømmer det jo aldrig, men det er da hamrende uretfærdigt at VAR så går ind og overruler i denne 1 situation ud af 100.

Så du Mallorca-kampen? Der var VAR på og alligevel blev vi snydt for et par straffe og fik dømt frispark ved rene tacklinger på bolden osv.

Og det er jo præcis det jeg skriver. Det er ikke implementeringen af VAR som er problemet, men det faktum at dommerne ikke følger reglerne.

Ah, det er jo ikke hele sandheden. Dommerne kan jo ikke altid se om målmanden går før tid. VAR er jo til for at se de ting som dommeren ikke gør. Men kun 1 ud af 100 gange siger de i øret, at keeperen gik for tidligt.

Alle de gange keeperen går før tid, VAR-rummet glor på det, men ikke siger noget til dommeren - der vil du holde VAR og VAR-dommerne helt fri for ansvar?

Sue me.

1 måned 2 uger siden #30 af Sahinovic
Jeg tror det er første gang i denne sæson hvor jeg ikke sidder og er totalt stresset over at se Real Madrid spille. Bolden bliver trillet fint rundt, og det virker til at vi får en stille og rolig aften på kontoret, dejligt.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 2 uger siden #31 af Brylle

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ah, det er jo ikke hele sandheden. Dommerne kan jo ikke altid se om målmanden går før tid. VAR er jo til for at se de ting som dommeren ikke gør. Men kun 1 ud af 100 gange siger de i øret, at keeperen gik for tidligt.

Alle de gange keeperen går før tid, VAR-rummet glor på det, men ikke siger noget til dommeren - der vil du holde VAR og VAR-dommerne helt fri for ansvar?

Og det er igen præcis det jeg siger. Dommerne reagerer ikke på det. Om det er VAR-dommerne som ikke fortæller det til hoveddommeren eller hvem der tager beslutningen om ikke at følge reglerne, ved jeg ikke. Men det er jo ikke en optagelse og en mulighed for at bruge disse optagelser til at rette op på fejl, der gør at det ikke bliver dømt. Det er udelukkende beslutningen som dommerne tager.

1 måned 2 uger siden #32 af Kiwes
Lad nu Hazard!

1 måned 2 uger siden #33 af Ramos4

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Og det er igen præcis det jeg siger. Dommerne reagerer ikke på det. Om det er VAR-dommerne som ikke fortæller det til hoveddommeren eller hvem der tager beslutningen om ikke at følge reglerne, ved jeg ikke. Men det er jo ikke en optagelse og en mulighed for at bruge disse optagelser til at rette op på fejl, der gør at det ikke bliver dømt. Det er udelukkende beslutningen som dommerne tager.

VAR rummet kunne finde ud at at dømme omspark i dag, hvorfor gør de det så ikke hver gang?

Min pointe er jo netop, at hvis det hele afhænger af dommerskøn som altid, hvad er VAR så til? :)

Sue me.

1 måned 2 uger siden #34 af Ramos4
Skal Mendy aldrig spille igen? Marcelo har jo tydeligvis stemplet ud endnu en kamp og gider kun angribe. Lad os nu få Mendy i gang.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

1 måned 2 uger siden #35 af longwind
Benz fortjente det mål. Server så en for Hazard (og gerne Jovic)

1 måned 2 uger siden #36 af Ramos4
Hvad skal Ramos styrte med frem for...lad nu angrebet gøre deres ting. De tør jo ikke andet end at smække den ind til idioten, når han er med fremme.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.