Truppen mod Leganés, LaLiga, 11. spillerunde
6 år 9 måneder siden #49
af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 11. spillerunde
Ikke underligt at det var Carvajal der fandt Jovic. Han ligger de der passende bolde til en type som ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 9 måneder siden #50
af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 11. spillerunde
Sikke da en herlig aften. Godt spil, gode mål. Svært at være utilfreds idag. Og hvor fedt for Jovic at han endelig fik hul på bylden. Det har han fortjent. Imorgen tidlig vil jeg igen drikke kaffe af mit Real Madrid krus, der har samlet en del støv i skuffen ;)
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Real HWL.
6 år 9 måneder siden #51
af Ramos4
Ballonbolde med masser af højde og uden fart? Jeps.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 11. spillerunde
Fondo_Sur skrev: Ikke underligt at det var Carvajal der fandt Jovic. Han ligger de der passende bolde til en type som ham.
Ballonbolde med masser af højde og uden fart? Jeps.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
6 år 9 måneder siden #52
af Sahinovic
Hvorfor? Han har gentagende gange været ude og udtale at han er ligeglad med om det er ham eller en anden der scorer, så længe der bare bliver scoret. Han sætter holdet før sig selv, og det afspejler hans spil i den grad. Modsat andre der udtaler at holdet kommer først, for så efterfølgende at være totalt selviske på banen.
At han forsøger at spille Varane i stedet for at tage chancen selv, det rykker sgu noget ved mig. (dårlig aflevering ja, men de skal nok sidde der om ikke så længe).
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen mod Leganés, LaLiga, 11. spillerunde
Bismo skrev: Hazard skulle måske have været lidt mere selvisk i nogle situationer
Hvorfor? Han har gentagende gange været ude og udtale at han er ligeglad med om det er ham eller en anden der scorer, så længe der bare bliver scoret. Han sætter holdet før sig selv, og det afspejler hans spil i den grad. Modsat andre der udtaler at holdet kommer først, for så efterfølgende at være totalt selviske på banen.
At han forsøger at spille Varane i stedet for at tage chancen selv, det rykker sgu noget ved mig. (dårlig aflevering ja, men de skal nok sidde der om ikke så længe).
Florentino Pérez