Truppen mod Leganés, LaLiga, 11. spillerunde

4 år 4 måneder siden #37 af Ramos4
Vildt at beholde Casemiro inde en hel kamp mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #38 af Brylle

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev: Endnu et bevis på at VAR ikke kan bruges til det store. Hvorfor siger de noget i hans øre der? Hvor er VAR henne de 99 andre gange en keeper går før tid?

Det er da ikke VARs skyld at dommerne ikke gider følge reglerne hver gang? Den skal du jo lægge over på dommerne.

Og så er det jo for underligt at sige, at det ikke kan bruges til det store, da vi i hver kamp kan se afgørende kendelser blive kigget igennem og muligvis blive omstødt, hvilket skaber en mere retfærdig kamp.


Hva'? Dommerne dømmer det jo aldrig, men det er da hamrende uretfærdigt at VAR så går ind og overruler i denne 1 situation ud af 100.

Så du Mallorca-kampen? Der var VAR på og alligevel blev vi snydt for et par straffe og fik dømt frispark ved rene tacklinger på bolden osv.

Og det er jo præcis det jeg skriver. Det er ikke implementeringen af VAR som er problemet, men det faktum at dommerne ikke følger reglerne.


Ah, det er jo ikke hele sandheden. Dommerne kan jo ikke altid se om målmanden går før tid. VAR er jo til for at se de ting som dommeren ikke gør. Men kun 1 ud af 100 gange siger de i øret, at keeperen gik for tidligt.

Alle de gange keeperen går før tid, VAR-rummet glor på det, men ikke siger noget til dommeren - der vil du holde VAR og VAR-dommerne helt fri for ansvar?

Og det er igen præcis det jeg siger. Dommerne reagerer ikke på det. Om det er VAR-dommerne som ikke fortæller det til hoveddommeren eller hvem der tager beslutningen om ikke at følge reglerne, ved jeg ikke. Men det er jo ikke en optagelse og en mulighed for at bruge disse optagelser til at rette op på fejl, der gør at det ikke bliver dømt. Det er udelukkende beslutningen som dommerne tager.


VAR rummet kunne finde ud at at dømme omspark i dag, hvorfor gør de det så ikke hver gang?

Min pointe er jo netop, at hvis det hele afhænger af dommerskøn som altid, hvad er VAR så til? :)

Jeg tænker bare vi lader den ligge her hvis du mener, at computeren tager beslutningen og ikke dommerne. God aften.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #39 af longwind
Det gør mig ondt på Jovic' vegne. Jeg synes virkelig han viser, at han kan bidrage med noget, og at han har målnæse. Under ham virkelig det mål
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #40 af Ramos4

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev:

Brylle skrev:

Ramos4 skrev: Endnu et bevis på at VAR ikke kan bruges til det store. Hvorfor siger de noget i hans øre der? Hvor er VAR henne de 99 andre gange en keeper går før tid?

Det er da ikke VARs skyld at dommerne ikke gider følge reglerne hver gang? Den skal du jo lægge over på dommerne.

Og så er det jo for underligt at sige, at det ikke kan bruges til det store, da vi i hver kamp kan se afgørende kendelser blive kigget igennem og muligvis blive omstødt, hvilket skaber en mere retfærdig kamp.


Hva'? Dommerne dømmer det jo aldrig, men det er da hamrende uretfærdigt at VAR så går ind og overruler i denne 1 situation ud af 100.

Så du Mallorca-kampen? Der var VAR på og alligevel blev vi snydt for et par straffe og fik dømt frispark ved rene tacklinger på bolden osv.

Og det er jo præcis det jeg skriver. Det er ikke implementeringen af VAR som er problemet, men det faktum at dommerne ikke følger reglerne.


Ah, det er jo ikke hele sandheden. Dommerne kan jo ikke altid se om målmanden går før tid. VAR er jo til for at se de ting som dommeren ikke gør. Men kun 1 ud af 100 gange siger de i øret, at keeperen gik for tidligt.

Alle de gange keeperen går før tid, VAR-rummet glor på det, men ikke siger noget til dommeren - der vil du holde VAR og VAR-dommerne helt fri for ansvar?

Og det er igen præcis det jeg siger. Dommerne reagerer ikke på det. Om det er VAR-dommerne som ikke fortæller det til hoveddommeren eller hvem der tager beslutningen om ikke at følge reglerne, ved jeg ikke. Men det er jo ikke en optagelse og en mulighed for at bruge disse optagelser til at rette op på fejl, der gør at det ikke bliver dømt. Det er udelukkende beslutningen som dommerne tager.


VAR rummet kunne finde ud at at dømme omspark i dag, hvorfor gør de det så ikke hver gang?

Min pointe er jo netop, at hvis det hele afhænger af dommerskøn som altid, hvad er VAR så til? :)

Jeg tænker bare vi lader den ligge her hvis du mener, at computeren tager beslutningen og ikke dommerne. God aften.


Fik du dét ud af hvad jeg skriver?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #41 af longwind
Hazard for fanden :D Tager den aflevering som en klar indikator på at han ikke har brug for selvtillid. Sgu et sundhedstegn når man søger afleveringen i den position. Så er det ikke fordi man ikke tør skyde, men fordi man er ligeglad med om man scorer eller ej

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #42 af Ramos4

longwind skrev: Hazard for fanden :D Tager den aflevering som en klar indikator på at han ikke har brug for selvtillid. Sgu et sundhedstegn når man søger afleveringen i den position. Så er det ikke fordi man ikke tør skyde, men fordi man er ligeglad med om man scorer eller ej


Jah joh. Han gør det bare også i de tætte kampe. Han måtte godt begynde at score bare en gaaang imellem for min skyld :D
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #43 af longwind
Marcelo er lidt som den der offensive midt på det lokale serie 5-hold med Balkan-baggrund og en ordentlig ølvom. Fantastisk teknik når han er på bolden. Totalt stationær uden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #44 af Cristiano7

longwind skrev: Det gør mig ondt på Jovic' vegne. Jeg synes virkelig han viser, at han kan bidrage med noget, og at han har målnæse. Under ham virkelig det mål


Ja; og hans medspillere begynder så at lave sjuskede afleveringer nu hvor kampen er nærmest overstået med 4-0... Det er ikke nemt for Jovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #45 af Cristiano7

Cristiano7 skrev:

longwind skrev: Det gør mig ondt på Jovic' vegne. Jeg synes virkelig han viser, at han kan bidrage med noget, og at han har målnæse. Under ham virkelig det mål


Ja; og hans medspillere begynder så at lave sjuskede afleveringer nu hvor kampen er nærmest overstået med 4-0... Det er ikke nemt for Jovic.


Endelig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #46 af elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #47 af longwind
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 4 måneder siden #48 af Bismo
Rigtig god indsats af hele truppen fra start til slut. Hazard skulle måske have været lidt mere selvisk i nogle situationer, men ellers er det mere end godkendt.

Dejligt at få Jovic igang. Rodrygo og Valverde bliver ved med at imponere.
Sidste redigering: 4 år 4 måneder siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce