Truppen mod Club Brügge, CL, 6. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har udtaget truppen til onsdagens CL-kamp mod Club Brügge.
Kampen er uden resultatmæssig betydning og derfor har Zidane valgt at spare både Sergio Ramos og Toni Kroos, som er blandt de spillere, der har fået mest spilletid i denne sæson.
Til gengæld er Gareth Bale tilbage og det samme gør sig gældende for Odriozola og Nacho i forsvaret.
Truppen mod Club Brügge:
Målmænd: Courtois, Areola, Altube.
Forsvar: Carvajal, Odriozola, Varane, Militao, Nacho, Mendy.
Midtbane: Casemiro, Fede Valverde, Modric, Isco.
Angreb: Benzema, Bale, Jovic, Brahim, Vinícius, Rodrygo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Selvfølgelig skal Jovic starte, men hvorfor bruger man ikke Mariano i truppen i denne kamp ? Han har scoret ligeså mange mål som Jovic denne sæson, trods at han kun har fået 20 min i preseason . Hvad har manden gjort for at pisse Zidane af ?
Enten kan han udstilles mhp. Salg, og måske faktisk føle sig som en del af truppen. Synes virkelig det er syndt for ham.
Jeg kan nemlig ikke se hvad han har gjort for at komme i unåde på den måde, mens Bale bliver beskyttet ligemeget hvordan han pisser på klubben.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men jeg håber på;
Areola
Odriozola, Militao, Nacho, Mendy.
Fede Valverde (45 min), Modric, Isco (og så 45 min til Casemiro)
Bale, Jovic, Vinícius
Og så giv spilletid til Brahim og Rodrygo, hvor Jovic skal have 90 minutter.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Doc.juego skrev: Hvorfor f** skal benzema med til denne kamp ? Kampen har ingen konsekvens, benzema spiller så vanvittigt mange kampe.
Selvfølgelig skal Jovic starte, men hvorfor bruger man ikke Mariano i truppen i denne kamp ? Han har scoret ligeså mange mål som Jovic denne sæson, trods at han kun har fået 20 min i preseason . Hvad har manden gjort for at pisse Zidane af ?
Enten kan han udstilles mhp. Salg, og måske faktisk føle sig som en del af truppen. Synes virkelig det er syndt for ham.
Jeg kan nemlig ikke se hvad han har gjort for at komme i unåde på den måde, mens Bale bliver beskyttet ligemeget hvordan han pisser på klubben.
Enig. Det lidt en ærgerlig situation med Mariano. Han er mega effektiv, men der er bare ikke plads til ham i truppen desværre. Jovic er uden tvivl andet valg, og selv han har svært ved at få minutter. Kan ellers godt lide Mariano, men det bedste for ham er at komme videre hurtigst muligt.
Benzema, Casemiro, Ramos & Kroos burde spares helt til kampen i morgen. De to sidstnævnte er godt nok ikke udtaget, men det burde Benz og Casemiro heller ikke havde været.
Lad de unge styre angrebet i morgen. Vinicius - Jovic - Brahim/Rodrygo
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Bismo skrev: Jovic med fra start sammen med Vinicius og Rodrygo. Fedt.
Men med en midtbane bestående af casemiro, Modric og Isco kan vi vist ikke forvente det store.
elle44 skrev:
Men med en midtbane bestående af casemiro, Modric og Isco kan vi vist ikke forvente det store.
Enig. Men det er trods alt en ligegyldig kamp så det er fint at Valverde, Ramos, Carvajal og Benz bliver hvilet, og at Jovic endelig får lov til at være med fra start. Bliver også spændende at se hvordan Vini og Rodrygo fungerer sammen.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Bismo skrev:
elle44 skrev:
Enig. Men det er trods alt en ligegyldig kamp så det er fint at Valverde, Ramos, Carvajal og Benz bliver hvilet, og at Jovic endelig får lov til at være med fra start. Bliver også spændende at se hvordan Vini og Rodrygo fungerer sammen.
Tror bare det bliver svært at konkludere noget som helst når der er så statisk en midtbane bagved de tre foran. Men fint at der bliver hvilet en masse spillere, tror bare ikke det bliver en kamp hvor Vinicius og Jovic får tanket selvtillid.