Truppen mod Club Brügge, CL, 6. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Han er godt nok dårlig. Det er underligt, fordi jeg husker ham som god i starten, men det niveau han har lagt, især i den her sæson, er jo helt forfærdeligt.Realex skrev: Er jeg den eneste, der havde håbet på, aldrig at skulle ske Odriozola spille en kamp igen for Real Madrid?
Jeg savner Pepe :(
elle44 skrev:
Bismo skrev:
elle44 skrev:
Bismo skrev: Jovic med fra start sammen med Vinicius og Rodrygo. Fedt.
Men med en midtbane bestående af casemiro, Modric og Isco kan vi vist ikke forvente det store.
Enig. Men det er trods alt en ligegyldig kamp så det er fint at Valverde, Ramos, Carvajal og Benz bliver hvilet, og at Jovic endelig får lov til at være med fra start. Bliver også spændende at se hvordan Vini og Rodrygo fungerer sammen.
Tror bare det bliver svært at konkludere noget som helst når der er så statisk en midtbane bagved de tre foran. Men fint at der bliver hvilet en masse spillere, tror bare ikke det bliver en kamp hvor Vinicius og Jovic får tanket selvtillid.
Der er absolut ingen dynamik på den midtbane. Er det fair at sige, at vi har udviklet et seriøst Fede-dependencia ?
Bismo skrev:
elle44 skrev:
Bismo skrev:
elle44 skrev:
Bismo skrev: Jovic med fra start sammen med Vinicius og Rodrygo. Fedt.
Men med en midtbane bestående af casemiro, Modric og Isco kan vi vist ikke forvente det store.
Enig. Men det er trods alt en ligegyldig kamp så det er fint at Valverde, Ramos, Carvajal og Benz bliver hvilet, og at Jovic endelig får lov til at være med fra start. Bliver også spændende at se hvordan Vini og Rodrygo fungerer sammen.
Tror bare det bliver svært at konkludere noget som helst når der er så statisk en midtbane bagved de tre foran. Men fint at der bliver hvilet en masse spillere, tror bare ikke det bliver en kamp hvor Vinicius og Jovic får tanket selvtillid.
Der er absolut ingen dynamik på den midtbane. Er det fair at sige, at vi har udviklet et seriøst Fede-dependencia ?
Ja det synes jeg faktisk godt man kan sige. Ikke fordi Valverde er helt uerstattelig, men han er bare den eneste af hans type vi har i spillertruppen. Alle andre af vores midtbanespillere bevæger sig fra side til side mens Valverde bevæger sig vertikalt. Så ja.
- Brylle
- Gæst
-
Odriozola skal nok blive til noget. Hvorvidt det bliver i Real Madrid tvivler jeg på grundet Hakimis endte lejemål her til sommer. Men jeg synes han kan nogle rigtig gode ting offensivt, og hans antrit er altså af høj klasse. Defensivt er han pivdårlig, men han er heller ikke vildt gammel endnu.Realex skrev: Er jeg den eneste, der havde håbet på, aldrig at skulle ske Odriozola spille en kamp igen for Real Madrid?
Jeg er ikke klar til at afskrive ham helt endnu og selvfølgelig skal han spille. Er Carvajal ude i en kamp mod et ikke-tophold, så er han i min verden det bedste valg.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-