Truppen mod Club Brügge, CL, 6. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvorfor ikke lade Jovic spille hele kampen?
Kiwes skrev: Kun mig der synes Isco har spillet en lorte kamp....alt for mange boldtab fordi han skal varme bolden?
Helt enig din observation ift Isco er pænt objektiv
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jovic er ung og har potentiale.
Det er sådan jeg har det med tanken om at Casemiro bliver skadet
Kiwes skrev: Kun mig der synes Isco har spillet en lorte kamp....alt for mange boldtab fordi han skal varme bolden?
Han tager tempoet ud af spillet. Der var flere tilfælde i første halvleg, hvor spillerne forsøger at sætte en kontra igang, indtil isco får bolden og spiller den sidelæns efter 5 berøringer.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det tænker jeg hver gang jeg kører bil.... Nej, men det er en skræmmende tanke, at Casemiro er vores eneste ankermand i truppen. Jeg fatter det simpelthen ikke. Men det kan være Militao eller Valverde vil kunne spille den til en godkendt indsats. Pepe gjorde det af og til, og han var fuldstændig vanvittig på den position. Desværre bare lidt for overtændt også :Dlongwind skrev: Har I nogensinde prøvet at køre 130 på motorvejen, og pludselig komme til at tænke "hvad hvis mit hjul pludselig faldt af - så ville jeg være på røven"?
Jeg savner Pepe :(
Madridista02 skrev:
Det tænker jeg hver gang jeg kører bil.... Nej, men det er en skræmmende tanke, at Casemiro er vores eneste ankermand i truppen. Jeg fatter det simpelthen ikke. Men det kan være Militao eller Valverde vil kunne spille den til en godkendt indsats. Pepe gjorde det af og til, og han var fuldstændig vanvittig på den position. Desværre bare lidt for overtændt også :Dlongwind skrev: Har I nogensinde prøvet at køre 130 på motorvejen, og pludselig komme til at tænke "hvad hvis mit hjul pludselig faldt af - så ville jeg være på røven"?
Hvad med Mendy...Han ligner ihvertfald lidt Makelele.. :-)
Cristiano7 skrev: Man skal huske at dengang den unge Benzema også havde en svær debut sæson hos Real, hvor han vist kun scorede 9mål i 36 kampe.
Jovic er ung og har potentiale.
Det sjovt, jeg kan huske ordet "fremmedlegeme" blev brugt om Benzema i en champions league kamp i hans første sæson. Præcis samme ord blev brugt om Jovic idag. Tiden må vise om han kan få selvtilliden tilbage, vi ved at Zidane er god for at få banket selvtillid ind i de perifære spillere. Men det var ikke godt fra Jovic idag, kan gemmer sig, som om han er bange for bolden.