Optakt: Real Madrid - Ath. Bilbao, LaLiga, 18. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-#7- skrev: I Rodrygo og Vinicius har vi ialt èn rigtig god spiller. Rodrygo er faldet meget ud efter en hæsblæsende start, naturligt nok når han ikke er ældre. Han skal få noget mere mod ind i sit spil hvad angår udfordringer, mod som Vinicius har i overflod. Problemet med Vinicius er jo så bare at man føler han kunne få 100 friløbere og sparke dem allesammen forbi mål.
Jeg ønsker mig en 100% rask Hazard til jul.
Er egentlig enig, men til Rodrygos forsvar skal det jo så også sige at han spiller i en position han ikke er vant til - han er jo venstre kant ligesom Hazard og Vini. Når man er så ung, kommer til så stor en klub, og så også skal spille en uvant position. Det hårde betingelser!
Lars1991 skrev:
-#7- skrev: I Rodrygo og Vinicius har vi ialt èn rigtig god spiller. Rodrygo er faldet meget ud efter en hæsblæsende start, naturligt nok når han ikke er ældre. Han skal få noget mere mod ind i sit spil hvad angår udfordringer, mod som Vinicius har i overflod. Problemet med Vinicius er jo så bare at man føler han kunne få 100 friløbere og sparke dem allesammen forbi mål.
Jeg ønsker mig en 100% rask Hazard til jul.
Er egentlig enig, men til Rodrygos forsvar skal det jo så også sige at han spiller i en position han ikke er vant til - han er jo venstre kant ligesom Hazard og Vini. Når man er så ung, kommer til så stor en klub, og så også skal spille en uvant position. Det hårde betingelser!
Absolut. Jeg ville også gerne se om han ville udfordre mere, hvis han kom over på venstrekanten, hvor det alt andet lige er nemmere når man er højrebenet. Kunne være interessant at se Isco komme ind istedet for Vinicius, hvor man så rykker Rodrygo op ved siden af Benzema, med udgangspunkt i venstresiden.
DC19
Edit: altså ikke på bekostning af Benzema, men måske Vinicius (pga. dårlige indlæg), og så trække Benz lidt længere tilbage så han kan skabe i stedet for at afslutte.
Real Madrids mange talenter skal i spil, og Raul Garcia og Suarez stopper endeligt med at spille i La Liga.
Fondo_Sur skrev: De kommende år bliver vidunderlige...
Real Madrids mange talenter skal i spil, og Raul Garcia og Suarez stopper endeligt med at spille i La Liga.
Så mangler vi bare lige at komme af med Jordi Alba og Diego Costa, og så ser det sgu helt fornuftigt ud.
DC19
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.