Optakt: Real Madrid - Ath. Bilbao, LaLiga, 18. spillerunde

6 år 7 måneder siden #13 af longwind
Man kunne godt frygte at det gik galt i sådan en kamp her... Hvis vi dog bare havde andre end Benz der udgjorde bare lidt fare i angrebet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #14 af Lars1991

-#7- skrev: I Rodrygo og Vinicius har vi ialt èn rigtig god spiller. Rodrygo er faldet meget ud efter en hæsblæsende start, naturligt nok når han ikke er ældre. Han skal få noget mere mod ind i sit spil hvad angår udfordringer, mod som Vinicius har i overflod. Problemet med Vinicius er jo så bare at man føler han kunne få 100 friløbere og sparke dem allesammen forbi mål.

Jeg ønsker mig en 100% rask Hazard til jul.

Er egentlig enig, men til Rodrygos forsvar skal det jo så også sige at han spiller i en position han ikke er vant til - han er jo venstre kant ligesom Hazard og Vini. Når man er så ung, kommer til så stor en klub, og så også skal spille en uvant position. Det hårde betingelser!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

6 år 7 måneder siden #15 af Real HWL
Hvor er det fustrerende at se alle de chancer blive misbrugt. Som om folk ikke er 100% til stede. Jeg bliver sindssyg hvis vi ikke får 3 point idag. Så kan ingengang Tinka redde julen.

6 år 7 måneder siden #16 af Fondo_Sur
Hvis man vil vinde mesterskabet, skal denne kamp vindes. Ved godt, at det her ikke vil afgøre det, men den skal bare vindes.

6 år 7 måneder siden #17 af -#7-

Lars1991 skrev:

-#7- skrev: I Rodrygo og Vinicius har vi ialt èn rigtig god spiller. Rodrygo er faldet meget ud efter en hæsblæsende start, naturligt nok når han ikke er ældre. Han skal få noget mere mod ind i sit spil hvad angår udfordringer, mod som Vinicius har i overflod. Problemet med Vinicius er jo så bare at man føler han kunne få 100 friløbere og sparke dem allesammen forbi mål.

Jeg ønsker mig en 100% rask Hazard til jul.

Er egentlig enig, men til Rodrygos forsvar skal det jo så også sige at han spiller i en position han ikke er vant til - han er jo venstre kant ligesom Hazard og Vini. Når man er så ung, kommer til så stor en klub, og så også skal spille en uvant position. Det hårde betingelser!

Absolut. Jeg ville også gerne se om han ville udfordre mere, hvis han kom over på venstrekanten, hvor det alt andet lige er nemmere når man er højrebenet. Kunne være interessant at se Isco komme ind istedet for Vinicius, hvor man så rykker Rodrygo op ved siden af Benzema, med udgangspunkt i venstresiden.

DC19

6 år 7 måneder siden #18 af elle44
Synes vi skal overveje af få Jovic ind som afslutter og så lægge en masse indlæg hvis vi ikke har scoret efter 60 min. Ser ud til Benzema mangler skarpheden foran mål idag.

Edit: altså ikke på bekostning af Benzema, men måske Vinicius (pga. dårlige indlæg), og så trække Benz lidt længere tilbage så han kan skabe i stedet for at afslutte.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved elle44.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

6 år 7 måneder siden #19 af Kiwes
Haha og nu overlæggeren....

6 år 7 måneder siden #20 af Fondo_Sur
De kommende år bliver vidunderlige...

Real Madrids mange talenter skal i spil, og Raul Garcia og Suarez stopper endeligt med at spille i La Liga.

6 år 7 måneder siden #21 af -#7-

Fondo_Sur skrev: De kommende år bliver vidunderlige...

Real Madrids mange talenter skal i spil, og Raul Garcia og Suarez stopper endeligt med at spille i La Liga.

Så mangler vi bare lige at komme af med Jordi Alba og Diego Costa, og så ser det sgu helt fornuftigt ud.

DC19

6 år 7 måneder siden #22 af Kiwes
Det duer simpelthen ikke med de her uafgjorde kampe på hjemmebane - VI SKAL VINDE!!

6 år 7 måneder siden #23 af elle44
Jeg synes altid vi panikker når vi mangler et mål med 20 min igen. Tag nu bare en dyb indånding Og spil den stille og roligt op bagfra, hvorfor begynde på lange afleveringer, det giver ingen mening.

6 år 7 måneder siden #24 af Vinícius
Jeg forstår ikke, hvorfor man som klub tilmelder et fodboldklub for så derefter at prøve at spille så lidt fodbold som muligt. Bilbao er virkelig ucharmerende. Vi skal vinde over det her hold, men vi har vitterligt kun 60 minutters fodbold i dag. GAAAB et kedeligt hold! Endnu en grund til, at La Liga aldrig bliver den største liga!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Leveret af Kunena Forum