Optakt: Real Madrid - Ath. Bilbao, LaLiga, 18. spillerunde
Det er selvfølgelig uheldigt at Simón redder bolden med hovedet & vi rammer stolpen et par gange, men der er bestemt ingen undskyldninger for ikke at vinde denne kamp.
Jeg synes et meget kvalificeret bud på et potentielt hot-fix er (Siden bemandingen ikke kan oprustes lige pt.), at have en front-3 som hedder noget lignende af Hazard-Jovic-Benzema & selvfølgelig lade Benzema løbe frit. Det er nærmest at give Benzema den samme rolle som Isco, når Zidane vælger at bruge ham. Og jo, jeg ved skam godt at Hazard er ude med skade indtil næste måned, men så må den også gerne hedde Benzema-Jovic-Rodrygo - Eller noget.
I mit hovedet synes jeg simpelthen ikke der er nogle grund til ikke at bruge både Benzema & Jovic på samme tid. Specielt når Benzema vælger kun at være halv angriber.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
henrikcomn skrev: I sejler rundt.
Hvordan kan i påstå at holdet ikke bliver farligere med 4-3-3??
Det er jo for pokker skarpheden og Heldet der mangler, ikke chancerne!! Både mod Valencia og Barca skabte holdet betydelige færre oplagte chancer i en 442 formation.
Vi kan vel også hurtigt blive enige om, at Bilbao på hjemmebane burde være sikre 3 point hvor chancer var noget vi ville vade i kontra kampene i Valencia og Barcelona, eller den får du analyseret anderledes?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
JesperThomsen skrev: Det var så 8. kamp i ligaen uden fuldt udbytte.. som min far plejer at sige om Real Madrid; “det rækker heldigvis altid til andenpladsen” ... det ender det nok også med denne sæson!
Der er stadigt alle muligheder for at vinde.
Efter min ydmyge vurdering kræver det dog, at Zidane finder på noget nyt igen. Med denne opstilling og med 4-4-2 med Isco bliver holdet ved med at spille uafgjort. Det er simpelthen ikke farligt nok. Men det kan der stadigt gøres noget ved.
Altså, bare dét at Benzema er vores bedste bud på en målscorer
Kan du ikke selv se hvor dumt det er når nu Benzema rent faktisk er en glimrende målscorer? Nr. 2 sammen med Suarez på listen sidste sæson, og nr. 2 på listen nu. Begge sæsoner kun overgået af Messi.
Fondo_Sur skrev:
JesperThomsen skrev: Det var så 8. kamp i ligaen uden fuldt udbytte.. som min far plejer at sige om Real Madrid; “det rækker heldigvis altid til andenpladsen” ... det ender det nok også med denne sæson!
Der er stadigt alle muligheder for at vinde.
Efter min ydmyge vurdering kræver det dog, at Zidane finder på noget nyt igen. Med denne opstilling og med 4-4-2 med Isco bliver holdet ved med at spille uafgjort. Det er simpelthen ikke farligt nok. Men det kan der stadigt gøres noget ved.
Har vi ikke bare brug for, at vi får nogle af vores vigtigste spillere tilbage fra skader? Mendy står måske solidt defensivt, men han skal vel spille 1000 kampe, for at kunne strikke offensive highlight på 10 sekunder sammen i en youtube video.
Vinicius og Rodrygo kan man ikke rigtig klandre, da de begge har præsteret langt over hvad man kunne forvente. At det ikke er nok er jo ikke deres skyld. Man kan for alvor være efter Isco, James og Bale, som simpelthen er kommet med alt for lidt.
Det absolut eneste han nogensinde har bidraget med er mål, men alligevel scorede han sidst D. 1 september. Det er jo grotesk!
Så egentlig mener jeg bare, at Zidane mangler at få Marcelo tilbage på den venstre back. Valverde tilbage som 8'er og Hazard tilbage på den venstre kant. At vi så stadig mangler en spiller på modsatte side er hvad det er, men det gik nu meget bedre, da de 3 spillere spillede sammen.
Nu var meningen med min kommentar heller ikke at klandre Benzema for ikke at scorer i hver eneste kamp.
Problemet ligger i, at Benzema er reelt den eneste spiller vi kan forvente til at scorer mål. Der er vel ingen tvivl om at vi stadigvæk har kampe, hvor vi mangler endnu en målscorer.
Derfor synes jeg at det er en meget kvalificeret idé at bruge både Jovic & Benzema på samme tid.
Det var pointen med min kommentar.