Optakt: Real Madrid - Ath. Bilbao, LaLiga, 18. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber virkelig at man ser lyset i Real Madrid, og indser at manden simpelthen ikke har niveauet endnu, jeg har aldrig før set en professionel fodboldspiller være så fucking elendig til at afslutte, jeg kan næsten ikke fatte det når han gang på gang på gang brænder en ny gigantisk chance. Man har før haft stor succes med at udleje sine store talenter, så hvorfor man ikke prøver samme model med Vinicius er decideret mærkeligt.
DC19
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Selvom Zidane påstår noget andet, så har vi et alvorligt scoringsproblem.
Tilgengæld er der kommet styr på defensiven. Det er vel det positive.
madrid2000 skrev: 10 sejr, 7 uafgjorde og 1 nederlag.
Selvom Zidane påstår noget andet, så har vi et alvorligt scoringsproblem.
Tilgengæld er der kommet styr på defensiven. Det er vel det positive.
Med Asensio ude hele sæsonen, og ja Hazard der vel har spillet 50% af kampene, Marcelo det samme, så er det heller ikke let for Zidane.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Hvordan kan i påstå at holdet ikke bliver farligere med 4-3-3??
Det er jo for pokker skarpheden og Heldet der mangler, ikke chancerne!! Både mod Valencia og Barca skabte holdet betydelige færre oplagte chancer i en 442 formation.
Zidane har i den grad skabt et hold som vi kan være stolte af, set ud fra da sæsonen startede. Holdet er med i alle turneringer og spiller fuldt ud lige op med hold som Barca og PSG. Alt er muligt
henrikcomn skrev: I sejler rundt.
Det er jo for pokker skarpheden og Heldet der mangler, ikke chancerne!! Både mod Valencia og Barca skabte holdet betydelige færre oplagte chancer i en 442 formation.
Zidane har i den grad skabt et hold som vi kan være stolte af, set ud fra da sæsonen startede. Holdet er med i alle turneringer og spiller fuldt ud lige op med hold som Barca og PSG. Alt er muligt
Skarpheden og heldet der mangler..altså har det ikke være historien i alle af vores uafgjorte på hjemmebane? Der altså forskel på at spille mod Valencia og Barca på udebane og så Bilbao på hjemmebane. Det rigtig at lige idag var vi ekstra uheldig, men jeg vil stadig spille 4-4-2 med Isco anyday, hvis alternativet er Rodrygo, Vinicius eller Bale på kanterne.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Kiwes skrev:
henrikcomn skrev: I sejler rundt.
Skarpheden og heldet der mangler..altså har det ikke være historien i alle af vores uafgjorte på hjemmebane? Der altså forskel på at spille mod Valencia og Barca på udebane og så Bilbao på hjemmebane. Det rigtig at lige idag var vi ekstra uheldig, men jeg vil stadig spille 4-4-2 med Isco anyday, hvis alternativet er Rodrygo, Vinicius eller Bale på kanterne.
Så er jeg virkelig glad for at du ikke står for holdopstillingen. Isco er bare fyld på midtbanen. Ingen kreativitet, mål eller assist.