Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp

1 måned 1 uge siden #13 af Sahinovic
Når jeg sidder og ser på Manchester Citys holdopstilling, så sidder jeg lidt med fornemmelsen af at vi kommer til at blive kørt rundt, beklager :-D

De har rigtigt mange gode boldspillere, og når jeg ser spillere som Kevin De Bruyne, Bernardo Silva og Gündoğan på samme hold, ja så gør det sgu ondt. Håber de rammer en rigtig skidt dag.

Ramos out.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #14 af Ramos4
Optakt til freaking Madrid-City og så sender 3+ et indslag om en dude der hedder Joachim Andersen. Glimrende tilrettelagt.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Bismo, Sahinovic

1 måned 1 uge siden #15 af Zyconith

Sahinovic skrev: Når jeg sidder og ser på Manchester Citys holdopstilling, så sidder jeg lidt med fornemmelsen af at vi bliver kørt rundt, beklager :-D

De har rigtigt mange gode boldspillere, og når jeg ser spillere som Kevin De Bruyne, Bernardo Silva og Gündoğan på samme hold, ja så gør det sgu ondt. Håber de rammer en rigtig skidt dag.

'Amen vi bli'r kneppet, det kan jeg godt sige dæ. Fuck it, glæder mig for vildt, Ramos er trods alt med så den kan gå i alle retninger. Det skal nok blive underholdende.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

1 måned 1 uge siden #16 af Bismo

Ramos4 skrev: Optakt til freaking Madrid-City og så sender 3+ et indslag om en dude der hedder Joachim Andersen. Glimrende tilrettelagt.

Streaming FTW :)

Ser den på amerikanske TNT som har meget bedre optakt og analyser.

1 måned 1 uge siden #17 af madrid2000
City skræmmer mig ikke.

Jeg kan huske sidst vi mødte City, så var De Bruyne også det store dominerende faktor i premier league, men en skygge af sig selv mod os. Nu har han mere erfaring, men ikke en spiller jeg frygter.

Jeg tror vi vinder 2-1 eller 3-1. Det bedste vil være, hvis vi ikke indkassere.

1 måned 1 uge siden #18 af Ramos4

madrid2000 skrev: City skræmmer mig ikke.

Jeg kan huske sidst vi mødte City, så var De Bruyne også det store dominerende faktor i premier league, men en skygge af sig selv mod os. Nu har han mere erfaring, men ikke en spiller jeg frygter.

Jeg tror vi vinder 2-1 eller 3-1. Det bedste vil være, hvis vi ikke indkassere.

Sidst vi mødte City var Pelligrini træner. Det er immervæk noget andet. Bale scorede - det siger lidt om hvor længe siden det er.

Det var i april og De Bryune var ved at dø i varmen.

Vi kan godt vinde, men sidste gang vi mødte dem var noget helt andet og kan ikke bruges til noget desværre.

Sue me.

1 måned 1 uge siden #19 af Cristiano7
Skuffende at Kroos ikke er med i stedet for Modric.

Modric, Valverde og Casemiro fungerer ikke så godt som Kroos, Valverde og Casemiro.

1 måned 1 uge siden #20 af Kimbo
Jeg er faktisk mere spændt på denne kamp end på Søndag, som jeg tror bliver en ørkenvandring uden lige.
Om vi vinder i dag eller ej håber jeg på et brag af en kamp, synes jeg trænger til en CL kamp der kan få min gamle forvente krop lidt op ad sofaen

1 måned 1 uge siden #21 af Real HWL
Kan godt lig at Micheal Laudrup siger at der altid er en tro på sig selv i Madrid. Lige meget hvad. Han har vist ikke læst med her på forummet ;)
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, elle44, Ramos4

1 måned 1 uge siden #22 af asp3200
Held og lykke drenge, vi får brug for det..

1 måned 1 uge siden #23 af Bismo

asp3200 skrev: Held og lykke drenge, vi får brug for det..

City virker rimeligt tandløse.

1 måned 1 uge siden #24 af longwind
Selvom Carvajal spiller ret skidt for tiden, så er hans presspil imponerende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.