Optakt: Real Madrid - Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Godt indlæg af Mendy.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
nono skrev: Når hverken Benzema eller Vinicius scorer i den situation, så får jeg virkelig lyst til at slukke for fjernsynet. Jeg kan ikke holde deres manglende mål ud ret meget længere.
Så du mener at Benzema skal scorer på den? Han er i duel med Laporte og formår lige med nød og næppe at kæmpe sig fri. Det er en fantastisk aktion af ham, og en god afslutning.
Florentino Pérez
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
elle44 skrev:
Sahinovic skrev: Altså der er fin kontrol, og vi står rigtigt godt på banen, men vi formår slet ikke at true dem.
Synes det er tydeligt at det er en del af planen. Vores backs kommer slet ikke i overlap og vinicius udfordrer sjældent. Jeg er sikker på det er en taktisk beslutning. City spiller også defensivt, Jesus har ageret venstreback i flere tilfælde nu. Kan godt være Guardiola ikke er så naiv som han var en gang.
Altså du mener at planen er at vi ikke skal true dem?
I så fald lykkes det fint :-)
Sahinovic skrev:
nono skrev: Når hverken Benzema eller Vinicius scorer i den situation, så får jeg virkelig lyst til at slukke for fjernsynet. Jeg kan ikke holde deres manglende mål ud ret meget længere.
Så du mener at Benzema skal scorer på den? Han er i duel med Laporte og formår lige med nød og næppe at kæmpe sig fri. Det er en fantastisk aktion af ham.
Ja nu du nævner det, ville det være rigtig fint hvis verdens største klub havde en kynisk angriber, som indimellem vandt en direkte duel.
Edit: Så lykkedes det Benzema at vinde en duel... Mod Valverde.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vil se Jovic.
Siempre fiel skrev:
elle44 skrev:
Sahinovic skrev: Altså der er fin kontrol, og vi står rigtigt godt på banen, men vi formår slet ikke at true dem.
Synes det er tydeligt at det er en del af planen. Vores backs kommer slet ikke i overlap og vinicius udfordrer sjældent. Jeg er sikker på det er en taktisk beslutning. City spiller også defensivt, Jesus har ageret venstreback i flere tilfælde nu. Kan godt være Guardiola ikke er så naiv som han var en gang.
Altså du mener at planen er at vi ikke skal true dem?
I så fald lykkes det fint :-)
Haha nej selvfølgelig ikke. Men vores taktiske oplæg samt Citys ligeså, gør det sværere for os at true dem.