Real Madrid på jagt efter ny angriber

2 år 8 måneder siden #1 af Benzeron
Real Madrid...

Logo Realmadrid 010101

Real Madrid har for tiden problemer med at score mål, og det har egentlig kendetegnet holdet i flere perioder, siden Cristiano Ronaldo forlod klubben i 2018.

Dengang hentede klubben Mariano tilbage fra Lyon, og i sommers hentede man Luka Jovic i Frankfurt, men ingen af de to angribere har overbevist Zidane om deres værd. Mariano har scoret fire mål på 790 minutter over to sæsoner, mens Jovic har scoret to gange i løbet af 770 minutters spilletid.

MARCA skriver, at Real Madrid nu for tredje sæson i streg ønsker at hente en ny angriber, medmindre Jovic med sine sparsomme minutter på banen får overbevist Zidane om sine kvaliteter. Med Benzemas formdyk er målscoringen blevet et væsentligt problem, hvilket bliver tydeliggjort af, at Isco fører holdets interne topscorerliste for 2020.

Ifølge MARCA er der især tre navne, som bliver knyttet til Real Madrid: Lautaro Martínez fra Inter, Timo Werner fra RB Leipzig og blot 19-årige Erling Braut Håland fra Dortmund. Martínez bliver også regelmæssigt rygtet til Barcelona som afløser for Luis Suárez, mens Werner også kædes sammen med et skifte til Liverpool. Muligvis kan Real Madrid dog drage fordel af klubbens gode forhold til Dortmund, hvis man skulle vende blikket mod Håland. Den norske teenager har scoret tolv mål på blot otte kampe for Dortmund, som han skiftede til i januar.

Prisen på Håland skulle ligge på omkring 75 millioner euro, og han vil ikke optaget en ikke-EU-plads i truppen, som Martínez vil gøre det. Spørgsmålet er, om nordmanden og hans tyske klub er interesseret i, at han allerede skal skifte klub igen.  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #2 af Bismo
Hvis jeg var Håland og co., ville jeg se på, hvordan det er gået Mariano, Brahim og Jovic og gå i en stor bue udenom Madrid. Hedder man ikke Mbappe, er der en forsvindende lille chance for, at man end får chancen til at slå Benzema af holdet. Desuden har vi med købet af især Jovic vist at vi famler i blinde.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Siempre fiel

2 år 8 måneder siden #3 af -#7-
Jeg tror man bliver nødt til at give Jovic 5-6 kampe i træk, bare for at se for alvor hvad man har i ham, og for at se om han ikke kan få opbygget noget selvtillid og ramme en stime.

Så må man ofre Bale på den højrekant, selvom Zidane nok ikke er meget for det......

Og forbedrer Jovic sig ikke overhovedet, jamen så må man efterhånden til at tænke på en anden løsning for ham og for klubben til sommer. Måske kunne man tilbyde Jovic til Dortmund i en byttehandel.

EH7

2 år 8 måneder siden #4 af Jona
for guds skyld køb halland!
Det råbte jeg forresten længe før Dortmund købte ham til discount pris.

Han er jo et fysisk pragteksemplar.
næsten 2 meter høj, vanvittigt hurtig, er f.eks målt til 38 km/t mod PSG
hvilket er det højeste jeg har set en spiller blive målt, før var det faktisk Bale med 37. Og så har han søreme også yderligere en nærmest uhørt adræthed og balance til trods for denne højde

Læg dertil en god Boldkontrol, og at han godt kan finde ud at drible taget i betragtning han stadig kun er 19 år, samt et fantastisk spark og god placering evne...

I kan godt høre jeg er solgt :D Men altså 10 mål i hans aller første 7 CL kampe... 39 mål de seneste 28 kampe.... Det er jo fuldstændigt absurde stats
Haaland og Mbappe!! ;D

2 år 8 måneder siden #5 af Steen
Haaland ville jo ellers bombe løs i denne klub, vi alle ved jo hvor mange chancer Zidane-bold skaber til klubbens 9'er ...

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 8 måneder siden #6 af 9eren
Jovic helt ude og Mariano med.

Det er jo absolut surt at man købe en angriber til 60 millioner euro for at sparke ham i hovedet

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Moukoko, Endrick, Bellingham, Reyna, Frimpong, Brahim, Arribas. A fichar

2 år 8 måneder siden #7 af Bismo

9eren skrev: Jovic helt ude og Mariano med.

Det er jo absolut surt at man købe en angriber til 60 millioner euro for at sparke ham i hovedet

Klubben overvejede angiveligt allerede kort efter købet af Jovic om han ikke skulle lejes ud til en anden klub. Man har aldrig haft fuld tiltro til ham. Totalt bizar situation.

Mariano var et desperat køb. På det tidspunkt var han det bedste, man kunne få. Man forsøgte at afhænde ham i sommers, men han nægtede tilsyneladende at blive solgt.

Brahim kan derimod selv klandres for ikke at have fået mere spilletid. Han har hele tiden fået at vide, at det ikke bliver til mange minutter og blevet tilbudt at blive lånt ud til en anden klub, hvilket han har nægtet. Han ville virkelig have haft godt af en sæson eller to hos en anden klub, der kan tilbyde regelmæssig spilletid.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Bismo.

2 år 8 måneder siden #8 af El Siete
Af disse muligheder er det helt klart Håland der ligner den spiller der har det største talent og x-faktor - en ung Lewandowski. Men, men, 19 år og så ved man jo godt hvordan presset er i Real Madrid.

Han skulle have en frikøbsklausul på €75M der træder i kraft i 2021 - han har jo trods alt Raiola som agent.

en.as.com/en/2020/01/29/football/1580308448_604818.html

Var det op til mig købte man en målfarlig kant i stedet, som andre herinde har været inde på, men jeg tror bare ikke Mbappe er en mulighed - overhovedet. Både fordi PSG ikke vil sælge, men også fordi han er alt for dyr pt.
Måske en upopulær mening, men der er jo en del skriverier om Salah og hans ønske om at komme til en stor klub og Madrid specielt. I stedet for at give 250-300M euro for Mbappe nu, køber man Salah til de rapporterede 150M og venter med Mbappe indtil hans kontrakt er ved at løbe ud. Det er dog store beløb der er tale om her, men noget skal der simpelthen ske til sommer og jeg tror ikke endnu et teenage-talent er løsningen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 8 måneder siden #9 af Ramos4

9eren skrev: Jovic helt ude og Mariano med.

Jovic banker en kasse ind mod Osasuna. Zidanes reaktion: Lad ham rådne op de næste par kampe. Og så evt. hive Mariano ind i stedet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

2 år 8 måneder siden #10 af Real HWL
Af det jeg har læst, er Jovic ikke med pga sygdom. Ved ikke om det er rigtigt.

2 år 8 måneder siden #11 af Ramos4

Real HWL skrev: Af det jeg har læst, er Jovic ikke med pga sygdom. Ved ikke om det er rigtigt.

Let's hope

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 8 måneder siden #12 af Daniel

Real HWL skrev: Af det jeg har læst, er Jovic ikke med pga sygdom. Ved ikke om det er rigtigt.

Den spanske presse beretter om, at Zizou har fravalgt ham af sportslige grunde, og her kan man så undre sig over, hvad Mariano kan bringe sportsligt, som Jovic ikke kan.

Det virker, mildt sagt, ret mystisk det, der foregår mellem Zizou og vores serbiske angriber.

Jeg håber imidlertid sygdom er forklaringen. Og den sande forklaring.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

Leveret af Kunena Forum
Annonce