Real Madrid på jagt efter ny angriber

3 år 6 måneder siden #25 af Dios
Steen skrev:

Jeg har ikke set en eneste træner håndtere sin trup på den måde, som Zidane har gang i. Man kan så diskutere om det er galt eller genialt, men jeg kan ikke nå andre konklusioner end at det er fuldstændigt galt. Du kommer med nogle fine pointer, men ville en anstændig metode ikke også kunne frembringe gode resultater, i stedet for altid at skulle tage de drastiske aktioner, som Zizou gør?
Du nævner Rodrygo, og korrekt, mange af os herinde kritiserede ham meget under den periode. Men alligevel tror jeg ikke at du kan finde en eneste som synes, at han bør fjernes helt væk fra truppen for at gøre plads til Bale ind. Og det er her problemet ligger. Sådan som Rodrygo spillede, så giver det god mening at han ikke skal starte inde. Men at smide ham væk som om han var skrald, det er lige lovligt voldsomt, når vi ikke har mange bedre spillere på den position.

Og ift. Jovic, så glemmer folk, at han er en angriber. Han skal have service, og det giver holdet ham bare ikke. Det samme kan man sige om Benzema, når han vælger ikke at flygte væk fra boksen. Der bliver bare ikke skabt chancer til vores 9'er. Hvis Lewandowski spillede under Zidane, så ville han ikke have scoret i nærheden af de 39 mål han har lavet i denne sæson, og så ville snakken også gå på, at han ikke bidrager med noget, og blot venter på at der bliver skabt chancer til ham. Det er fuldstændig forrykt, at denne trup kun kan skabe 1-2 velspillede chancer per kamp. Det er jo så unormalt, som noget kan blive - og det er Zidanes skyld.

Synes nu jeg kan huske Pep har gjort det en helt del gange, men han er også på grænsen. Jeg skal også gøre klart, at jeg overhovedet ikke er tilhænger af den måde. Jeg hader faktisk når der er store overraskelser i truppen, eller Zidane ikke stiller de samme 11 spillere 2-3-4 kampe i træk, og faktisk så jeg helst en stil á la Klopp, hvor der ingen diskussion er.

Jeg tror som sådan ikke det handler om, at Rodrygo er fjernet fra truppen. Det handler nok mere om, at han så ikke kommer ind og får 20 elendige minutter igen og igen. Han skal opbygges og få modet tilbage, for det var tydeligt og se specielt med Vinicius og Rodrygo, at det simpelthen manglede. De traf konsekvent de forkerte beslutninger.
Jeg vil seriøst hellere spille med 10 mand end, at have Bale med på holdet, så jeg tror 95% herinde er enige omkring Bale. Han skal bare ikke spille længere!

Helt enig. Noget jeg ellers selv tit skriver om. Vores angribere scorer kun mål, hvis chancerne bliver skabt. De bliver ikke skabt, og derfor scorer vi ingen mål. Havde debatten herinde forleden, hvor jeg hev en masse statistikker frem med de bedste angribere i verden, selvom Benzema jo rent faktisk ligger i top 3 i verden over de mest scorende angribere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 måneder siden #26 af Thomaskjensen
Benzema er ikke 24 år længere, og det er tydeligt at han ikke er farlig nok helt fremme, men han bidrager som mange skriver med meget andet end mål.
Jovic har ikke grebet chancen de gange han har fået den, og chancer har han fået masser af. Hans udstråling på banen er latterlig. Jeg bliver sur når en angriber går hjem når han ved at en del af taktikken for os er at vinde bolden tilbage hurtigt efter et boldtab og står man offside når vi vinder bilden bliver jeg stik hamrende tosset. Derfor alene mener jeg at Jovic ikke passer i klubben, vi elsker dem der altid arbejder.

At Mariano ikke får mere tid forstår jeg ikke, jeg tror han blev købt lidt i panik, og så fordi han var rigtig billig. Der var en tilbagekøgsklausul om jeg ikke husker forkert. Jeg elsker dog hans energi :)

Zidanne står i en skod situation, for skal han få igennem en fornyelse af truppen og der samtidig skal være penge til de spillere han vil have, Pogba og MBappé så kan vi ikke lade James, Bale, Isco, Modric osv. gå gratis. Derfor skal de have spilletid.

Med Rodrigo har vi et andet dilemma, og jeg mener det er helt fint at give ham en kamp fra tid til anden efter han har leveret på toppen i Casilla, han er en klassespiller og ville være fast mand i mange andre klubber. Han taber dom fordi Bale og Isco begge skal have spilletid for at forhåbentligt blive solgt... Får vi Mbappé skal han vel til at kæmpe med Vin og Hazard om spilletid, og så bliver det svært.

Vin håber jeg er OK med at ligge efter Hazard et par år og med alle de skader han render rundt med er det nok ikke et problem.

Min slutssats er desværre ret negativ, Mbappé kommer ikke til sommer, det samme med en ny angriber, Bale er for dyr i løn for nogen klub ..

Men sommeren 2021 bliver spændende, præsidentvalg plejer betyde store forandringer, selv om Perez bliver genvalgt skal der loves en masse, så i 2021 får vi 1-3 nye galaticos. (ud over Mbappé)

3 år 6 måneder siden #27 af Pichichi
Tror at så længe Zidane er vores træner, at det er et ret begrænset antal spillere der kan komme til Madrid. Jeg har den indtryk at han er meget kræsen og tror mest på veteranerne. En ung spiller har ikke mange muligheder med ham

3 år 6 måneder siden #28 af Thomaskjensen
@Pichichi, jeg er ikke 100% uenig, men så er Fede og Mendy måske undtagelsen der bekræfter reglen.

Leveret af Kunena Forum
Annonce