Real Madrid på jagt efter ny angriber

2 år 8 måneder siden #13 af Doc.juego

Benzeron skrev: Real Madrid...

Logo Realmadrid 010101

Real Madrid har for tiden problemer med at score mål, og det har egentlig kendetegnet holdet i flere perioder, siden Cristiano Ronaldo forlod klubben i 2018.

Dengang hentede klubben Mariano tilbage fra Lyon, og i sommers hentede man Luka Jovic i Frankfurt, men ingen af de to angribere har overbevist Zidane om deres værd. Mariano har scoret fire mål på 790 minutter over to sæsoner, mens Jovic har scoret to gange i løbet af 770 minutters spilletid.

MARCA skriver, at Real Madrid nu for tredje sæson i streg ønsker at hente en ny angriber, medmindre Jovic med sine sparsomme minutter på banen får overbevist Zidane om sine kvaliteter. Med Benzemas formdyk er målscoringen blevet et væsentligt problem, hvilket bliver tydeliggjort af, at Isco fører holdets interne topscorerliste for 2020.

Ifølge MARCA er der især tre navne, som bliver knyttet til Real Madrid: Lautaro Martínez fra Inter, Timo Werner fra RB Leipzig og blot 19-årige Erling Braut Håland fra Dortmund. Martínez bliver også regelmæssigt rygtet til Barcelona som afløser for Luis Suárez, mens Werner også kædes sammen med et skifte til Liverpool. Muligvis kan Real Madrid dog drage fordel af klubbens gode forhold til Dortmund, hvis man skulle vende blikket mod Håland. Den norske teenager har scoret tolv mål på blot otte kampe for Dortmund, som han skiftede til i januar.

Prisen på Håland skulle ligge på omkring 75 millioner euro, og han vil ikke optaget en ikke-EU-plads i truppen, som Martínez vil gøre det. Spørgsmålet er, om nordmanden og hans tyske klub er interesseret i, at han allerede skal skifte klub igen.  

Jeg må lige rette:
Jvf. Whoscored har Mariano scoret 4 mål på 514.

Derudover har Mariano scoret hvert fald 1 mål i preseason i år. Mod Fernabache.
Han fik kun 3 kampe fra start sidste sæson.

Igen må jeg bare slå et slag for Mariano, jeg ved ikke om han ville være en god angriber for real, men hans tak er meget bedre end Jovic's, og så kommer han endda fra vores eget akademi, men er blevet tiltalt røvrendt hos real, hvor han aldrig har fået en fair chance.

Jovic har på nuværende tidspunkt fået samme antal minutter (stort set) på en halv sæson, som Mariano fik hele sidste, trods Mariano scorede det dobbelte antal mål.

Mariano havde : 128.5 min/ mål (ganske habil)

Jovic har : 251.5 min / mål.

Benzema havde sidste sæson: 142,12 min/ mål (hans drømme sæson)
Denne sæson har benzema: 152,59 min/mål.

Kilde for ovenstående er whoscored. Hvor der IKKE er tal med fra preseason eller copa del rey.

Synes dette giver mega meget food for thought.
Dels om hvor sygeligt Real Madrids forhold er til backup angribere siden benzema. At du kan have en back jo angriber, fra eget akademi, som man i øvrigt selv vælger at head hunte tilbage fra en klub man har solgt ham til, hvor han har kæmpe succes. For at lade ham rådne på bænken, til trods for at han angiveligt viser meget ville til træning (har jeg kun fra udtalelser), på trods af at han har en signifikant bedre statistik end 1. Angriberen, og dette endda til trods for at de få chancer han fik var 5 min. Her og 10 min der. Kun 3 start pladser på en hel sæson.
Så man henter ham selv til klubben, giver ham nr. 7, og udsætter ham for ovenstående.

Så køber man en ny back up året efter, som man giver meget længere snor, mange flere chancer, til trods for at hans statistik er stort set dobbelt så dårlig som Mariano's. Og man tager ham ikke engang med på bænken.

Det er sku råddent i min optik.
Ikke at jeg siger at Mariano bare er en bedre angriber end benzema, men han har nogle kvaliteter som vi mangler, deriblandt en fantastisk målnæse, fysik, styrke, aggressivitet og mentalitet.
Han er dog dårligere i opspillet end benzema.

Dels undres man over at man ikke bruger de ressourcer vi har.

Dog har han også været en del skadet, men han blev jo heller ikke rigtigbrugt når han var fit.

Så bliver jeg altid lidt harm når folk bliver behandlet sådan.
En ting er hvis man falder igennem og kommer ud ad truppen eller bliver solgt, fx som illaramendi.
Men det andet er lidt mærkeligt.

Jeg ved ikke hbad i tænker om det ? Men hvorfor skulle man overhovedet have en back up? Benzema spiller jo nærmest samtlige minutter, uanset hvordan det går. Han bliver næsten heller aldrig hvilet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #14 af DeLaRed
Helt enig i at Mariano ikke har faaet en reel chance i Real Madrid, hertil skal dog siges at det var utrolig svaert at saette Benz paa baenken sidste season, da han i store dele af seasonen var brand varm og hnas maal kunne vi ikke klarer os uden, naar resten af foldet spillede saa langt under niveau. Naar det saa er sagt, saa har Zidane (ifoelge pressen) vaeret meget klar omkring hvilken rolle Mariano skulle spille, saa man maa ogsaa stille spoergsmaalstegn ved Mariano's valg om at blive hos Real I denne season.

Det er ellers synd, fordi jeg tror vi kunne have faaet meget mere ud af ham, han er af statur meget mere lig Benzema, saa derfor skal vi ikke taktisk anedre meget ved at saette Marianno paa banen frem for Benz, hvorimod Jovic er en helt anden type spiller, som kraever en anden spillestil, jeg haaber stadig Jovic viser sig at have maal i stoevlerne, men jeg er i tvivl om han passer ind til et hold med boldbesiddelse, jeg ville mene han ville goere sig bedre paa et Kontra-hold.

Donde está la biblioteca?

2 år 8 måneder siden #15 af Cristiano7
Så længe Zidane er træner, har ingen andre en chance for at slå Benzema ud ligemeget hvad. Benzema er i gang med 13 kampe i træk med kun 2 mål og 1 eller nul assists.

Der sker kun noget nyt i fronten når der kommer en ny træner der har en anden spilkoncept og har brug for en killer ind i feltet og ikke en sød dreng der løber rundt og hjælper holdet.

Jeg tror simpelthen ikke på at Zidane vil have en ny 9’er.

2 år 8 måneder siden #16 af Steen

Daniel skrev:

Real HWL skrev: Af det jeg har læst, er Jovic ikke med pga sygdom. Ved ikke om det er rigtigt.

Den spanske presse beretter om, at Zizou har fravalgt ham af sportslige grunde, og her kan man så undre sig over, hvad Mariano kan bringe sportsligt, som Jovic ikke kan.

Det virker, mildt sagt, ret mystisk det, der foregår mellem Zizou og vores serbiske angriber.

Jeg håber imidlertid sygdom er forklaringen. Og den sande forklaring.

Det er vel ikke meget anderledes end det der foregår mellem Zizou og Rodrygo. Eller Bale. Eller Mariano.

Zidane skal ud og det kan kun gå for langsomt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

2 år 8 måneder siden #17 af Real HWL

Steen skrev:

Daniel skrev:

Real HWL skrev: Af det jeg har læst, er Jovic ikke med pga sygdom. Ved ikke om det er rigtigt.

Den spanske presse beretter om, at Zizou har fravalgt ham af sportslige grunde, og her kan man så undre sig over, hvad Mariano kan bringe sportsligt, som Jovic ikke kan.

Det virker, mildt sagt, ret mystisk det, der foregår mellem Zizou og vores serbiske angriber.

Det er vel ikke meget anderledes end det der foregår mellem Zizou og Rodrygo. Eller Bale. Eller Mariano.

Zidane skal ud hvis han ikke vinder noget. Han skal ikke ud fordi han vælger nogen spillere over andre. Hvem siger at en ny træner vil bruge Jovic, eller Rodrygo?
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Bismo

2 år 8 måneder siden #18 af Steen

Real HWL skrev:

Steen skrev:

Daniel skrev:

Zidane skal ud hvis han ikke vinder noget. Han skal ikke ud fordi han vælger nogen spillere over andre. Hvem siger at en ny træner vil bruge Jovic, eller Rodrygo?

Det hander ikke om at en træner vil bruge spiller x eller y eller ej. Det handler om at have en træner, som ikke er så dum, at han fryser spillere ud uden grund, for så pludseligt at smide dem i start 11'eren mod de bedste hold i verden. Det handler om at have en træner med vision, og ikke en, der skifter holdning som vinden blæser. Zidane har siden dag ét behandlet Jovic som om han var en virus. Om det er fortjent eller ej skal jeg ikke kunne sige, men når vi i forvejen har problemer med mål, så er det ikke alt for smart. Zidane er til gengæld så heldig, at hvis han ikke er fan af Jovic, så kunne han bruge Mariano som back-up. Men hvad gør Zidane? Han fryser ham ude hele sæsonen. Så scorer Jovic lige et fantastisk mål, og har muligvis tanket selvtillid op, men hvad gør Zidane nu? Han smider ham helt ude af truppen mod Barcelona (ifølge spanske medier er han ikke syg eller skadet), og hiver nu Mariano ind. Hvad fanden?! Man bliver træt.

Og selvfølgelig vinder vi ikke trofæer i år. Man blev ydmyget af Sociedad på hjemmebane i CdR, derefter sejrede City sikkert på udebane. Kun ligaen tilbage, og den fører Barcelona på trods af at de har gang i deres værste sæson i mange år.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, JesperThomsen

2 år 8 måneder siden #19 af madrid2000

Steen skrev:

Real HWL skrev:

Steen skrev:

Daniel skrev:

Det hander ikke om at en træner vil bruge spiller x eller y eller ej. Det handler om at have en træner, som ikke er så dum, at han fryser spillere ud uden grund, for så pludseligt at smide dem i start 11'eren mod de bedste hold i verden. Det handler om at have en træner med vision, og ikke en, der skifter holdning som vinden blæser. Zidane har siden dag ét behandlet Jovic som om han var en virus. Om det er fortjent eller ej skal jeg ikke kunne sige, men når vi i forvejen har problemer med mål, så er det ikke alt for smart. Zidane er til gengæld så heldig, at hvis han ikke er fan af Jovic, så kunne han bruge Mariano som back-up. Men hvad gør Zidane? Han fryser ham ude hele sæsonen. Så scorer Jovic lige et fantastisk mål, og har muligvis tanket selvtillid op, men hvad gør Zidane nu? Han smider ham helt ude af truppen mod Barcelona (ifølge spanske medier er han ikke syg eller skadet), og hiver nu Mariano ind. Hvad fanden?! Man bliver træt.

Og selvfølgelig vinder vi ikke trofæer i år. Man blev ydmyget af Sociedad på hjemmebane i CdR, derefter sejrede City sikkert på udebane. Kun ligaen tilbage, og den fører Barcelona på trods af at de har gang i deres værste sæson i mange år.

Jovic har jo fået fine chancer uden, at han har gjort væsen af sig. Blandt andet i Saudi Arabien, hvor han ligner et fremmedlegeme på holdet.
Bedre end Benzema er han jo på ingen måder, så at Zidane ikke har ham som 1. valg burde være tydeligt for enhver.

2 år 8 måneder siden #20 af Ramos4
At Zidane bliver ved med at give Bale spilletid, selvom han selv tydeligt ønsker Bale hen hvor peberet gror, er bare et mærkeligt signal at sende, når man så samtidig ikke giver Jovic nogen som helst chancer efter han ellers endelig fik scoret mod Osasuna.

Rodrygo lavede altså hattrick mod Galatasaray, men siden har han været forvist fra holdet for some reason.

Kroos har været længder over Modric denne sæson, men alligevel startede kroaten mod City, mens Kroos var helt ude af betragtning åbenbart.

Hele vores stime blev brudt mod Sociedad, hvor Zidane skiftede halvedelen af holdet i en kamp mod et hold i form, der har præsteret rigtigt flot i denne sæson. 1-4 hjemme stod den på et tidspunkt. Havde vi startet med et ordentlig hold, kunne vi have stået i semi'en i Copa'en - en pokal Zizou aldrig har vundet. Barca var ude og kun to kampe manglede fra at vinde trofæet. Det var så billigt til salg OG vi kunne have kørt videre på den gode stime.

Vi har ikke vundet en kamp siden dét nederlag. Zidane har skyld i mange ting. Jeg er til dels imponeret over hvordan han har genrejst holdet denne sæson, men nu ser vi også begrænsningerne. Det var vildt flot med de 3 CL trofæer, hvor han tog et hold på toppen af deres fodboldalder og forfinede det arbejde Ancelotti og Mourinho havde lavet.

Men jeg stoler ikke rigtigt på Zidane til at varetage det her generationsskifte. Hans mandskabsbehandling, når det kommer til andet end at varetage stjernernes ego - er nærmest ikke eksisterende. Spillerne ser op til ham - ja. Men nogen defineret spillestil har vi aldrig set, udover "intensitet" som Zidane gentager hele tiden som en gammel pladespiller. Han fik en verdensklasse trup til at toppe i 3 CL sæsoner og cadeau for det.

Men man gad godt have en træner med en klar stil og retning ala Pep, Klopp eller Poch.

Taber vi i dag er det selvfølgelig farvel til Zidane, det må stå klart. Og helst også selvom vi vinder mesterskabet. De seneste sæsoner har vi tabt 1-3 til Juve, 1-2 til City, 0-3 til Barca, 3-4 til Sociedad (efter 1-4 stilling) alt sammen under Zidane på hjemmebane. Enough is enough.

Sorry for rambling.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, JesperThomsen

2 år 8 måneder siden #21 af Dios
@Steen.

Jeg er selvfølgelig enig langt hen ad vejen, fordi det også frustrere mig ikke at udnytte momentum hos spillerne, som jeg skrev om for noget tid siden.

Dog, så tror jeg du undervurdere presset i Real Madrid når man ikke præstere. Vi kan se herinde på forum hvordan folks holdninger skifter efter hver kamp. Det er trods alt et fuldstændig ligegyldigt dansk forum ingen udover os har interesse i. Presset i de spanske medier er millioner gange værre, og det er lidt det jeg tror/håber Zidane er godt klar over. Vinicius gik fra at være den største spiller på ingen tid til, at være den værste signing overhovedet. Fair, at du havde set ham i Brasilien, og havde en anden holdning, men forstå pointen.
Rodrygo fik samme komet karriere, hvor han efter 3-4 middelmådige kampe blev stemplet til at være elendig, hvor han intet tilbyder holdet. Jovic fik hul på bylden imod Osasuna, men det gjorde han altså også tilbage i Oktober, hvor det viste sig stadig ikke at have den helt store indvirkning. Hvad ville der ske, hvis Jovic fik 4 kampe i streg uden mål? Der ville ske det, at en stakkels 21 årig vil blive fuldstændig jordet i alverdens medier. Lige nu bliver han trods alt "beskyttet" af Zidane, da man mener Zidane ikke har givet ham chancen - så derfor får Zidane måske taget noget af presset fra ham. Aner ikke om det er korrekt, men det er trods alt logisk.

Vinicius har sine mangler, men hans spil er tilbage, fordi Zidane måske/måske ikke holdt ham ude og arbejde med ham. Det samme så man med Isco. Om man kan lide ham eller ej, så præstere han trods alt langt bedre efter Zidane holdt ham ude. Hvem siger ikke Rodrygo kommer tilbage og finder sit tidligere niveau frem?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

2 år 8 måneder siden #22 af Ramos4

Ramos4 skrev: At Zidane bliver ved med at give Bale spilletid, selvom han selv tydeligt ønsker Bale hen hvor peberet gror, er bare et mærkeligt signal at sende, når man så samtidig ikke giver Jovic nogen som helst chancer efter han ellers endelig fik scoret mod Osasuna.

Rodrygo lavede altså hattrick mod Galatasaray, men siden har han været forvist fra holdet for some reason.

Kroos har været længder over Modric denne sæson, men alligevel startede kroaten mod City, mens Kroos var helt ude af betragtning åbenbart.

Hele vores stime blev brudt mod Sociedad, hvor Zidane skiftede halvedelen af holdet i en kamp mod et hold i form, der har præsteret rigtigt flot i denne sæson. 1-4 hjemme stod den på et tidspunkt. Havde vi startet med et ordentlig hold, kunne vi have stået i semi'en i Copa'en - en pokal Zizou aldrig har vundet. Barca var ude og kun to kampe manglede fra at vinde trofæet. Det var så billigt til salg OG vi kunne have kørt videre på den gode stime.

Vi har ikke vundet en kamp siden dét nederlag. Zidane har skyld i mange ting. Jeg er til dels imponeret over hvordan han har genrejst holdet denne sæson, men nu ser vi også begrænsningerne. Det var vildt flot med de 3 CL trofæer, hvor han tog et hold på toppen af deres fodboldalder og forfinede det arbejde Ancelotti og Mourinho havde lavet.

Men jeg stoler ikke rigtigt på Zidane til at varetage det her generationsskifte. Hans mandskabsbehandling, når det kommer til andet end at varetage stjernernes ego - er nærmest ikke eksisterende. Spillerne ser op til ham - ja. Men nogen defineret spillestil har vi aldrig set, udover "intensitet" som Zidane gentager hele tiden som en gammel pladespiller. Han fik en verdensklasse trup til at toppe i 3 CL sæsoner og cadeau for det.

Men man gad godt have en træner med en klar stil og retning ala Pep, Klopp eller Poch.

Taber vi i dag er det selvfølgelig farvel til Zidane, det må stå klart. Og helst også selvom vi vinder mesterskabet. De seneste sæsoner har vi tabt 1-3 til Juve, 1-2 til City, 0-3 til Barca, 3-4 til Sociedad (efter 1-4 stilling) alt sammen under Zidane på hjemmebane. Enough is enough.

Sorry for rambling.

Det kan også godt være at vilkårene er så svære, at alle trænere ville få det svært. Zidane synes jo heller ikke det er fedt når Carvajal, Ramos og Marcelo på skift dummer sig. Zidane ved jo godt at Ramos spiller indtil han ikke selv gider mere. Man smider ikke bare den spanske landsholdsanfører ud af klubben, selvom spillet måske ellers er til det. Så jeg ved godt det ikke er verdens nemmeste job.

Men jeg synes bare Zidane har mistet meget af sin "magi" og status. Alt det han udtalte i sommers med at NU var det nu, nu skulle der skiftes ud - evolution ikke revolution og alt det bavl. Intet er sket. Han smider stadig Copa del Reys ud med badevandet. Bernabéu er intet fort - ingen frygter det. Vi kan stadig ikke bryde defensive hold op. Vi har ikke tilnærmelsesvis erstattet Ronaldos mål. Han satser stadig på den gamle garde.

Intet ondt mod Zizou, han blev smidt ind direkte fra Castilla og managede så et hold til CL succes - men jeg synes det er tydeligt at dér slutter evnerne så også.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 8 måneder siden #23 af Steen

Dios skrev: @Steen.

Jeg er selvfølgelig enig langt hen ad vejen, fordi det også frustrere mig ikke at udnytte momentum hos spillerne, som jeg skrev om for noget tid siden.

Dog, så tror jeg du undervurdere presset i Real Madrid når man ikke præstere. Vi kan se herinde på forum hvordan folks holdninger skifter efter hver kamp. Det er trods alt et fuldstændig ligegyldigt dansk forum ingen udover os har interesse i. Presset i de spanske medier er millioner gange værre, og det er lidt det jeg tror/håber Zidane er godt klar over. Vinicius gik fra at være den største spiller på ingen tid til, at være den værste signing overhovedet. Fair, at du havde set ham i Brasilien, og havde en anden holdning, men forstå pointen.
Rodrygo fik samme komet karriere, hvor han efter 3-4 middelmådige kampe blev stemplet til at være elendig, hvor han intet tilbyder holdet. Jovic fik hul på bylden imod Osasuna, men det gjorde han altså også tilbage i Oktober, hvor det viste sig stadig ikke at have den helt store indvirkning. Hvad ville der ske, hvis Jovic fik 4 kampe i streg uden mål? Der ville ske det, at en stakkels 21 årig vil blive fuldstændig jordet i alverdens medier. Lige nu bliver han trods alt "beskyttet" af Zidane, da man mener Zidane ikke har givet ham chancen - så derfor får Zidane måske taget noget af presset fra ham. Aner ikke om det er korrekt, men det er trods alt logisk.

Vinicius har sine mangler, men hans spil er tilbage, fordi Zidane måske/måske ikke holdt ham ude og arbejde med ham. Det samme så man med Isco. Om man kan lide ham eller ej, så præstere han trods alt langt bedre efter Zidane holdt ham ude. Hvem siger ikke Rodrygo kommer tilbage og finder sit tidligere niveau frem?

Jeg har ikke set en eneste træner håndtere sin trup på den måde, som Zidane har gang i. Man kan så diskutere om det er galt eller genialt, men jeg kan ikke nå andre konklusioner end at det er fuldstændigt galt. Du kommer med nogle fine pointer, men ville en anstændig metode ikke også kunne frembringe gode resultater, i stedet for altid at skulle tage de drastiske aktioner, som Zizou gør?
Du nævner Rodrygo, og korrekt, mange af os herinde kritiserede ham meget under den periode. Men alligevel tror jeg ikke at du kan finde en eneste som synes, at han bør fjernes helt væk fra truppen for at gøre plads til Bale ind. Og det er her problemet ligger. Sådan som Rodrygo spillede, så giver det god mening at han ikke skal starte inde. Men at smide ham væk som om han var skrald, det er lige lovligt voldsomt, når vi ikke har mange bedre spillere på den position.

Og ift. Jovic, så glemmer folk, at han er en angriber. Han skal have service, og det giver holdet ham bare ikke. Det samme kan man sige om Benzema, når han vælger ikke at flygte væk fra boksen. Der bliver bare ikke skabt chancer til vores 9'er. Hvis Lewandowski spillede under Zidane, så ville han ikke have scoret i nærheden af de 39 mål han har lavet i denne sæson, og så ville snakken også gå på, at han ikke bidrager med noget, og blot venter på at der bliver skabt chancer til ham. Det er fuldstændig forrykt, at denne trup kun kan skabe 1-2 velspillede chancer per kamp. Det er jo så unormalt, som noget kan blive - og det er Zidanes skyld.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Steen.

2 år 8 måneder siden #24 af Lars1991
Vi kan altid være uenige om små beslutninger, og hvorfor er denne spiller på bænken og denne spiller ude af truppen osv osv. Men alt i alt, har Zidane da gjort det helt fint med den her trup og han skal selvfølgelig også blive. Vi ved alle at transfervinduet ikke gik helt som planlagt og som Zidane gerne ville have haft det, og derfor står vi stadig tilbage med en forholdsvis svag trup og en række spillere Zidane egentlig ikke vil have.

Folk siger at han ikke udnytter spillers momentum - og det er der sikkert også eksempler på han ikke har gjort, men der er da også eksempler på det modsatte. Rodrygo fik en masse spilletid efter sin fantom start(og røg ikke ud af holdet efter sit hattrick btw, han spillede mange kampe efter), men det døde langsomt ud og han røg langsomt ud af holdet (som han da også skulle). Vini startede sæsonen skidt, efter en ellers flot begyndelse i sidste sæson, men er nu langsomt kommet ind på holdet igen efter nogle flotte præstationerne. Rodrygo viser at han ikke er helt klar til at komme tilbage på førsteholdet efter sit tåbelige rødekort på Castilla og bliver forsat holdt ude. Det da helt logisk, han har masseeer af tid.

Så snakker folk om den gamle garde bliver holdt hellig, men hvad filan skal han ellers gøre? Sætte Ramos af i stedet for Millitao? Nacho? Hentyder folk ikke bare til Benzema egentlig? Som ja, er inden i en dårlige stime, som jeg også skrev i en anden tråd, men i nærmest over et år i træk ellers har banket kasser ind. Jo jeg vil da også gerne have Jovic fik en større rolle, men Benzema skal da stadig være klart førstevalg, håber jeg da ikke der er nogen der er uenige i.

Zidane har da netop vist at han ikke holder nogen hellig. James og Bale har fået minimalt med spilletid, ja så er der nogen der vil have de skal have endnu mindre, og det kan jeg også være enig i, men jeg tror ikke der er en eneste toptræner der vil have frosset Bale helt ude hele sæsonen, lad os være realistiske. Valverde har taget en plads på den "hellige" midt med Kroos, Modric og Casemiro, Mendy har slået legendariske Marcelo af.

Så er der hans rotationsprincip, og ja det kan man så kritisere. Det kan være mega frustrerende at se på, men når det lykkedes for Zidane jo stående ovationer, når det ikke gør, så er helvedet løs. Sådan er det nok bare at være træner i Real Madrid.

I City kampen stiller Zidane jo helt fint op, mange er tilfredse. Kroos overraskende ud på bekostning af Modric (som vel igen viser at ingen er hellige), men det vil ingenlunde derfor vi taber kampen. Zidane kan hverken gør fra eller til for de mange personlige fejl der bliver begået i den kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, doven

Leveret af Kunena Forum
Annonce