- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Nedtakts-podcast: Real Madrids overraskende målscorere pillede pynten af Messi og co.
Nedtakts-podcast: Real Madrids overraskende målscorere pillede pynten af Messi og co.
Jeg er ikke super aktiv i forummet, men der er sgu til tider også en lidt ærgerlig tone i den måde der bliver skrevet til hinanden på, denne tråd er faktisk en af de mildere hvad det angår.
Der er masser af plads til mudderkast på bold.dk, hvis man gerne vil ud med den slags ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg nød i hvert fald at lytte med efter jeg lige havde tunet ind på at forstå accenterne helt :)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Donmanuello skrev: Jeg påpegede blot noget, som jeg synes var upassende, men det skal jeg nok holde mig fra igen, kan jeg forstå.
Selvfølgelig skal du ikke det! :) forhåbentlig trækkes ‘metoo’-halløjet ikke ned over simple debatter igen.
Generelt skide godt arbejde med podcastene! Når nu der er så meget ringe debat på danske fodboldforums, så er det nice med lidt kvali og tilgængeligt arbejde fra hjemmesiden her af! :)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg skal ikke kloge mig på hvor meget af dette du er opmærksom på, men fra mit ståsted opfatter jeg at du i din kommentar sætter "krænkelseskulturen" i et positivt lys og derfor vil jeg tillade mig at uddybe hvorfor nogle kan være uenige med dig.
Jeg ved godt, at den ikke var henvendt til mig, men hvis du arbejder som forsker på et dansk universitet, så ved du - afhængigt af hvad du forsker i - at det er vigtigt med forbilleder, som du kan spejle dig i.
BBB skrev: @Jonas
Jeg ved godt, at den ikke var henvendt til mig, men hvis du arbejder som forsker på et dansk universitet, så ved du - afhængigt af hvad du forsker i - at det er vigtigt med forbilleder, som du kan spejle dig i.
Jeg mener ikke der findes en undskyldning for systematisk diskrimination og forskelsbehandling. Når det er sagt så er jeg heller ikke enig. Når du har et arbejde hvor du skal investere 70+ timer så er den eneste effektive drivkraft passion. Jeg bliver ikke motiveret af at se andre med brunt hår på mit arbejde, og ej heller andre med samme køn eller race. Det forekommer mig absurd at tale om.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Lad os komme videre, ligesom vi på søndag nok skal holde os til vores traditionelle Hala Madrid y nada mas.
Er der andre kommentarer som vedrører vores podcast, så kunne det som altid være interessant for os at høre dem.
edit: så første kommentaren over mig efter, så jeg stopper her selvfølgelig :)