Zidane: Jeg er den ansvarlige, men jeg har ikke nogen forklaring
Hahaha okay :D Der må jeg erklære mig uenig, men hvis man kun er til talenter som er lige ved og næsten. Hvorfor så ikke bare følge Castilla holdet?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Dios skrev: @9eren.
Hahaha okay :D Der må jeg erklære mig uenig, men hvis man kun er til talenter som er lige ved og næsten. Hvorfor så ikke bare følge Castilla holdet?
Tror du har misforstået min pointe med det spørgsmål. Kig på de spillere der får en gigantisk hyre i truppen og spørg dig selv om hvorfor de gør det, inden en spiller der faktisk viser niveau og vilje og holder sig væk fra golf skal slagtes.
Jeg er så vidt enig i at der skal kigges mod den gamle garde (Ramos, Marcelo, Benzema, Kroos, Modrić mfl.) og det er dem der skal bære ansvaret, men ovenstående er da komisk læsning. Hvis Vinicius har vist niveau, så vil jeg nødig se ham i aktion når det omvendte scenarie gør sig gældende.9'eren skrev: Kig på de spillere der får en gigantisk hyre i truppen og spørg dig selv om hvorfor de gør det, inden en spiller der faktisk viser niveau
Du skal nok heller ikke forvente, at der er nogen i Real Madrid der vil stille noget så ligegyldigt som Vinicius til ansvar for hvorfor det går dårligt, så lille en klub er vi trods alt ikke gået hen og blevet.
Florentino Pérez
9eren skrev:
Tror du har misforstået min pointe med det spørgsmål. Kig på de spillere der får en gigantisk hyre i truppen og spørg dig selv om hvorfor de gør det, inden en spiller der faktisk viser niveau og vilje og holder sig væk fra golf skal slagtes.
Den eneste jeg decideret slagter er Bale, men det gjorde jeg allerede 1 måned før han blev købt. Jeg forudsagde det dengang, at han ville blive et gigantisk flop på banen. Hvis du hentyder til, at jeg slagter Vinicius, så er det nok nærmere dig der nok har misforstået min pointe. Jeg kom med mit indlæg omkring Vinicius, fordi folk elsker at snakke uden at have sat sig ind i tingene, og tager deres fantasi som den virkelige verden. Derfor er det relativt simpelt at pille det fuldstændig fra hinanden, som jeg gjorde med det indlæg.
Dem der får en gigantisk hyre i Real Madrid er Bale, James og Hazard. Du har helt ret i, at du 2 førstnævnte i den grad burde have været færdige i Real Madrid for mange år siden, men jeg ved ikke om jeg misforstår når du siger angribere? For det er de jo ikke. Nu har jeg ikke sat mig ind i Benzema's nye kontrakt, men jeg mener jeg kan huske, at Jovic rent faktisk får mere end Benzema, så det er vel heller ikke ham du hentyder til med den gigantiske hyre?
Folk har det med at miste hukommelsen i modgang. Benzema er den eneste grund til, at Real Madrid på dette tidspunkt stadig kæmper med om titlen.Det er trods alt det hele min pointe går på. Nr. 2 på topscorer listen kun 5 mål efter verdens bedste spiller er jo så forfærdeligt. Spilleren lige efter Messi med mest impact i hele Europa, hvis vi ser på hvem der har sikret flest point til ens hold, men West Ham er han ihvertfald ikke god nok til.
Vinicius er heldigvis i en opadgående kurve, men hvor var det niveau du talte om i efterårssæsonen? Jeg er kæmpe fan af Vinicius, og det har jeg også sagt masser af gange. Han er bare slet ikke god nok til Real Madrid endnu. Han minder på mange måder om en ung Cristiano Ronaldo. Ikke nær så dominerende, men det må og skal heller aldrig nogensinde være kriteriet.
Dog går han en kæmpe fremtid i møde, men Real Madrid's problem er ligeså meget, at der mangler mål og assist fra venstrekanten, som højrekanten. Benzema fortsætter med at være den eneste målscorer på holdet, og det er mig en gåde, at man vil negligere det. Det er vores absolut største problem, at alt skal komme fra ham! Fra mål til assist, hvor han topper begge lister.
Vi skal faktisk helt ned på en delt 39. plads på topscorerlisten for at finde en Real Madrid spiller, som er vores fucking straffesparksskytte. Og så mener folk i ramme alvor, at Benzema er vores største problem? Hahaha :D
- 9eren
- Gæst
-
Dios skrev:
9eren skrev:
Den eneste jeg decideret slagter er Bale, men det gjorde jeg allerede 1 måned før han blev købt. Jeg forudsagde det dengang, at han ville blive et gigantisk flop på banen. Hvis du hentyder til, at jeg slagter Vinicius, så er det nok nærmere dig der nok har misforstået min pointe. Jeg kom med mit indlæg omkring Vinicius, fordi folk elsker at snakke uden at have sat sig ind i tingene, og tager deres fantasi som den virkelige verden. Derfor er det relativt simpelt at pille det fuldstændig fra hinanden, som jeg gjorde med det indlæg.
Dem der får en gigantisk hyre i Real Madrid er Bale, James og Hazard. Du har helt ret i, at du 2 førstnævnte i den grad burde have været færdige i Real Madrid for mange år siden, men jeg ved ikke om jeg misforstår når du siger angribere? For det er de jo ikke. Nu har jeg ikke sat mig ind i Benzema's nye kontrakt, men jeg mener jeg kan huske, at Jovic rent faktisk får mere end Benzema, så det er vel heller ikke ham du hentyder til med den gigantiske hyre?
Folk har det med at miste hukommelsen i modgang. Benzema er den eneste grund til, at Real Madrid på dette tidspunkt stadig kæmper med om titlen.Det er trods alt det hele min pointe går på. Nr. 2 på topscorer listen kun 5 mål efter verdens bedste spiller er jo så forfærdeligt. Spilleren lige efter Messi med mest impact i hele Europa, hvis vi ser på hvem der har sikret flest point til ens hold, men West Ham er han ihvertfald ikke god nok til.
Vinicius er heldigvis i en opadgående kurve, men hvor var det niveau du talte om i efterårssæsonen? Jeg er kæmpe fan af Vinicius, og det har jeg også sagt masser af gange. Han er bare slet ikke god nok til Real Madrid endnu. Han minder på mange måder om en ung Cristiano Ronaldo. Ikke nær så dominerende, men det må og skal heller aldrig nogensinde være kriteriet.
Dog går han en kæmpe fremtid i møde, men Real Madrid's problem er ligeså meget, at der mangler mål og assist fra venstrekanten, som højrekanten. Benzema fortsætter med at være den eneste målscorer på holdet, og det er mig en gåde, at man vil negligere det. Det er vores absolut største problem, at alt skal komme fra ham! Fra mål til assist, hvor han topper begge lister.
Vi skal faktisk helt ned på en delt 39. plads på topscorerlisten for at finde en Real Madrid spiller, som er vores fucking straffesparksskytte. Og så mener folk i ramme alvor, at Benzema er vores største problem? Hahaha :D
Jeg synes ikke Bale har været et flop, men efter CL finalen skulle han ha været solgt. Klubben er bare ikke i stand til at skille sig af med spillere på de rigtige tidspunkter, så er meget uenig med dig i at han er et flop.
Benzema har ikke været den eneste grund til at vi stadig kan kæmpe med om mesterskabet, men det har vores forsvar og midtbane trods alt mere. Benzema har scoret 2 mål i hele 2020 og har været en omvandrende katastrofe. Men hvad mon det ikke var blevet til med en klart bedre angriber end Benzema. Benzema trækker sine medspillere ned, både Hazard og Vinicius. Der er ikke så meget at diskutere i det!
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Lars1991 skrev: Det desværre forkert. I det sidste år, det første halve af den her sæson altså inkluderet, scorede Benzema mange vigtige og afgørende mål. Det bare facts. Vi var stadig dårlige.
I sidste sæson scorede han 4 mål i ligaen i 2 kampe i starten af sæsonen og havde derefter måltørke i 8 kampe.
Derefter var det sådan hips om haps med målene og på det tidspunkt var vi sat af i ligaen. Så nej det var ikke forkert. Han falder bare ud alt for tit med mål og i denne sæson er det så 2020 han overhovedet ikke rammer kassen. Pls check facts først inden man taler om at facts er rigtige.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg forstår dog godt at han gerne vil se bolden iblandt for det er ikke meget der er at arbejde med om han bliver fremme.
Er det Vin der er dårlig, eller hvad forventer i jer at de to? Skal de helt alene rive et 11 mands forsvar op med rødderne og bare spille sig igennem. Nej vel.
Når vi stiller med de gamle og sikre som Modric, Kroos og Cassimiro ser jeg det samme mønster. At det går så sindsygt langsomt, om specielt Kroos har bolden spiller han sidelæns eller baglæns i banen 99 af 12 gange, når han iblandt spiller frem til Marcelo eller Vin så løber han et par skridt tilbage i banen for at være spilbar. Vin og Marcelo er derefter overladt til dem selv for at skabe mirakler med Benzema.
Jeg ser ikke Kroos løbe frem i banen for at blive spilbar, og overlade det defensive til Cassimiro, eller en Modric der agere offensivt og tager løb. (Det gør Fede, og så bliver det farligt).
Et bevis på dette er den gennemgang Dios kom med, ja der kom lorte indlæg fra Vin, men der var som max 2 RM spillere i feltet, hvor er Kroos?, hvor er Lucas? Isco?
Var der flere i feltet, flere alternativ, så får Vin, Benzema, Isco mere tid og plads, men om man ikke har en offensiv midtbane der løber med frem, tvinger Benzema at blive i boksen, så gør vi det svært for os selv og det bliver for let at dække.
Vi spiller jo oftest mod 4-5 forsvarsspillere, de skal bare fokusere på 2-3 spillere, for resten flytter bare bolt, de udfordre aldrig, med undtagelse af Ramos...
Jeg elsker du taler facts, og at folk skal tjekke op på det før de taler om det.
Prøv lige og læs dine seneste indlæg igennem. Der er absolut intet sandhed i det! Som i absolut intet! Benzema er den spiller i Europa lige efter Messi, som har sikret flest point til sit hold målt på hvornår spillernes scoringer er kommet. Dvs. at en scoring til 4-0 ikke tæller med. Så hvordan kan det nogensinde passe ind i dine facts om, at hans mål aldrig er vigtige? Det jo er fuldstændig håbløst hahaha :D
Alene i de første 5 kampe i denne sæson hvorefter vi sådan mere eller mindre får hul på bylden der stod Benzema for 50% af vores mål, som betød 8 point. Derefter er der kampe imod At. Madrid, Valencia og Psg, hvor han er alene målscorer som sikre os 5 point.
Lad os bare kalde det sjælden vigtige mål.
9eren skrev:
Lars1991 skrev: Det desværre forkert. I det sidste år, det første halve af den her sæson altså inkluderet, scorede Benzema mange vigtige og afgørende mål. Det bare facts. Vi var stadig dårlige.
I sidste sæson scorede han 4 mål i ligaen i 2 kampe i starten af sæsonen og havde derefter måltørke i 8 kampe.
Derefter var det sådan hips om haps med målene og på det tidspunkt var vi sat af i ligaen. Så nej det var ikke forkert. Han falder bare ud alt for tit med mål og i denne sæson er det så 2020 han overhovedet ikke rammer kassen. Pls check facts først inden man taler om at facts er rigtige.
Jeg forstår ikke hvor jeg siger noget forkert? Du retter mig jo ikke nogen steder. Jeg siger at når Benzema scorer en masse mål, så spiller vi stadig dårligt. Jeg tager 2019 som et eksempel hvor Benzema scorer mange(!) mål, også vigtige pointsikrende mål. Det ændrer ikke på hvordan vi ser ud på banen. Så måske er det ikke Benzema man skal give skylden, men kigge på spillerne rundt om ham. Sidste sæson havde vi Bale på 8 mål, Ramos på 6 mål, og så skal man helt ned på 3 mål for at finde de næste. I den her sæson er det præcist det samme. Ramos på 5 mål, og så skal vi ned på 3 mål igen.
Vi har to fuldstændig intetsigende kantpositioner hvor der intet kommer fra, hvis vi nu lagde nogle gode spillere ind der, mon ikke vi ville se et meget bedre hold? Vi fik en smag på det da Hazard ramte et fornuftigt niveau inden hans skade, og Isco tog pladsen som den anden "kant". Der spillede vi lige pludselig helt vildt god fodbold, især i PSG kampen. Det tror jeg vi alle var enige om herinde efter kampen, hvor det var rent uheld vi ikke vandt. Det var med Benzema, som scorede begge mål i den kamp forresten.