Zidane: Jeg er den ansvarlige, men jeg har ikke nogen forklaring
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Real Madrid har da netop været gode mod de store hold, undtagen PSG ude.
Men RM er altså ubesejret mod Barcelona, Atl. Madrid, Valencia, Sevilla osv.
Det halter frygteligt mod de små hold i ligaen som ydmyger RM hveranden runde efterhånden..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
9eren skrev: Tja, vi har så ikke formået at slå PSG eller Manchester City, og havde holdet haft en stærkere offensiv, så havde vi også haft flere points i hus.
Jeg retter lige dit indlæg, så der ikke står offensiv, men angriber. Husk nu på, at det alene er Benzema's skyld. Det har vi jo lige fået konstateret synes jeg?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- 9eren
- Gæst
-
Dios skrev:
9eren skrev: Tja, vi har så ikke formået at slå PSG eller Manchester City, og havde holdet haft en stærkere offensiv, så havde vi også haft flere points i hus.
Jeg retter lige dit indlæg, så der ikke står offensiv, men angriber. Husk nu på, at det alene er Benzema's skyld. Det har vi jo lige fået konstateret synes jeg?
Baggrunden for den holdning har jeg jo ligesom forklaret, men du må sa gerne sætte det i relief igen.
9eren skrev:
Dios skrev:
Baggrunden for den holdning har jeg jo ligesom forklaret, men du må sa gerne sætte det i relief igen.
En hurtigere og farligere angriber er det eneste vi mangler. Det er jo irrelevant hvor mange mål vores andre offensive spillere kommer med, så længe vores angriber bare scorer lidt flere mål, og helst de vigtige som ikke som sådan sikre point, men blot gør sejren større.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- 9eren
- Gæst
-
Så må vi se om turneringerne afsluttes uden vindere.
9eren skrev: Alt er suspenderet nu.
Hold kæft det kunne være poetisk hvis der ikke bliver spillet flere kampe denne sæson og Barca vinder pga vi ikke kunne tage os sammen imod Betis
9eren skrev: Alt er suspenderet nu.
Livestreamet coinflip mellem Papa Perez og Bartomåsen, det må være det eneste rigtige.
DC19
- 9eren
- Gæst
-