Zidane: Jeg er den ansvarlige, men jeg har ikke nogen forklaring

2 måneder 3 uger siden #49 af JesperThomsen
[/quote]Generelt er den gal med offensiven. 49 liga mål efter 27 kampe siger alt. Vi er ikke en trussel mod store hold fordi vi ikke har en 9er som har fart, mål i støvlerne, kan afgøre kampene ud af den blå luft, eller sætter sine medspillere op på niveau, hvor hele offensiven kan ligge et tryk på modstanderen.[/quote]

Real Madrid har da netop været gode mod de store hold, undtagen PSG ude.
Men RM er altså ubesejret mod Barcelona, Atl. Madrid, Valencia, Sevilla osv.
Det halter frygteligt mod de små hold i ligaen som ydmyger RM hveranden runde efterhånden..
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 3 uger siden #50 af 9eren
Tja, vi har så ikke formået at slå PSG eller Manchester City, og havde holdet haft en stærkere offensiv, så havde vi også haft flere points i hus.

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år)
Il mio nome é Guiseppe Meazza

2 måneder 3 uger siden #51 af Dios

9eren skrev: Tja, vi har så ikke formået at slå PSG eller Manchester City, og havde holdet haft en stærkere offensiv, så havde vi også haft flere points i hus.

Jeg retter lige dit indlæg, så der ikke står offensiv, men angriber. Husk nu på, at det alene er Benzema's skyld. Det har vi jo lige fået konstateret synes jeg?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 måneder 3 uger siden #52 af 9eren

Dios skrev:

9eren skrev: Tja, vi har så ikke formået at slå PSG eller Manchester City, og havde holdet haft en stærkere offensiv, så havde vi også haft flere points i hus.

Jeg retter lige dit indlæg, så der ikke står offensiv, men angriber. Husk nu på, at det alene er Benzema's skyld. Det har vi jo lige fået konstateret synes jeg?

Baggrunden for den holdning har jeg jo ligesom forklaret, men du må sa gerne sætte det i relief igen.

2 måneder 3 uger siden #53 af Dios

9eren skrev:

Dios skrev:

Baggrunden for den holdning har jeg jo ligesom forklaret, men du må sa gerne sætte det i relief igen.

En hurtigere og farligere angriber er det eneste vi mangler. Det er jo irrelevant hvor mange mål vores andre offensive spillere kommer med, så længe vores angriber bare scorer lidt flere mål, og helst de vigtige som ikke som sådan sikre point, men blot gør sejren større.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Dios.

2 måneder 2 uger siden #54 af 9eren
Alt er suspenderet nu.

Så må vi se om turneringerne afsluttes uden vindere.

Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved 9eren.

2 måneder 2 uger siden #55 af Jonas

9eren skrev: Alt er suspenderet nu.

Hold kæft det kunne være poetisk hvis der ikke bliver spillet flere kampe denne sæson og Barca vinder pga vi ikke kunne tage os sammen imod Betis

2 måneder 2 uger siden #56 af -#7-

9eren skrev: Alt er suspenderet nu.

Livestreamet coinflip mellem Papa Perez og Bartomåsen, det må være det eneste rigtige.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 2 uger siden #57 af 9eren
Altså det er ikke et urrealistisk scenarie at sæsonen aflyses helt. Det er taget i betragtning.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.