Hazard: Min første sæson i Real Madrid har været dårlig

4 år 2 dage siden #1 af Benzeron
Eden Hazard startede...

Eden Hazard startede i optakten til denne sæson med at få en masse kritik for ikke at være i ordentlig fysisk forfatning, og siden har belgieren været aldeles uheldig med skader.

Hazard indrømmer da også selv, at han ikke har været tilfreds med sin første sæson i det spanske. Til den belgiske radio- og tv-station, RTBF, siger han:
- Min første sæson i Madrid har været dårlig, men ikke det hele af den. Det har været en tilpasningssæson. Jeg vil blive bedømt på min anden sæson, det er op til mig at være i god form til næste år. Jeg har fire år tilbage af min kontrakt.

- Truppen er god, det har været en stor oplevelse for mig.

Ligesom resten af spillerne i Real Madrid-truppen holder Hazard sig i sit hjem i Madrid, som er en af de byer, der er hårdest ramt af coronavirussen. Han understreger, at han blot følger instruktioner fra regeringen og klubben.
- Jeg har det fint. Jeg er altid inde i huset og passer på mig selv. Jeg har det bedre, de tog stingene ud for en uge siden. Nu arbejder jeg en smule hårdere, jeg kan gå nu, så alting er godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #2 af Doc.juego
Altid noget at han selv kan indrømme det.
Hazard er vel været det største flop i real's historie. Ind til videre. Selvfølgelig kan hele hans Madrid karriere først vurderes om nogle år når den er slut. Og han kan stadig ende med at blive en af de bedre Madrid spillere vi har haft.
Men udelukkende målt på hvad vi har fået, hans hype, samt hans pris, findes der vel ikke én Madrid spiller o historien der har været dårligere i første sæson ?
Bevares meget grundet skader, og fordi han mødte overvægtig og uforberedt op til sæsonen, som satte ham 2-3 måneder tilbage.

Jeg håber dog at denne indsigt fører til at han måder velforberedt og sulten op til næste sæson, og viser det niveau som han bør besidde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #3 af Ramos4
Han har ikke mange år til at sætte et aftryk i klubben qua hans alder, så vi må da håbe han tager sin træning og vægt mere seriøst fremover - for ellers ender han som et flop, ja.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 11 måneder siden #4 af 9eren
Indtil videre har han stadig problemer med vægten, og det har jo varet i et år nu, inklusiv hans tid i Chelsea.

Skip ham hurtigst muligt.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz) og Harry Maguire.

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #5 af Lukita
Han havde bestemt ikke problemer med vægten i ugerne op til hans skade, der var han i super form og vel egentligt vores farligste spiller. Hvordan det ser ud når han kommer tilbage må vi se på, men hvis han igen er et fedt svin (overdrivelse fremmer forståelsen) ligesom i sommers, så bør man overveje om han ikke skal videre i teksten. Og det siger jeg selvom Hazard er en af mine absolut yndlingsspillere, som jeg har ville have til klubben siden han spillede i Lille.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 11 måneder siden #6 af 9eren
Han har haft problemer med vægten i meget lang tid. Gense finalen mod Arsenal og du kan se at han er overvægtig. Og han havde måske tabt sig lidt inden sin skade, men det er jo så blevet slemt igen over julen, så da han kom tilbage var problemet der igen. Så spillede han to kampe og blev skadet og nu melder han selv ud om sine vægt problemer.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz) og Harry Maguire.

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #7 af Sahinovic
Jeg er nødt til at spørge administrationen om det er helt OK med jer, at enkelte brugere gentagende gange bevidst lyver for at fremfører deres argumenter?

9eren skrev:Og han havde måske tabt sig lidt inden sin skade, men det er jo så blevet slemt igen over julen, så da han kom tilbage var problemet der igen

Ovenstående er en lodret løgn og kan dokumenteres - Marca skriver eksempelvis d. 29/01/2020;

Eden Hazard looks slimmer than ever as return nears

, og samtidig findes der rig dokumentation i form af billeder på at ovenstående er en løgn. Efter skaden mod Paris, hvor han heller ingen problemer havde med vægten, kom han tilbage mod Celta Vigo i midten af februar, og så således ud:



Men på trods af artiklen fra Marca og de tilhørende billeder der før er blevet posted herinde, bliver enkelte brugere ved med at fremfører deres løgnagtige argumenter, og derfor kan man godt undres lidt.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn, Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 11 måneder siden #8 af 9eren
Marca og AS Journalister er jo styret af Florentino så det de har skrevet kan sagtens været manipuleret. Stol på dem hvis du vil.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz) og Harry Maguire.

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #9 af Daniel
Jeg synes egentlig bare, vi skal nyde 9eren imens han stadig er her. Han er jo en legende allerede!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Zyconith, andreashn, Kimbo, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #10 af Ramos4

9eren skrev: Marca og AS Journalister er jo styret af Florentino så det de har skrevet kan sagtens været manipuleret. Stol på dem hvis du vil.


Ret sikker på at Franco er velbevaret et hemmeligt sted. Han bliver holdt i live af øgle-menneskerne og styrer naturligvis både Marca og AS og Jyllands-Posten.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #11 af BBB

Sahinovic skrev: Efter skaden mod Paris, hvor han heller ingen problemer havde med vægten, kom han tilbage mod Celta Vigo i midten af februar, og så således ud:


Er det billede et bevis på, at han er fit? Det kunne da ligeså godt være et bevis på det modsatte :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #12 af Sahinovic

BBB skrev:

Sahinovic skrev: Efter skaden mod Paris, hvor han heller ingen problemer havde med vægten, kom han tilbage mod Celta Vigo i midten af februar, og så således ud:


Er det billede et bevis på, at han er fit? Det kunne da ligeså godt være et bevis på det modsatte :-D

Nej, der findes utallige af beviser i form af billeder og videoer fra kampene på, at der ikke er tale om en overvægtig fodboldspiller, og jeg valgte blot at fremhæve ét af disse. Er man overvægtig er det svært at skjule under en fitted t-shirt, og det så vi jo i starten af sæsonen hvor der tydeligvis var tale om en Hazard der var overvægtig, og det kunne man jo både se på billederne og på hans performance.

Men du må da gerne forklare mig, hvordan det billede jeg har fremhævet kan være et bevis på det modsatte? (-:

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce