Hazard: Min første sæson i Real Madrid har været dårlig

6 måneder 2 uger siden #25 af 9eren
Hvad er Jovic svar på samme ?
(1 sæson)

Han er lige blevet skadet med et brud i højre fod. 2 dages træning og første skade indtræffer. Vi trænger mere til positive nyheder!

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 uge siden #26 af 9eren
Medierne snakker om at Hazard er det nye transfer skifte. Denne video er skræmmende og håber bare at det er et øjebliks billede.

as.com/futbol/2020/05/12/videos/1589295006_399962.html

6 måneder 1 uge siden #27 af Sahinovic

9eren skrev: Denne video er skræmmende og håber bare at det er et øjebliks billede.

Er du fucking seriøs?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

6 måneder 1 uge siden #28 af Kratmus

9eren skrev: Medierne snakker om at Hazard er det nye transfer skifte. Denne video er skræmmende og håber bare at det er et øjebliks billede.

Hvad udleder du af den video?

Valencia "Svanens død" CF

6 måneder 1 uge siden #29 af 9eren
Kratmus
At han er langt fra fit. På en anden video ser du, at spillerne løfter bolden over en bande, tager sprint og afslutter. Ved Hazard klipper de sprinten væk, idag er der ikke videoer med Hazard på Real Madrid.com

6 måneder 1 uge siden #30 af raul7=kongen

9eren skrev: Kratmus
At han er langt fra fit. På en anden video ser du, at spillerne løfter bolden over en bande, tager sprint og afslutter. Ved Hazard klipper de sprinten væk, idag er der ikke videoer med Hazard på Real Madrid.com

Hvis jeg var blevet opereret i foden for to måneder siden, tror jeg heller ikke jeg var den som smadrede mest rundt........

“The problem of the English player, sometimes it’s difficult for them to understand that they don’t have to work 100% in training. There are some training sessions where it’s important not to work 100%. The French don’t understand why they have to work 100% every day.”
Carlo Ancelotti
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

6 måneder 1 uge siden #31 af 9eren
Kongen,
Det er derfor jeg siger at medierne er ude på et skråplan at kalde Hazard for et transfer på nuværende tidspunkt. Samme medier er ude og stemple ham bagefter, men derfor håber jeg da stadig, at det var et øjebliks billede af Hazard. Som vi tidligere har snakket om, så ved du jeg ikke er den store fan af Hazard, som jeg var for nogle år siden (Hazard 25) og krævede at vi postede penge i ham. Men som jeg også sagde, så håber jeg, at han sætter mig på plads på banen.

6 måneder 1 uge siden #32 af Dios

9eren skrev: Kongen,
Det er derfor jeg siger at medierne er ude på et skråplan at kalde Hazard for et transfer på nuværende tidspunkt. Samme medier er ude og stemple ham bagefter, men derfor håber jeg da stadig, at det var et øjebliks billede af Hazard. Som vi tidligere har snakket om, så ved du jeg ikke er den store fan af Hazard, som jeg var for nogle år siden (Hazard 25) og krævede at vi postede penge i ham. Men som jeg også sagde, så håber jeg, at han sætter mig på plads på banen.

Du så tydeligvis ikke videoen med alle de andre spillere, for over halvdelen af dem luntede og gav sig vel kun omkring 7-10% i den øvelse.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

6 måneder 1 uge siden #33 af 9eren
Har set videoerne og de fortsætter med at udelukke Hazard. Men lidt vildt at du går i krig med hvad jeg har set og ikke set. Ord mod ord debatter synes jeg som regelt ikke er særlig fede, men har svært ved ikke at reagere lige her.

6 måneder 1 uge siden #34 af Dios

9eren skrev: Har set videoerne og de fortsætter med at udelukke Hazard. Men lidt vildt at du går i krig med hvad jeg har set og ikke set. Ord mod ord debatter synes jeg som regelt ikke er særlig fede, men har svært ved ikke at reagere lige her.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d010a8b45e0.html

Undskyld mit sprog, men så må du jo til og tage dig lidt sammen. Fair du har været efter Hazard's første halve sæson, men at begynde og kritisere Hazard i den video er jo til grin og så usagligt som noget kan være. Nu kan jeg desværre kun finde den her video, hvor man kun ser Hazard, Brahim, Benzema, James og Bale.
Jeg skal passe på, fordi jeg nu ved hvem jeg debattere med, men hæv nu dit niveau. Det er det samme du gør igen og igen, og sådan har det jo været de 10 år jeg har været herinde vil jeg tro.

Jeg antager du ikke har set de andre i videoen, fordi ingen anstændige mennesker vil lægge noget i den manglende intensitet, og kun "hænge" Hazard ud når samtlige spillere i truppen udover Nacho giver den bare lidt gas til den omtalte træning.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Sahinovic, Kimbo

6 måneder 1 uge siden #35 af 9eren
Og du tænker ikke at jeg skal passe på? ;)

Jeg har i debatten heldigvis fået bekræftet mine anelser i en tidligere kommentar fra en anden debattør og derfor kommer den ikke videre herfra. Vi må se om Hazard er klar til første kamp i Juni!

6 måneder 4 dage siden #36 af Kimbo
Det er ren Kassow det her
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.