Hazard: Min første sæson i Real Madrid har været dårlig
- 9eren
- Gæst
-
(1 sæson)
Han er lige blevet skadet med et brud i højre fod. 2 dages træning og første skade indtræffer. Vi trænger mere til positive nyheder!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
as.com/futbol/2020/05/12/videos/1589295006_399962.html
Er du fucking seriøs?9eren skrev: Denne video er skræmmende og håber bare at det er et øjebliks billede.
Florentino Pérez
9eren skrev: Medierne snakker om at Hazard er det nye transfer skifte. Denne video er skræmmende og håber bare at det er et øjebliks billede.
Hvad udleder du af den video?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- 9eren
- Gæst
-
At han er langt fra fit. På en anden video ser du, at spillerne løfter bolden over en bande, tager sprint og afslutter. Ved Hazard klipper de sprinten væk, idag er der ikke videoer med Hazard på Real Madrid.com
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
9eren skrev: Kratmus
At han er langt fra fit. På en anden video ser du, at spillerne løfter bolden over en bande, tager sprint og afslutter. Ved Hazard klipper de sprinten væk, idag er der ikke videoer med Hazard på Real Madrid.com
Hvis jeg var blevet opereret i foden for to måneder siden, tror jeg heller ikke jeg var den som smadrede mest rundt........
- 9eren
- Gæst
-
Det er derfor jeg siger at medierne er ude på et skråplan at kalde Hazard for et transfer på nuværende tidspunkt. Samme medier er ude og stemple ham bagefter, men derfor håber jeg da stadig, at det var et øjebliks billede af Hazard. Som vi tidligere har snakket om, så ved du jeg ikke er den store fan af Hazard, som jeg var for nogle år siden (Hazard 25) og krævede at vi postede penge i ham. Men som jeg også sagde, så håber jeg, at han sætter mig på plads på banen.
9eren skrev: Kongen,
Det er derfor jeg siger at medierne er ude på et skråplan at kalde Hazard for et transfer på nuværende tidspunkt. Samme medier er ude og stemple ham bagefter, men derfor håber jeg da stadig, at det var et øjebliks billede af Hazard. Som vi tidligere har snakket om, så ved du jeg ikke er den store fan af Hazard, som jeg var for nogle år siden (Hazard 25) og krævede at vi postede penge i ham. Men som jeg også sagde, så håber jeg, at han sætter mig på plads på banen.
Du så tydeligvis ikke videoen med alle de andre spillere, for over halvdelen af dem luntede og gav sig vel kun omkring 7-10% i den øvelse.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- 9eren
- Gæst
-
9eren skrev: Har set videoerne og de fortsætter med at udelukke Hazard. Men lidt vildt at du går i krig med hvad jeg har set og ikke set. Ord mod ord debatter synes jeg som regelt ikke er særlig fede, men har svært ved ikke at reagere lige her.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d010a8b45e0.html
Undskyld mit sprog, men så må du jo til og tage dig lidt sammen. Fair du har været efter Hazard's første halve sæson, men at begynde og kritisere Hazard i den video er jo til grin og så usagligt som noget kan være. Nu kan jeg desværre kun finde den her video, hvor man kun ser Hazard, Brahim, Benzema, James og Bale.
Jeg skal passe på, fordi jeg nu ved hvem jeg debattere med, men hæv nu dit niveau. Det er det samme du gør igen og igen, og sådan har det jo været de 10 år jeg har været herinde vil jeg tro.
Jeg antager du ikke har set de andre i videoen, fordi ingen anstændige mennesker vil lægge noget i den manglende intensitet, og kun "hænge" Hazard ud når samtlige spillere i truppen udover Nacho giver den bare lidt gas til den omtalte træning.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg har i debatten heldigvis fået bekræftet mine anelser i en tidligere kommentar fra en anden debattør og derfor kommer den ikke videre herfra. Vi må se om Hazard er klar til første kamp i Juni!