Hazard: Min første sæson i Real Madrid har været dårlig

6 år 3 måneder siden #13 af Dios
Det er lidt som om, at Real Madrid fans lever i en bobbel. Ellers er der ihvertfald alt for mange, som ikke ser fodbold udover Real Madrid's kampe. Alt for mange spillere bliver fuldstændig fejlbedømt, fordi fansene simpelthen ikke har kendskab til spillerne. Hazard har alle dage været en "doven" fodboldspiller. En spiller som aldrig har givet, at løbe til træning, eller generelt bare træne medmindre det er kamp. Han har altid været den sjove fætter, som aldrig har været den mest professionelle omkring sin fodbold.
Hans vægt har været et samtaleemne helt tilbage i Lille tiden, hvor specielt hans røv var et kæmpe samtaleemne. Han er altid kommet meget ud af form tilbage for sommerferie.
Jeg har fuldt ud respekt for spillere som ikke gider at gøre mere end det nødvendige. Hazard kunne meget vel have været på niveau med Messi og Ronaldo IMO, hvis han havde samme dedikation, men det har aldrig været en en prioritet for ham.

Selvfølgelig var jeg mere end skuffet over hans form da han startede pre-season hos os, men som han selv siger, så tager han utrolig let på, og han taber sig utrolig hurtigt. Det kan jeg relatere til, da jeg kan præcis det samme. 10kg vil jeg kunne tabe mig på 2 måneder, hvis det skal gøres ordentligt, ellers ville det kun tage mig 1 måned, og jeg vil kunne tage det samme på, på relativ samme tid.

Vi skal bare huske på, at Hazard har været utrolig uheldig mht. skader. Bale 2.0 er han langtfra, da hans skadehistorik på ingen måde er den samme. At han får en muskelskade som det første gør bare mystikken større omkring Real Madrid's mange muskelskader, og det psykiske pres spiller måske en langt større rolle end man lige tror? Who knows, men ellers har han jo været mere end uheldig. Formmæssigt, så så han jo godt ud imod Sevilla, hvor vægten var nogenlunde som den burde. At han ikke leverede spillemæssigt der er en helt anden snak, da der er mange flere aspekter i den del.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 3 måneder siden #14 af Sahinovic
Hazard debatten har været usaglig inden han overhovedet fik spillet sin første kamp for Real Madrid, og man forsøger bevidst at tale ham ned med nogle argumenter der simpelthen er så langt ude. Lad os f.eks. tage dette geniale eksempel;

Han har haft problemer med vægten i meget lang tid. Gense finalen mod Arsenal og du kan se at han er overvægtig.

Han har simpelthen haft 'problemer' med vægten i meget lang tid, og som et eksempel på dette 'problem' bliver finalen i Europa Leauge mod Arsenal fremhævet - altså en kamp hvor Hazard scorede to mål, leverede en assist og blev man of the match. Så ja, der er helt sikkert tale om et kæmpe problem.

Vi kunne også tage en spørgerunde blandt Chelsea fansene, eller spillerne for den sags skyld og forhøre os om hvem de synes har været deres bedste spiller i flere sæsoner. Eller vi kunne også svinge forbi WhoScored for at se hvem de har bedømt til den bedste spiller i Premier League i forrige sæson.

Men ovenstående smider vi da naturligvis bare langt væk, fordi Hazard-eksperterne herinde står jo altid klar med deres helt ekstraordinære analyser, og de havde dem sågar klar inden han overhovedet havde spillet sin første kamp for Real Madrid. Deres holdninger, der er baseret på jeg ved ikke hvad, er naturligvis langt vigtigere end hvad der reelt foregår på en fodboldbane.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

6 år 3 måneder siden #15 af madrid2000

Sahinovic skrev: Hazard debatten har været usaglig inden han overhovedet fik spillet sin første kamp for Real Madrid, og man forsøger bevidst at tale ham ned med nogle argumenter der simpelthen er så langt ude. Lad os f.eks. tage dette geniale eksempel;

Han har haft problemer med vægten i meget lang tid. Gense finalen mod Arsenal og du kan se at han er overvægtig.

Han har simpelthen haft 'problemer' med vægten i meget lang tid, og som et eksempel på dette 'problem' bliver finalen i Europa Leauge mod Arsenal fremhævet - altså en kamp hvor Hazard scorede to mål, leverede en assist og blev man of the match. Så ja, der er helt sikkert tale om et kæmpe problem.

Vi kunne også tage en spørgerunde blandt Chelsea fansene, eller spillerne for den sags skyld og forhøre os om hvem de synes har været deres bedste spiller i flere sæsoner. Eller vi kunne også svinge forbi WhoScored for at se hvem de har bedømt til den bedste spiller i Premier League i forrige sæson.

Men ovenstående smider vi da naturligvis bare langt væk, fordi Hazard-eksperterne herinde står jo altid klar med deres helt ekstraordinære analyser, og de havde dem sågar klar inden han overhovedet havde spillet sin første kamp for Real Madrid. Deres holdninger, der er baseret på jeg ved ikke hvad, er naturligvis langt vigtigere end hvad der reelt foregår på en fodboldbane.

Debatten er lige så usagligt fra din side. Du kalder ham gang på gang for vores bedste spiller når han ikke har vist en skid. Er det 1 mål og 2 assists han har lavet? Det plejede Ronaldo at lave hver uge. Det er mindre end Bale lavede CL finalen mod Liverpool.

Hvorfor blive fornærmet over folk kalder ham fed? Han har jo været overvægtig i ret lang tid, det er jo et faktum, det kan du ikke komme uden om. Han har sågar selv været ude og sige, at han både har været røv ringe og kan ikke holde sig fra mad i denne sæson, så selv han anerkender de her udfordringer han har haft denne sæson.

Jeg er sikker på, at folk sætter pris på ham, når han rent faktisk viser noget i RM trøjen. Det har han bare ikke gjort. Og i må forstå, at folk er kritiske. Vi snakker om klubbens dyreste indkøb nogensinde. Vi snakker om verdens største klub. Vi snakker om en erstatning for Ronaldo. Han tjener mange millioner, og så kan han ikke holde sig fit. Det er jo ikke godt nok.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 3 måneder siden #16 af 9eren
Tak for dit indlæg Madrid2000

Først og fremmest synes jeg ikke selv jeg kører en usaglig debat. Jeg synes jeg har ret til at skyde med krudt og kugler mod Hazard indkøbet fra morgen til aften, hvis ikke folk blev trætte af det, men jeg skal nok holde igen. Real Madrid står med et tab af CR7 og en masse resultater og mål plus titler oveni. Det skal løses med et gigantisk indkøb og det gjorde man i Hazard til en formue.

Jeg havde længe gået rundt og tænkt da rygterne opstod at Hazard overhovedet ikke var den løsning vi havde brug for. Han er slet ikke den målscorer, vi havde brug for og som vi står og mangler. Medmindre vi også havde købt en klasse angriber ved siden af, så kunne Hazard faktisk have gjort en stor forskel. Jeg skal være helt ærlig, jeg kendte ikke til hans vægtproblem før finalen mellem Chelsea og Arsenal. Men det viser jo, at han slet ikke er dedikeret til fodbolden, som nogle af de andre spillere der løber rundt derude. Det er dog mest det, at Hazards tid i Madrid har været en skandale uden lige. Et indkøb til over 100 millioner euro må godt nok slet ikke have en historie som den har indtil nu. Det er noget så uprofessionelt af klubben, at man vælger at gøre dette indkøb og ikke søger noget mere seriøst. Der er ingen grænser for hvor skuffende det er og derfor er det lige før man godt kan tillade sig at være meget kritisk på et helt tosset plan (gøg og gokke).

Jeg er ret træt af den ledelses stil der bliver kørt og nøj, hvor jeg savner professionelisme i klubben. Ros til Madridista for deres podcasts og deres arbejde her på siden, de gør alt hvad de kan for at få folk til at blive på siden med de midler de har, det samme gør Real Madrids ledelse med det de har, bortset fra det ikke er ikke er fagkyndige der sidder i den ledelse til at styre en klub som Real Madrid på det sportslige plan. Det er slet ikke nok det de gør og de handler ud fra alt andet end hvad der foregår på banen og mangler i den grad en linje.

Jeg forstår godt, at man ikke bare kan købe Mbappe fordi der ligges et stort beløb, men man der kan bestemt arbejdes bedre med indkøbspolitiken.

6 år 3 måneder siden #17 af BBB
Hvis det er en fitted shirt, så er han sgu da ikke slank. Jeg gider ikke til at tegne cirkler omkring hans man-tits eller hans love handles. Manden står ikke skarpt på det billede, og det kan der være mange årsager til. Det var blot sjovt, at du brugte et dårligt billede af ham som bevis på hans gode fysik.

Skal vi også til at vurdere Ronaldo's udseende på denne buste?

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

6 år 3 måneder siden #18 af -#7-
Hver gang jeg føler mig lidt utilstrækkelig på mit eget arbejde, så tænker jeg på den der Ronaldo skulptur og tænker "det kunne sgu også have været værre".

Det er helt vildt at tænke på at der er en mand, som har fået helt rigtige penge for at lave sådan en omgang øjelort.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

6 år 3 måneder siden #19 af BBB

-#7- skrev: Hver gang jeg føler mig lidt utilstrækkelig på mit eget arbejde, så tænker jeg på den der Ronaldo skulptur og tænker "det kunne sgu også have været værre".

Det er helt vildt at tænke på at der er en mand, som har fået helt rigtige penge for at lave sådan en omgang øjelort.

Vi kan da kun være enige om, at det er 1:1 sådan Dios ser på Ronaldo - og sådan jeg ser på Hazards første sæson i klubben :-D

6 år 3 måneder siden #20 af Sahinovic

BBB skrev: Skal vi også til at vurdere Ronaldo's udseende på denne buste?

Nej, hvis jeg skulle vurdere hans udseende ville det naturligvis være på baggrund af flere billeder - lidt ligesom jeg har gjort ved Hazard, men den del fik du ikke med på trods af, at jeg har skrevet det gentagende gange i tidligere indlægge, og i et direkte svar til dig.

BBB skrev: Det var blot sjovt, at du brugte et dårligt billede af ham som bevis på hans gode fysik.

Jeg har aldrig skrevet at Hazard har en god fysik, men blot at der ikke er tale om en overvægtig fodboldspiller.

Florentino Pérez

6 år 3 måneder siden #21 af Kimbo

BBB skrev:

Det der er med afstand det sjoveste nogensinde i fodbold historien, især Ronaldo's fjæs først gang han så den :-D :-D :-D

6 år 3 måneder siden #22 af Ramos4
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke vidste Hazard havde et vægtproblem generelt. Men det bekymrer mig, at vi har givet 100 mio for en nu 29-årig, der partou møder op til pre-season tyk. Det er sgu ikke Real Madrid DNA i min bog.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 3 måneder siden #23 af Dios
9eren skrev:

Jeg er ret træt af den ledelses stil der bliver kørt og nøj, hvor jeg savner professionelisme i klubben. Ros til Madridista for deres podcasts og deres arbejde her på siden, de gør alt hvad de kan for at få folk til at blive på siden med de midler de har, det samme gør Real Madrids ledelse med det de har, bortset fra det ikke er ikke er fagkyndige der sidder i den ledelse til at styre en klub som Real Madrid på det sportslige plan. Det er slet ikke nok det de gør og de handler ud fra alt andet end hvad der foregår på banen og mangler i den grad en linje.

Jeg forstår godt, at man ikke bare kan købe Mbappe fordi der ligges et stort beløb, men man der kan bestemt arbejdes bedre med indkøbspolitiken.

Det kan kun være manden fra Valby som har skrevet det her? :D

Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

6 år 3 måneder siden #24 af Dios

BBB skrev:

-#7- skrev: Hver gang jeg føler mig lidt utilstrækkelig på mit eget arbejde, så tænker jeg på den der Ronaldo skulptur og tænker "det kunne sgu også have været værre".

Vi kan da kun være enige om, at det er 1:1 sådan Dios ser på Ronaldo - og sådan jeg ser på Hazards første sæson i klubben :-D

Det er kun sådan jeg ser Ronaldo når den direkte sammenligning bliver lavet med Messi ;D

Sidste redigering: 6 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum