Ødegaard vil spille Champions League med Real Sociedad i den kommende sæson

3 år 9 måneder siden #25 af Jonas
@ Raul

Du læser stadig ikke hvad jeg skriver. Lad os bare stoppe her.
Emnet er blevet låst.
3 år 9 måneder siden #26 af BBB

Jonas skrev:

BBB skrev: Fedt at linke til ordnet og så ikke selv læse definitionen :-D

"kontrol der indebærer at formidlingsprodukter som fx film, aviser, bøger eller breve undersøges kritisk af en myndighed og evt. tilbageholdes eller kræves redigeret før de når modtageren ofte ud fra politiske eller moralske hensyn"

De andre definitioner handler ikke om censur, som der her skrives om.


Som der står, så er censur en kontrol (af formidlingsprodukter, herunder debatinglæg) der indebærer at formidlingsprodukter undersøges af en kritisk myndighed og evt. redigeres, tilbageholdes mv. før de når modtageren. I dette scenarie advokerer Raul for at folk ikke skal lave en bestemt type debatindlæg. Det vil sige han advokerer for at folk selv agerer den kritiske myndighed og redigerer eller fjerner det debatindlæg de ellers havde tænkt sig at skrive før det når forum, baseret på hans egen subjektive standard. Det vil sige han advokerer for censur. Godt vi er enige.


Han beder folk om at hæve niveauet. Han fortæller ikke, hvad du må skrive om, før folk læser det. Det er efterkritik ikke censur.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen
Emnet er blevet låst.
3 år 9 måneder siden #27 af Jonas

BBB skrev:

Jonas skrev:

BBB skrev: Fedt at linke til ordnet og så ikke selv læse definitionen :-D

"kontrol der indebærer at formidlingsprodukter som fx film, aviser, bøger eller breve undersøges kritisk af en myndighed og evt. tilbageholdes eller kræves redigeret før de når modtageren ofte ud fra politiske eller moralske hensyn"

De andre definitioner handler ikke om censur, som der her skrives om.


Som der står, så er censur en kontrol (af formidlingsprodukter, herunder debatinglæg) der indebærer at formidlingsprodukter undersøges af en kritisk myndighed og evt. redigeres, tilbageholdes mv. før de når modtageren. I dette scenarie advokerer Raul for at folk ikke skal lave en bestemt type debatindlæg. Det vil sige han advokerer for at folk selv agerer den kritiske myndighed og redigerer eller fjerner det debatindlæg de ellers havde tænkt sig at skrive før det når forum, baseret på hans egen subjektive standard. Det vil sige han advokerer for censur. Godt vi er enige.


Han beder folk om at hæve niveauet. Han fortæller ikke, hvad du må skrive om, før folk læser det. Det er efterkritik ikke censur.


"At hæve niveauet" medfører tydeligvis en ændring i debatindlæggene. At advokere for en ændring i hvad andre kommunikerer baseret på dine egne subjektive holdninger er at advokere for censur.
Emnet er blevet låst.
3 år 9 måneder siden #28 af raul7=kongen
Kald det censur, kald det hæve niveauet, kald det kærlighed eller kald det lige hvad du vil.

Det er et privat forum. Vi vil egentlig gerne have en nogenlunde saglig debat. Synes du den ee censureret, så gå et andet sted hen.

Nu stopper det her simpelthen. Denne tråd lukkes. Det eneste vi ønsker som redaktion er en nogenlunde saglig debat, hvor man enten nogenlunde bakker sine teorier op af mulige kilder eller i det mindste erkender at de er teorier.

Slut.
Emnet er blevet låst.
  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 9 måneder siden #29 af 9eren
Undskyld men synes debatten ikke længere udspringer sig omkring Ødegaard og synes også det er over grænsen at kalde Kongen for tungnem. det er mig han retter op på, men jeg synes så også at jeg har givet det der er blevet efterspurgt.

Og så vil jeg gerne have Jonas at du linker
Til den debat du snakker om. Også
Selvom vi i bund og grund er enige.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum
Annonce