Real Madrid spiller i Göteborg
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid kommer til Sverige som et led i optakten til den kommende sæson. Det skriver klubben på sin officielle hjemmeside.
Nærmere bestemt gæster man Nya Ullevi Stadion den 27. juli, hvor modstanderen bliver Paris SG.
Der er plads til 46.000 tilskuere på Nya Ullevi og hver klub får stillet 8.000 billetter til rådighed, mens resten bliver sat til salg fra på tirsdag via www.ticnet.se
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev: Jeg påtænker at tage min bror med til Sverige til denne kamp, men jeg forvente der bliver rift om billetterne, er der nogle der ved hvor realistisk det er at få billetter, hvis man sidder klar med det samme de frigives? Har trukket nitter et par gange i år med hensyn til koncert og eventbilletter selvom jeg var klar med der samme, og vil meget nødigt have det bliver tilfældet igen, da billetterne og turen er tænkt som en konfirmationsgave til min bror.
Det er jo svært at sige, men jeg hæfter mig da ved, at der er plads til 10 % af byens indbyggere på stadion (hvilket er meget;)... Og så er det jo spørgsmålet, om der er så mange igen der rejser til Göteborg...
Det MÅ kunne lade sig gøre at få billetter, hvis man sidder klar.
- Brylle
- Gæst
-
Af hvad jeg har fundet ud af så er prisen 540 for en ståplads og 940 for en siddeplads, så rimelig pebret for en træningskamp. Det kan være man kan købe billigere billetter hvis Zlatan skifter klub ;)Brylle skrev: Hvad vil I tro prisen er på sådan en kamp er når det "bare" er en venskabskamp? Vi er vel stadig højt oppe i pris? :)
På "supermatchen"'s Facebook hæfter de sig meget ved at kampen sidste år (Barca-United) blev udsolgt på under en time, deraf mit spørgsmål, men det er selvfølgelig svært at svare på :)
"Ja, men så skal vi også kigge i butikker".... jeg troede faktisk, at dette var en selvfølge med et kvindelig påhæng ;)
Jeg afventer priserne og ser om det kan betale sig i mere end en forstand. Hvor mange overvejer en tur der over?
Daniel skrev: Jeg tror, jeg har fået lokket kæresten med på en lille færgeoverfart til det smukke, Göteborg. Hun havde dog følgende krav:
"Ja, men så skal vi også kigge i butikker".... jeg troede faktisk, at dette var en selvfølge med et kvindelig påhæng ;)
Jeg afventer priserne og ser om det kan betale sig i mere end en forstand. Hvor mange overvejer en tur der over?
Jeg er ved at få lokket min gamle far med.:) Så jeg regner stærkt med at få fat i to billetter.
Er der nogen som har nogen anelse om, om det er muligt/ligetil at komme til Göteborg fra København med tog.?
God Påske:)
Jeg er her stadig XOXO
- LaDecima
- Gæst
-
Skal også snart til 'Mother Land' Berna B igen!
Jeg overvejede at købe billet, men er nu lidt skeptisk med de billetpriser.... Så vil jeg næsten hellere bruge dét mere, og se en kamp i Madrid.... En træningskamp er og blir en træningskamp, uanset hvor mange stjerner de propper på banen.
M_linding.
Du kan få en flyblliet til omkring de 1000 kr. så det ville jeg klart foretrække. Det tager kun 45 minutter :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.